Fogfehérítés fogkrémmel? - Colgate Max White ONE

kedd, április 01, 2014


Néhány héttel ezelőtt kezdtem el kipróbálni ezt a fogkrémet, azelőtt még nem igazán használtam kifejezetten fogfehérítő hatású készítményeket. Nagyon kíváncsi voltam, hogy hozza -e amit ígér.  

"Egyedülálló formulája fogfehérítő mikrokristályokat tartalmaz, hasonlót a fogorvosok által használthoz. Segít, hogy fogaid csupán 1 hét alatt 1 árnyalattal fehérebbé váljanak."




Kíváncsiságból kezdtem el használni, nem céltudatosan és nagy meglepetést okozott. Még egy hét sem kellett hozzá, hogy kifejtse a hatását, mert körülbelül a második használat után már szemmel látható változást tapasztaltam. Nem azt mondom, hogy filmbe illően hófehérré varázsolja a fogakat, de tényleg észrevehetően hatásos. Rendszeres használat mellett pedig még tartósabb eredményt is el lehet érni, ami azért egy fogkrémtől nem rossz teljesítmény. 

Nálam bevált, úgy hogy aki fehérebb fogakra vágyik és nem szeretne "rendelői" fogfehérítést, annak csak ajánlani tudom, hogy próbálja ki. 1000 ft körül van az ára, de a Glamour napokon 30%-os kuponnal is megtudjátok majd vásárolni.


Ti használtok valamilyen fogfehérítő terméket?


You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék