Kíméletes testápolás - tökéletes termékek: Bioderma Atoderm termékcsalád

hétfő, április 08, 2019


A mai bejegyzés azoknak az olvasóimnak kedvez, akik a kíméletes testápoló termékeket keresik, netalántán érzékeny a bőrük is, ezért mindenből a kíméletes összetételre voksolnak. Vagy egyszerűen csak tudatosan választják meg a testápolásra használt termékeiket is. Nekem az első, ami a választásnál eszembe jut az a Bioderma - széles palettájukból sok mindent kipróbálva csak néhány kozmetikum az, ami nem vált be, s komplett termékcsaládjaik váltak már kedvencemmé. Az egyik ilyen az Atoderm kollekció.

A Bioderma Atoderm termékcsaládból két termék már 2 éve nagy kedvencem, mindig van belőlük itthon és nem engedem, hogy kifogyjak belőlük. Fő erényük, hogy kíméletesen hidratálják a bőrt - az olajtusfürdőre télen a szárazabb levegő miatt van szüksége a bőrömnek, nyáron pedig napozás után veszem leginkább hasznát, zuhanyzás közbeni testápolóként funkcionál nálam, verhetetlen. Az intenzíven ápoló balzsam pedig a kezem legjobb barátja, ekcémára gyakorlatilag az egyetlen vény nélkül kapható krém, ami bevált, ezen kívül ha "csak" hidratálni kell, akkor is utána nyúlok legtöbbször.

Most pedig két új letaszíthatatlan kedvencet avatunk a termékcsaládból.

Elég hosszú ideig beteg voltam márciusban, ezzel egyidejűleg undorodtam minden szagtól és illattól, ez tökéletes apropóul szolgált ahhoz, hogy elővegyem a karácsonyra kapott Bioderma Atoderm Tusfürdő Gélt. Kívülről nagyon mutatós a gyönyörű kék színével, szeretem látható helyen tárolni, de nem csak a látványa csillagos ötös. Gél állagából kifolyólag nem kell sokat használni belőle, kisebb mennyiség is szépen felhabzik és jól tisztít. Abszolút semmi illata nincs, ezzel is kedvezve az érzékeny orrúaknak és bőrűeknek. A bőrt nem irritálja, gyengéden tisztítja, már önmagában is érezhető hidratáló hatása. Tusfürdőktől kipirosodásra, kipattogásra, érzékenységre hajlamos bőrre is ajánlom. Több méretben is elérhető az utazásra alkalmastól kezdve az 1 literesig.


Testápolók közül ritkábban válik valami kedvencemmé, mert általában nem mindennapos a használata. Idén télen az arcomon kívül is szárazabb volt a bőröm, így a Bioderma Atoderm Testápoló Tejet már hónapokkal ezelőtt használatba vettem. Akik testvaj erősségű hidratálást igényelnek, azok felejtsék el, de mindenki másnak ajánlom, a legjobb testápoló minden szempontból, amit valaha használtam. Hiper könnyed, számomra álomszerű, azonnal elterül a bőrön és beszívódik. Teljesen illatmentes, gyengéd. A hidratáló hatás amit nyújt nekem tökéletes. Borotválás után más testápolók szokták kicsit csípni a bőrömet, de ennél ilyet nem tapasztaltam egyszer sem. Kíméletes, nem okoz irritációt. 2 perces folyamat vele a testápolás, aminek én nagyon örülök, mert nem szeretem magam fél óráig kenegetni, plusz arra várni, hogy mikor szívódik be végre. Kellemes tapintású, puha bőrt hagy maga után, ami másnap is érezhető, nem csak átmeneti, nem igényel mindennapi használatot.

Eddig imádom az egész Bioderma Atoderm kollekciót, s nem csak érzékeny bőrűeknek ajánlom őket, hanem mindenki másnak is.


Mi a kedvenc terméketek vagy termékcsaládotok a Biodermától?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék