Hidratálj Blanche Natúrkozmetikumokkal!

szombat, március 24, 2018


Karácsonykor leptem meg Anyát egy Blanche Natúrkozmetikum válogatással, a ragyogó bőr jegyében, amit egy kedves, tobozzal díszített dobozban kaptam kézhez. Természetesen én is kipróbáltam őket, s kedvencet is avattam közülük.🙈

Zsíros és problémás bőrűként nem az olajok a legjobb barátaim, és nincsenek is jó tapasztalataim velük. Ragadnak, nem szívódnak be rendesen, még krémmel keverve sem szoktak a szívem csücskei lenni. Az áttörést most a Blanche Vitaminos Arcszérum Argánolajjal jelenti, amit eleinte félve próbáltam ki, pedig nagyon bejött! Pipettás adagolóval, gyógynövényes illattal és sárga, folyékony állaggal rendelkezik. Önmagában nem szívódik be, olajos tapintású marad az arcom, de hidratáló krémmel keverve páratlan. Pár cseppre van csak szükség belőle, szuperül hidratál, így be is szívódik és a bőr sem marad olajos. Táplál, puhít és ragyogóbbá tesz. Mindketten használjuk Anyával, ráadásul rendszeresen, mégis alig fogyott belőle, szóval szerencsére a mennyiség is jó időre elegendő lesz. A regeneráló, tápláló hidratálásról szőlőmagolaj, makadámiadió olaj, jojoba olaj és argán olaj gondoskodik. A koenzim és E-vitamin pedig kiváló antioxidáns.


A külön szemkörnyékápolásnak nem feltétlenül vagyok híve, de olykor sajnos az én szemkörnyéki területem is hajlamos szárazabb lenni, főleg a csodás mínuszokban. Ilyenkor, ha úgy érzem kevés oda az arcom többi területére is használt hidratáló, vagy csak egy kis pluszra vágyom, na akkor nyúlok utána. Anya viszont napi szinten használja és szereti a Q10 + Hyaluronsavas Szemkörnyékápolót, mert könnyed állaga van, hamar beszívja a bőr, valamint érezhetően hidratál és ragyogóbbá teszi a szemkörnyék bőrét. A pumpás adagolást pedig könnyű szabályozni. A rózsavíz regenerálja, élénkíti és nyugtatja a bőrt. A gyulladáscsökkentésért, hidratálásért és ragyogásért szőlőmagolaj, ligetszépe olaj, shea vaj, rizsolaj és argán olaj felel. A hialuronsav pedig segít megtartani a vizet a bőrben.

Hidratáló krémekből szerencsére megvannak a favoritjaim, azért az újdonságokra mindig nyitott vagyok. Ezért a Rózsavizes Hidratáló Arckrém sem maradt kipróbálatlanul. Szintén nem túl zsíros állagú, de az én bőrömre picit soknak érzem, Anya viszont napi szinten használja, és ő elégedett vele. Hidratáltsággal tölti fel, puhává és ragyogóbbá teszi az arcbőrt. A főbb összetevői hasonlóak: Rózsavíz (nyugtatás, feszesítés, regenerálás), jojoba olaj, mandula olaj, ligetszépe olaj (bőrpuhítás, hidratálás). Meggymag olaj, shea vaj (antioxidánsok, segítenek fenntartani a bőr rugalmasságát), karbamid (mélyhidratáló hatóanyag).


Összességében nekem az olaj nagy kedvencem lett és rendszeresen használom, Anya pedig pont a másik két terméket kedveli jobban, azokat már 3 hónapja napi szinten alkalmazza és szereti. 

A külcsín megemlítendő: teljesen nyári hangulatot varázsol bennem a színvilággal és a pálmára hasonlító levelekkel. Bár sajnos a műanyag flakonokon a felirat folyamatosan kopik. Hab a tortán, hogy a Blanche Natúrkozmetikumok árai is kedvezőek, ráadásul magyar márka. Dani Kata gondoskodik a jobbnál jobb termékek megalkotásáról, melyek állatkísérlet mentesek.


Ismered a márkát? Próbáltál már valamit a kínálatból?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék