Notino Winter Box

szerda, január 09, 2019


Egy kis hezitálás után december elején megrendeltem a Notino Winter Box-ot, ami annyiban hasonlít más hasonló szépség dobozokhoz, hogy a benne lévő termékek értéke bőven több, mint a box ára. A tartalmat viszont előre ismerhetjük, így mérlegelhetünk vásárlás előtt, hogy megéri-e. Nézzük, hogy nekem megérte-e? Első benyomások a beltartalmat illetően.

A FOREO Luna Play adja a doboz lényegét, ami önmagában kerül annyiba, mint most az egész doboz együtt. Hozzám fekete színben érkezett, hetek óta napi szinten használom, hamarosan pedig hozom a véleményem róla, hogy tényleg annyira hyper szuper-e, mint amennyire minden csapból ez folyik és mindenki ennek a reklámját tolja. Elöljáróban annyit, hogy a winter box-ban megvéve megérte beadni a derekam, jó lehetőséget ad rá, hogy kipróbáljam, és a pénzem sem megy kukába, mert több más hasznos dolog is van mellette.

Egy Garnier Micellás Víz is érkezik benne, utazó kiszerelésben kapjuk a praktikus arctisztító folyadékot, így a jövőben biztosan el fogom használni. Nincs vele gondom, ez volt életem első micellás vize, ami tette a dolgát, csak azért cseréltem le, mert a Bioderma jobb és hatékonyabb. A Saffee egy teljesen új márka Notino-n. Tőlük egy sminklemosót ismerhetünk meg a doboznak köszönhetően. A gélből olaj formulát egy másik terméknél már nagyon megkedveltem, kíváncsi vagyok az olajból tej állagra is, illetve hogy mennyire lenne jó a Foreo-val együtt használni, valamint sminklemosás mellett csak simán arctisztításra bevethető-e. Az elmaradhatatlan fátyolmaszk vonalat a KORIKA SciBeauty stressz elleni Szövetmaszk képviseli. Az ázsiai márka egy másik maszkjához már volt szerencsém a Summer Bag-ből, azt szerettem, szerintem ezzel sem lesz másképp. A fátyolmaszkok fogyóeszközök, mindig jó ha van belőlük itthon, és szívesen próbálok ki újabb darabokat is belőlük.




A parfümminták teljesen használható kiszerelésben és méretben érkeztek, a két női illat (Calvin Klein és Bottega Veneta) közül nekem egyik sem tetszik, egyáltalán nem nekem való, így Anyának adtam őket, mert hozzá viszont nagyon illenek, fiatalabb korosztálytól szerintem távol állnak. A Hugo Boss férfi illat, teljesen jó fújós kiszerelésben, az illata is nagyon tetszik, ezt is továbbadtam.




A népszerű Nuxe Huile Prodigieuse Bőrápoló Száraz Olaj igazi multifunkciós darab, a kis utazó kiszerelése pont elég arra, hogy tesztelni lehessen. Sosem éreztem vágyat, hogy kipróbáljam. Én a bőrömön nem tudom elképzelni, a hajvégeimen tudnám használni. Egy klasszikus piros körömlakkal talán sok ember tetszését el lehet nyerni, én nem kedvelem ezt a színt a körmeimen, esetleg nyáron tudnám hasznosítani a lábaimon - a Dermacol-tól kapunk egyet.

Bourjois Rouge Edition Velvet folyékony rúzsom már volt, csalódás volt fedést és tartósságot illetően is. Az én dobozomba a Cool Brown árnyalat került. A csomagoláson keresztül narancssárga beütésű barna, egyáltalán nem tetszett és magamon sem tudtam elképzelni. Aztán nem tudom milyen indíttatásból, de kipróbáltam. Nagyon tetszik a színe felvíve, visszafogott, nude. Teljesen hétköznapi, természetes, a kenhetősége és a tartóssága is sokkal jobban tetszik. Egyelőre nem tudok belekötni. A Schwarzkopf Professional termékekkel eddig csak jó tapasztalataim vannak, a BC Bonacure vonalról pedig már sok jót olvastam. Egy brazil dióolajjal készült sampon került a dobozba a kollekcióból, utazó méretben. Neszesszerre már szükségem volt egy ideje, a mostani már eléggé kopott, így hát ez is jókor jött. Az Artdeco All in One dúsító szempillaspirálnak még nem tudom mi lesz a sorsa, a Rimmel Exaggerate Vízálló Szemceruzát pedig nem valószínű, hogy használni fogom.


Szerintem szuper lehetőség nyílik a Winter Box által jó pár termék kipróbálására, ha csak a FOREO készülékre vagytok kíváncsiak már megéri a vétel. A körömlakk, szemceruza és parfüm minták kivételével magam is mindent szívesen próbálnék ki belőle. A doboz ára 14850 Ft. A FOREO, körömlakk és rúzs színei dobozonként eltérőek. Plusz infó: jövőhéttől minden hajápolási terméket 15% kedvezménnyel rendelhettek majd meg a Notino webáruházból.


You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék