TESZT | Now Foods Solution Vitamin C & Manuka Honey Gel Cleanser

hétfő, április 20, 2015


Korábban Vikinél találkoztam először ezzel az arctisztítóval, jókat írt róla, nagyon megtetszett, így később meg is rendeltem. Már több hónapja használom, és ez alatt az idő alatt ki is alakult róla a véleményem.

A nevével ellentétben a termék nem gél állagú, hanem folyós, de könnyen adagolható a kívánt mennyiség a flakonból. A termék maga narancssárga színű, és igazi lédús, savanykás narancs illata van, ami szerencsémre nem mű, és még ennyi idő alatt sem untam meg. Az adagolófejben nálam egy idő után összegyűlik a termék, és zselévé változva eltömíti a nyílást, de ezt is könnyen el lehet távolítani. Biztosítja a mély, gyengéd és nyugtató tisztítást, miközben dolgozik a bőr fényességén és megújítja a sérült bőrt, segít a foltok elleni küzdelemben, anélkül hogy eltömítené a pórusokat. Az összetevői kifogástalanok, vannak benne vitaminok, gyulladáscsökkentők, bőrnyugtató összetevők: extra szűz olívaolaj, C-vitamin, Aloe Vera (nyugtató és antibakteriális hatás), Hanuka méz, ír moszat (nyugtató, gyulladáscsökkentő), fekete nadálytő (sebgyógyító, gyulladáscsökkentő), B3 vitamin (hatásos pigmentfoltok ellen, és remek hidratálószer) és természetes E vitamin (antioxidáns).

INCI forrás: kremmania.hu

Reggel és este ajánlott használni, de az én kombinált bőrömet napi kétszeri használatnál időnként szárította, így csak reggelente használom, viszont így jól bevált. Én úgy csinálom, hogy bevizezem a kezem, és úgy öntöm bele a megfelelő mennyiséget, így megfelelően habzik a termék az arcon és könnyebb a használata. Nagyon szépen és maradéktalanul tisztít, nyugtatja a bőrt és a pirosságot, nekem még valamennyire pont elegendő mértékben mattítani is szokta a bőrömet közben.

A flakon 237 ml terméket tartalmaz, ami elég sokáig elég, az ára $7.63 + szállítási költség, én iHerbről rendeltem. Az egyetlen problémám ezzel az oldallal, hogy változtattak a szállítási költségeken és már nem fix árak vannak, hanem súlyfüggőek, amik (szerintem) teljesen nevetséges árak, hiszen többe kerül a postaköltség, mint maguk a termékek.. Ennek ellenére ez egy nagyon jó kis arclemosó és önmagában az ára is teljesen elfogadható, ezért a nagy mennyiségért és hatékonyságért cserébe. Viszont csak kombinált vagy zsíros bőrűeknek tudom ajánlani, mert a száraz vagy normál bőrt szárítaná. Nagyon bevált, nem tudok belekötni, szívesen ajánlom!


Szoktál rendelni iHerbről?
Milyen arclemosót használsz?


P.S: Blogszülinapi nyereményjáték zajlik a blogon, ha még nem láttad, de szeretnél rá jelentkezni ITT megteheted, még másfél hétig!

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék