Újravevős kívánságlista - Visszatérő kedvencek

hétfő, január 28, 2019


Egy ideje ráuntam az üres flakonok gyűjtögetésére, ezért nincsenek az utóbbi időben elfogyottas bejegyzések sem. Viszont a mai poszt témája kívánságlista, amire csak olyan dolgok kerültek fel, amiket már használtam, szerettem, nem akarom nélkülözni őket - de elfogytak vagy fogyóban vannak. Szóval amolyan több az egyben bejegyzés most ez: kívánságlista, elfogytak és tartós kedvencek is.

Kezdeném az örök kedvenc micellás vizemmel. A Bioderma Sébium H2O-ból kötelező, hogy legyen itthon, annak ellenére is, hogy jelenleg a Sensibio-t használom, és más márkákból sem szenvedek hiányt. Kombinált bőrre a legtökéletesebb micellás víz, ami mindent, még annál is többet tud, mint ami kell. Hiányzik a Vichy Minéral 89 Hialuron Booster is, már minden itthon levő tartalék mintát is elhasználtam, s nem túlzás azt mondanom, hogy kiemelkedik a hyaluron savas szérumok sorából, az egyik kedvencem a könnyed zselés állaga miatt, kellően felturbózza az alapkrémeim hidratáló hatását. Kiürült az egyik kedvenc hidratálóm utolsó tégelye is, újravenni pedig már csak a módosított változatát tudom, de muszáj, hiszen a vízhiányos bőrnek kiemelkedő szomjoltó a Clinique Moisture Surge.

Hozzá kifejlesztett hajvasaló nélkül is nagyon sokat ér a L'oreal Steampod Hajkiegyenesítő Tej. Nem az egyenesítés miatt szeretem, mert a hajam amúgy is az, sokkal inkább mert plusz hidratáltságot, kellemes tapintást ad és kevésbé "szállnak" a tincseim, ha ezt használom előtte. Hajnál maradva régi kedvencem a Kérastase Discipline vonala. Bár eléggé borsos árkategória, az tény, hogy megadja azt a pluszt a hajnak, ami kell. Nekem pedig most úgy érzem kell az extra hatása. A Tangle Teezerem évek óta töretlen szerelemmel használom, a mai napig semmi baja, de azért szeretnék beújítani egyel - a rosegold/fehér színpáros tetszik legjobban.

Nem sok választja el a kiürüléstől az Eucerin Lip Aktiv Ajakápolómat, amit ebben a hideg és szeles időjárásban rendszeresen elővettem, így hát gyorsan újra kellene vennem ezt is. Több tégely Lush Ajakradírt is elhasználtam már, most megint szükségem lenne rá, azért vagy megint ezt - vagy valami jó fajtát szeretnék ismét beszerezni.


Ti milyen termékekhez ragaszkodtok a rutinotokban?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék