Yves Rocher Active Sensitive Arclemosó Tej

szerda, április 09, 2014

A mai bejegyzésben az Yves Rocher Arclemosó Tejéről lesz szó. Ha kíváncsiak vagytok rá, hogy mik a tapasztalataim ezzel a termékkel kapcsolatban és mennyire vagyok megelégedve vele, akkor olvassatok tovább. 


Mikor az Yves Rocher üzletben nézelődtem, mindenképpen egy arctejet akartam kipróbálni, mivel a tonikokért valamiért nem rajongom, nem igazán vált még be egy sem. A YR üzletekben nem tudom miért, de az eladók mindig annyira "nyomulósak", hogy ez engem már néha kifejezetten irritál, amikor 5 percenként valamelyik eladó odajön és megkérdezi, hogy segíthet-e, pedig már elmondtam párszor, hogy köszönöm nem. Nem értem miért, de ez a Yves Rocher üzletekre kifejezetten jellemző. Na de, ezt a tejet kifejezetten száraz és érzékeny bőrre ajánlják, azt ígéri, hogy hatékonyan távolítja el a szemsminket, illetve tisztítja és nyugtatja a bőrt. 

Ami először feltűnik a kibontás után, az az, hogy valóban egy tejes krémes állagú termékről van szó, viszonylag folyékony is. Viszont annyira nem folyékony, hogy irányítani lehessen azt, hogy mekkora mennyiség jöjjön ki a flakonból, ezért sajnos legtöbbször több termék jön ki, mint amennyi szükséges lenne, egyszóval pazarlásnak tartom.

Először hűsítő, kellemes érzést adott a bőrömnek, miközben tisztítottam, de után zsíros/olajos érzetet hagyott maga után, ezen kívül pedig a tartós használatával észrevettem, hogy apró pöttyök jelentek meg tőle az arcomon. A szemsminket sem távolítja el könnyedén, dörzsölnöm kell hozzá, hogy tényleg szépen lejöjjön, ez nálam szintén mínusz pont. El sem tudnám képzelni, hogy ne mossam le az arcomról a tisztítás végeztével - bár egyébként is leszoktam, az ilyesmiket -, mert egy furcsa réteget hagy maga után az arcomon, amitől rögtön meg szeretnék szabadulni, szóval én minden esetben lemosom. Érzékeny bőrre ajánlják, még is van benne parfüm, amit az érzékeny bőr általában nem szeret.

Összességében tehát nekem ez a termék sajnos nem vált be, azt gondolom, hogy 2200 ft-ért többet várnék el tőle. Nem is akartam elhasználni teljesen, nem akartam tovább traktálni a bőröm, szóval nem használtam ki egészen. Ebből adódóan nem is vásárolnám újra. 


Ti próbáltátok már ezt az arclemosót? Milyen tapasztalataitok vannak az Yves Rocher termékekkel?





You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék