Áprilisi és májusi Szerzemények | Notino, Bioderma

hétfő, június 18, 2018


Nem gyakori mostanában, hogy túl sok mindent szereznék be, szeretném előbb elhasználni, amik itthon felgyülemlettek, ezért ritkábbak a szerzeményes posztok. Pedig olvasni és írni is szeretem őket. Leadtam egy nagyobb rendelést Notino-n, érkeztek múlt hónapban izgalmas csomagjaim a Biodermától és egy pár apróság is becsúszott néha. Mutatom mik ezek.

Kezdem a Notino rendeléssel. Megrendeltem a kívánságlistámon is szereplő Garnier Fructis Banana Hair Food tápláló maszkot, az első benyomásaim alapján nem csalódtam benne, az illata pedig mennyei. Anyát leptem meg egy Batiste Fragrance Cherry Száraz samponnal, ami az egyik legjobbra értékelt KM-en és egyébként is nagy népszerűségnek örvend. Annyira bejött a L’Oréal Paris Elseve Total Repair 5 regeneráló sampon, hogy bedobtam belőle is egy utánpótlást a kosaramba. Beszereztem a L’Oréal Professionnel Steampod hajfeltöltő tejet, kíváncsi vagyok rá, hogyan működik a Steampod-os hajvasaló nélkül. Együtt már egyszer kipróbáltam őket a fodrászomnál, most pedig meglátjuk, hogy önmagában is ér-e valamit. Napfény, napozó termék illatúnak lengették be a Nivea Love Sunshine tusfürdő géljét, gondolatban már elképzeltem milyen illata lesz, ezért ezen sem tétováztam sokat, mielőtt megrendeltem. Az InvisiBobble Original hajgumikból már érett a csere, mert az eddigiek már nagyon kinyúltak és állandóan beleakadtak a hajamba. A Curaprox 1560 Soft fogkefék már szinte állandó lakói a kosaramnak, ha Notino-ról rendelek, mert mióta először kipróbáltam őket, nem is vagyok hajlandó mást használni. Megtetszett a NYX Szemceruzák 938 Aqua Glitter árnyalata, meglátjuk mit tudok kezdeni vele. A rendelés mellé ajándékba kaptam egy Calvin Klein Obsessed Obsessed és egy Chloé Nomade illatmintát, valamint egy SpiriTime Fruity Time tápláló kis kézkrémet.


Áprilisban érkezett egy izgi csomagom a Biodermától tesztelésre. A nyárra készülve volt benne egy Photoderm MAX SPF50+ Fényvédő, ezzel újra kísérletet teszek egy nem tisztán fizikai szűrővel. Vízhiányos bőrre való, de közben matt finist is ígér. A Hydrabio termékcsaládból két újabb terméket próbálhatok ki: a Hydrabio Gél-krém egyelőre parkolópályán van, de a termékcsalád többi tagjához mérten egy szuper alapkrémnek ígérkezik. A Hydrabio Maszk pedig a bőrfeltöltésről és hidratáltságról gondoskodik. A Sébium Sensitive Arckrém egy speciális krém, amit a különböző kezeléseknek (pl.: hámlasztás, benzoil-peroxid, aknés bőrre való gyógyszerek) kitett bőr ápolására fejlesztettek ki.

Májusban is érkezett egy meglepetés csomagom a márkától, amiben előrelátóan megint lapult egy fényvédő. Ezúttal a Hydrabio Perfecteur SPF30, ami megint csak kémiai szűrős és vízhiányos bőrre alkalmas. A Sensibio Gel Moussant pedig egy nagyon jó kis arctisztító, ami kíméletesen bánik a bőrrel. A tesztek hamarosan érkeznek majd.


A szülinapomra kaptam egy érdekes arcmaszkot: a Cattier egy francia natúrkozmetikai márka. A Masque Argile pedig egy tisztító agyagmaszk, ami rózsaszín agyagot és aloe verát tartalmaz. Pórustisztító funkciója van, anélkül hogy szárítaná a bőrt. Végre sikerült beszereznem a Solanie Alkoholmentes Tonikját, ami az egyik legjobb a világon szerintem. Ezer éve kiakartam már próbálni a Lovely Pump Up szempillaspirált, de valami mindig megelőzte, most végre eljött az ideje, megvettem. Az árához képest tényleg elég jó, simán lekörözi a sokkal drágább társait.


Áprilisban megrendeltem a Magister Products két újdonságát, az Orgonaméz Arckrémet és Pandacukor Multimaszkot, ezekről már volt teszt is, IDE kattintva olvashatod. Az AVON májusi újdonságairól pedig szintén meséltem már EBBEN a bejegyzésben, a véleményem azóta is változatlan velük kapcsolatosan.


Te miket szeretnél be mostanában?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék