FOREO Luna Play a valóságban

szombat, január 19, 2019


A FOREO szónikus arctisztító készülékeitől hangos hónapok óta minden közösségi média felület. Szerintem túl tolták egy kicsit a reklámozást, nekem egyáltalán nem volt szimpatikus, hogy minden második nagyobb követőszámú ember megkapta és minden csapból ez folyt. Számomra kicsit hitelét vesztette így a dolog már eleve, de kétség kívül a célt elérték, mert azóta is ilyen-olyan okokból, de mindenki beszél róla és senki fülének nem ismeretlen.

Sokáig úgy voltam vele, hogy csak azért sem veszem meg. Abszolút nem volt szimpi az arcba tolós reklámozás. Gondolom nem volt véletlen, hogy szinte napra pontosan jelent meg állandóan mindenkinél, legalább ebben lehettek volna változatosak, szerintem egy fokkal hihetőbb lett volna, ha nem mindenki ugyanakkor árasztja el vele a különböző platformokat, amit egy-két ember tök kreatívan kivitelezett, a többin meg mielőbb átsiklottam.

Ezen kívül az is ellenérvem volt a kipróbálással szemben, hogy mindenki úgy harangozta be, mintha egy kihagyhatatlan, világmegváltó csodaszer lenne. Ami látatlanban is erős túlzás, nem kell zseninek lenni ahhoz, hogy tudjuk: egy jól összeállított, tudatos bőrápolási rutin nélkül mindegy milyen eszközt használsz pluszban, nem az lesz a mérvadó.

Két okból döntöttem a megvétele mellett mégis. Egyrészt a Notino Winter Box-on keresztül jutottam hozzá, így a készülék áráért még több hasznos dolgot is kaptam, ezért úgy voltam vele, hogy negatív vélemény esetén sem lesz akkora csalódás.
Másrészt sokan azt említették a FOREO készülékek fő erényének, hogy hatékonyan tisztítja a pórusokat, egyedül ez motivált a kipróbálására. De mivel nálam még a kémiai hámlasztók is zéró eredménnyel működnek erre a célra, nyilván szkeptikus voltam. Nézzük a tapasztalataimat.



A FOREO széles kínálatában nem csak arctisztításra alkalmas készülékeket találunk, van olyan is ami diagnosztizálja a bőrtípusotokat és az alapján ajánl tisztítási tervet, egy másik arcmaszkokhoz alkalmas. Az árak is széles skálán mozognak, 13.000 Ft-tól a csillagos égig. A két legolcsóbb és egyben legegyszerűbb készülék a FOREO LUNA PLAY és LUNA PLAY PLUS, előbbi nem tölthető újra, utóbbiban cserélhető az elem és akármeddig használható.

Mivel a Winter Box-ban egy FOREO LUNA PLAY kapott helyett, ezért a továbbiakban erről lesz szó.

Mitől különleges?
"A mélyebb és gyengédebb tisztítás elérése érdekében kompakt módon ötvözi a FOREO innovatív T-SonicTM pulzálását az újító jellegű szilikonsörte kialakítással. Amikor a T-SonicTM pulzálása finom, szilikonból készült érintőpontokon keresztül áramlik, akkor az sokkal hatékonyabban képes eltávolítani a pattanások kialakulásáért felelős szennyeződéseket, mintha a tisztítás kézzel történne meg, így a bőr tisztábbá és ragyogóbbá válik. Ezen kívül a mélytisztítás hatására a pórusok kitisztulnak, azok láthatósága csökken, finomítva és kisimítva ezzel a bőr textúráját."
Nagyon apró a készülék, aminek egyértelmű előnye, hogy bármikor könnyen utaztatható és mivel a kézbe is tökéletesen beleillik, kényelmes a használata. Kisebb és nagyobb szilikonsörték helyezkednek el rajta, én használat közben nem érzek köztük különbséget. Az arcon kíméletes és gyengéd, az arctisztítás egy percig tart vele. A tisztán tartása is könnyű, a tárolás egyszerű, nem foglal sok helyet. Nem cserélhető elemes a készülék, elméletileg 100 használatra elegendő a töltöttsége, aztán kuka. Frissítem majd a bejegyzést vele, hogy mennyi ideig tudtam használni valójában.

Hogyan használjátok?
Nedvesítsétek be a készüléket, nyomjatok rá egy keveset az arctisztítótokból, nyomjátok meg erősen a közepén lévő gombot és már kezdhetitek is az arcotok tisztítását körkörös mozdulatokkal. 1 perc után ismét nyomjátok meg erősen a középső gombot, hogy kikapcsoljon. Ha csak gyengén nyomogatjátok be, nem fog folyamatosan pulzálni.


Mire jó a LUNA PLAY?
  • Hatékonyan tisztít, például egy smink alaposabban eltávolítható vele, mintha csak a kezünkkel mosnánk le.
  • Minden használat után olyan hatást eredményez, mintha fizikai arcradírt használtam volna, amit imádok. Még egy kémiai hámlasztó sem képes erre nálam. Kíméletesebbnek tartom, mint egy szemcsés radírt, hiszen azt nem is lehet mindennap használni, a készülékkel szemben.
  • Ezáltal a bőröm mindig simább és puhább tapintásúvá válik.
Mire nem jó a készülék?
  • Nem tisztítja ki a pórusokat, semmivel sem hatékonyabb, mint bármilyen más készülék/termék, ami erre a célra van kifejlesztve.
  • Nem akadályozza meg az újabb pattanások/mitesszerek kialakulását.
Megérte megvenni? Kihagyhatatlan készülék?
A csomagban, ahogy én jutottam hozzá igen. Ha magában vettem volna meg, csalódott lennék. Túl nagy hype övezi, és szerintem indokolatlanul ajnározóak a vélemények is, ez pedig sok embert késztet kipróbálására. Azt nem mondom, hogy nem szeretem, mert jól használható, de nem egy kihagyhatatlan csoda, nem sok mindent teljesít az ígéretei közül, egy szóval nagyobb a füstje, mint a lángja. Mivel én egyedül azért vágytam rá, mert azt reméltem, hogy szépen kitisztítja majd a pórusaim, ebben viszont nem jó. Átlagos arctisztító készülék, ami bár felér egy fizikai arcradír hatásával, ezzel pedig elégedett vagyok, de az ára és a reklámjai aránytalanok a valódi képességével szemben. 


Közületek kipróbálta már valaki? Mi a véleményetek? Szerintetek megéri az árát?
Kinek van tervben, hogy megvásárolja?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék