Az év első neszeszere | Áprilisi Pixibag

csütörtök, április 09, 2015


Jó régen volt már, hogy Pixibag-et rendeltem, egészen pontosan tavaly márciusban, mivel egészen idáig nem keltették fel különösebben az érdeklődésemet a beharangozott márkák, és utólag, a termékek láttán sem bántam meg soha, hogy nem rendeltem. Most sem terveztem, de amikor megláttam magát a neszeszert már az elvarázsolt, annyira letisztult még is szép, tetszett a szín választás, és a motiváló mondat is. Aztán láttam a márkák felhozatalát is, és kíváncsi voltam mindegyikre. Elképzeltem, hogy minek örülnék, ha benne lenne, és mi az aminek biztosan nem; még a rendelési nap késő délutánján is volt belőle, ami nagyon ritka eset, hiszen pár pillanat alatt el szokták kapkodni általában, úgy hogy végül nem tudtam ellenállni neki, megrendeltem. Ha te is rendeltél, de még nem kaptad meg, akkor ne olvass tovább!

Ejtenék egy pár szót a szállításról: Eddig minden alkalommal küldtek sms-t arról, hogy melyik napon várható majd a csomag, sőt, ha érdeklődtem a futárszolgálatnál még körülbelüli időintervallumot is tudtak mindig mondani, ami nagy segítség és pozitívum volt mindig. Ez alkalommal nem küldtek értesítést, de mivel én mindig az első napon kaptam meg eddig a rendelésem, így most is azt gondoltam, hogy szerdán fog jönni. Érdeklődtem a futárszolgálatnál, de a korábbiakkal ellentétben nem tudták megmondani melyik napon jön.. ami azért elszomorító, mert nem tudom hogy várják el az embertől, hogy két napon keresztül itthon üljön nonstop, hátha éppen akkor jön, de mindegy végül ma megkaptam, és remélem ez a hiba nem lesz rendszeres. Járt közületek más is így?

Lássuk akkor, hogy mit is tartalmazott a csomag:

A neszeszer élőben is gyönyörű, viszonylag nagy is, sok minden elfér benne, úgy hogy biztosan sokszor fogom használni.


Helia-D Micellás sminklemosó és hidratáló arctisztító kendő: Nem volt még hozzá szerencsém, viszont a micellás vizeket szeretem, arctisztító kendőket is szoktam használni, így jól jött, nagyon kíváncsi leszek, hogy mit tud, remélem beválik.

Dove bőrtápláló krémtusfürdő: Számítottam rá, hogy egy tusfürdő fog lapulni ettől a márkától a szütyőben. A krémtusfürdők nem a legjobb barátaim, pont azért mert nem igazán habzanak, viszont ez egy újdonság a márkánál, és állítólag pont ezt a problémát küszöböli ki. Egyszerre tisztít és hidratál, mindeközben még habzik is. Natúr illatban érkezett, tetszik az illata, kíváncsian fogom kipróbálni őt is.

Pantene Pro-V Regeneráló hajápoló sampon: Várható volt, hogy hajápolási termék lesz, és mivel balzsam/pakolás fronton a drogériás termékek nem tudnak lenyűgözni reméltem, hogy sampont találok majd benne. Így is lett, ráadásul pont ezt a fajtát használom jelenleg, szeretem is, egyenlőre bevált minden téren, úgyhogy örülök az utánpótlásnak, telitalálat.

Essence Lash Princess szempillaspirál: Ez az egyedüli termék, ami kicsit csalódást okozott, mert rendelkezem már belőle egy darabbal, ami egynek elmegy, de nem egy olyan spirál ami ellenállhatatlan és vágynék belőle még egyre, de erről nem pixiék tehetnek, ez így jött ki. Én jobban örültem volna egy rúzsnak, vagy az új the gel körömlakkok közül valamelyiknek. Lehet, hogy el is fogom cserélni valami másra.

Hawaiian Tropic 30 faktoros napvédő tej: Szeretem ezt a márkát, a barnulást segítő olajával jók a tapasztalataim. A naptejnek nagyon jó illata van, kifejezetten örülök, hogy nem 50 faktorosat tettek bele, nyáron előszeretettel fogom elhasználni, szerintem jóban leszünk.

Rossetti Bizsu fülbevaló: Őszintén szólva nem vártam, hogy olyan bizsu fog kerülni a szütyőbe, ami nekem kimondottan tetszene, de ez ilyen, nem lehet eltalálni mindenki ízlését. Viszont ahhoz képest, hogy mire számítottam, vagy hogy mások mit kaptak, ahhoz képest egész jó dolog került hozzám. Nem kifejezetten az én ízlésem, magamtól nem hinném, hogy megvettem volna, de ettől függetlenül ez most tetszik, pont az a fajta, ami bedugós, nem a lelógós, szóval fogom tudni használni. Ezen kívül kaptunk még egy 1000 ft értékű kupont is, amit 5000 ft feletti vásárlásnál lehet felhasználni online rendelés esetén.

Összességében elégedett vagyok ezzel a mostani kiadással, igazán erősre sikeredett, aminek nagyon örülök. Tulajdonképpen mindent fogok tudni használni, minden tetszik is, leszámítva ugye a szempillaspirált, hozzá nem ragaszkodom, de ha el fogom tudni cserélni, akkor az is megoldódik.

P.S: Blogszülinapi nyereményjáték zajlik a blogon, ha még nem láttad, de szeretnél rá jelentkezni ITT megteheted!


Megrendelted a mostani Pixibaget?
Hogy tetszik a tartalma?

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Mivel a spirál megvan, fülit meg nem hordok, így én egyedül a naptejnek örültem volna. :D Ismét nem bánom, hogy kimaradtam belőle. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát mondjuk igen, akinek van már jól bevált sampona és tusfürdője, plusz szerintem nagyon sokaknak a spirál is meg van, azoknak kevésbé érdekes történet :)

      Törlés

Címkék