Rimmel Rita Ora Colourfest körömlakk - 558 Go wild-er-ness

kedd, április 28, 2015


Április elején megjelent a Rimmel új körömlakk kollekciója, amiből nekem egyértelműen ez a halvány lila, orgona szín nyerte el a tetszésemet, mindenképpen meg akartam szerezni, ez Glamour-napokon meg is történt, ráadásul 50% kedvezménnyel, mondhatni tökéletes vétel volt. Az pedig már csak hab a tortán, hogy sikerült egy színben pont hozzá passzoló orgonacsokorral megörökíteni ezt a szép árnyalatot. Az orgona az egyik kedvenc tavaszi virágom, imádom az illatát, frissességgel, jó kedvvel tölt el, amikor beleszagolok, arról nem is beszélve, hogy már csak ránézni is jó.

De térjünk is rá akkor magára a körömlakkra. Az üvegcse külseje is a tavaszhoz igazodik, a virágokkal a kupakján nagyon megnyerő, 8 ml terméket tartalmaz. Az ecseten meglepődtem, mert lapított és lekerekített, ilyennel korábban csak az Essence körömlakkoknál találkoztam, de nem gond, mert könnyű vele dolgozni. Viszont miután elkezdtük kifesteni a körmeinket jó ha sietünk és gyorsan eloszlatjuk a lakkot, mert nagyon hamar besűrűsödik/megszárad a körmökön és utána már nem lehet igazgatni rajta, mert elrontjuk az egészet, ez a tulajdonsága most annyira nem volt kedvező. Ennek köszönhetően viszonylag gyorsan meg is szárad a körmökön. Már egy rétegben is jól fed, ha nem túl vékony rétegben használjuk, ha igen akkor viszont kelleni fog a két réteg. Egyébként félmatt finisű. A szín az üvegben határozottan lila, felkenve viszont van egy kékbe hajló szürkés árnyalata is. A tartósságára sem lehet panasz, a hatodik napon is hibátlan a körmeimen, a körmök végein kezdett csak el minimálisan kopni. Ehhez viszont hozzá kell tennem, hogy nem használtam sem alap, sem fedőlakkot, ugyanis gél lakkra festve használtam. Mostanában ez a bevált nálam, mert így nem törnek be és le állandóan a körmeim, valamint mivel vastagabb egy kevéssel a felület, így nem is annyira éles, egyszóval nem kell bajlódnom vele és sokkal kényelmesebb így.


Nem tudom, hogy szimplán saját körmön használva is ugyanilyen tartós lenne-e, de nekem így nagyon bejött. Lehet, hogy megnézem még a tavaszias árnyalatokat, a barackos szín például szintén nagyon tetszik. Teljes áron 799 ft-ért kapható a drogériákban.


Próbáltad már valamelyik körömlakkot a kollekcióból?


P.S: Ha szeretnél, már csak három napig tudsz jelentkezni a blogon futó Blogszülinapi nyereményjátékra!

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Ezt néztem ki én is, meg Nikkii tegnapi bejegyzése után ismét felkerült a listámra a barack színű is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdemes kipróbálni szerintem, a barack színű tetszik még nekem is ezen kívül, a Joy napokon lehet, hogy megveszem azt is :)

      Törlés

Címkék