Moyra - Brown Sugar homokhatású körömlakk

szerda, április 16, 2014


A Moyra lakkok finoman szólva sem a szívem csücskei, nem igazán vannak túl jó tapasztalataim velük, a lakkoknak sem a színe, sem a tartóssága, sem a használhatósága nem fogott meg, számomra hanyagolható ez a márka. De amikor olvastam róla, hogy megjelentek a pasztell (Sugar Sand Effect) és a neon (Vivid Sand Effect) homoklakk kollekciók, akkor nagyon felkeltették az érdeklődésemet, ugyanis imádom a homoklakkokat és a színeik is megtetszettek, ezért gondoltam teszek velük egy kísérletet.


Személyesen az üzletben már nem ragadtak magukkal annyira a színek, mint képeken, de hát sajnos ez általában így van. Első nekifutásra mindenképpen csak egy lakkot szerettem volna venni, mert hát ha ez sem jön be, akkor ne vesszenek kárba. Végül a 868-os brown sugar nevű lakkra esett a választásom. 



Világos barnás, krémes pasztell színe van, érzésre is és színre is olyan, mintha csak barna cukorba mártottam volna a körmeim. Ugyanolyan jól kenhető és elég gyorsan szárad, mint általában a homoklakkok, tehát az eddigi tapasztalataimhoz képest jól teljesített. Már csak a tartósságára leszek kíváncsi. Két rétegben használtam, egy rétegben is jól fed, de úgy csak enyhébben látszik a színe. Ez inkább egy visszafogott, natúr szín, nem túl feltűnő.






A pasztell kollekció 8 db, a neon kollekció pedig 9 db különböző színben, 450 ft/db áron kapható.

Eredetileg a neon lakkok közül szerettem volna választani egyet, de annyira nem bűvöltek el a színek, ráadásul a kollekción belül is négy-négy lakk színe is nagyon hasonló, talán a csillámok méretében van bennük különbség. Ettől függetlenül lehet, hogy kipróbálok majd belőlük is egyet.


Ti szeretitek a Moyra körömlakkokat? Melyik a kedvenc homoklakkotok?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék