C20 Pure Vitamin C 21.5 Advanced Serum | TESZT

péntek, szeptember 25, 2015


Erről a C vitaminos szérumról már ódákat zengett Viki, mint gondolom sokan mások, én is neki köszönhetően figyeltem fel rá, és igencsak kíváncsivá tett vele, bár azt azért hozzá kell tennem, hogy magamtól nem hiszem, hogy beruháztam volna látatlanban erre a termékre, mert azért nem a legolcsóbb árkategóriába tartozik. Azonban néhány hónapja lehetőségem nyílt $25 értékben választani termékeket a Wishtrend oldaláról, és egy percig sem volt kérdés, hogy ezt fogom kipróbálni. Bár 'tesztelésre' kaptam ezt a szérumot, ez semmilyen mértékben sem befolyásolta a véleményemet.

Ár: $24.99
Kiszerelés: 30 ml
INNEN megrendelhető és mivel még mindig a 'Free Shipping' zónában van, ezért a szállítás ingyenes.

Külső: Én nem azok közé a bloggerek közé tartozom, akik egy termék külsejéről kis regényeket írnak, engem ez őszintén szólva hidegen is hagy általában, hiszen a lényeg a beltartalom. Persze ritka kivételek biztosan vannak, mikor valami túlságosan gagyi vagy ellenkezőleg nagyon szemkápráztató, de azért valljuk be többnyire teljesen átlagosak a csomagolások, másrészt pedig mindenkinek van szeme és látja, hogy hogy néz ki :D

A dobozon belül, külön csomagolásban érkezett a pipettás adagoló része, eredetileg egy kupakkal volt lezárva, és külön plusz pontot érdemel azért, mert a dobozon belül nem rázkódik össze-vissza, hanem saját kis "mélyedése" van. Hűtőben kell tárolni, ezzel nekem semmi gondom, nyáron különösen jól esett a hűsítő érzés. 3-4 cseppet szoktam a tenyerembe csepegtetni, és onnan viszem fel az ujjaimmal az arcomra, ezt csak azért említem meg, mert az elején kapásból az ujjaimra tettem belőle, de ott elég hamar beszívódott és sokkal többet kellett belőle így használnom, míg a tenyeremen nem szívódik be. Ami viszont negatívum, hogy ennek a szérumnak nem jó az illata, mondhatnám azt is, hogy büdös, de az kicsit túlzásként adná át a valóságot. Ezzel alapvetően még nem is lenne gond, ha egy idő után eltűnne, de nem tűnik, sőt még fél nap elteltével is érezni a kezemen is, és az arcomon is, annak ellenére is, hogy azóta vagy ezerszer kezet mostam. A másik dolog pedig, hogy az üveg tetején, ahol a pipettát rácsavarjuk oda szárad a szérum és ez nem túl bizalomgerjesztő.


21,5% C vitamint tartalmaz, ami nagyon jó antioxidáns: ragyogóbb, egyenletesebb bőrt ígér, valamint hogy halványítja az elszíneződéseket és pigmentfoltokat, megújítja, táplálja, egészségesebb kinézetűvé teszi a fakó, száraz bőrt, nyomtalanul felszívódik, nem hagy ragacsos réteget. Nem tartalmaz mesterséges vagy irritáló összetevőket, parabén-mentes. Pótolja a nedvességet, miközben helyreállítja a bőr rugalmasságát. Fiatalítja a és táplálja a bőrt.

Átlátszó, vízszerű állaga van, nekem egyszer sem csípte a bőrömet. Felkenés után ragacsos érzést hagy maga után egy ideig, de 10-15 perc alatt rendesen beszívódik és mehet rá a hidratáló. Reggelente szoktam a megtisztított arcbőrömre felvinni. Nekem szerencsére nincsenek pigmentfoltjaim és pattanások utáni hegeim sem, egy májfolt viszont van az arcom egy részén, ami nyáron előjön, télen eltűnik, szerencsére inkább csak én látom. Nem tudom, hogy ez pigmentfoltnak vagy elszíneződésnek számít-e egyáltalán, de rajta nem javított semmit. Ami biztos, hogy ha épp a használata előtt nyomogattam az arcom és emiatt kipirosodott néhol, akkor a szérum sokkal hamarabb lehúzta a pirosságot, valamint a bőröm is egységesebbnek tűnik tőle. Ellenben amióta ezt használom azt vettem észre, hogy több a mitesszerem és a pattanásom is. Nem szárít, de azért hidratálni sem hidratál, bár ez számomra most másodlagos szempont.

Számomra ez a szérum nem csodaszer, de persze ettől függetlenül nem is szar, csak nem az én bőröm az elsődleges célpontja. Úgy veszem észre, hogy ez tényleg azoknak az esetében működik a legjobban és azoknak csodaszer, akiknek pigmentfoltos a bőre, vagy vannak pattanások utáni hegei. De akiknek ezek közül legalább az egyik nem áll fenn, azoknak szerintem teljesen fölösleges ezt az árat kiadni érte. Amiket írtam róla hatásában pozitív tulajdonságokat, azokat a Missha Time Revolution Night Repair szérum vagy a Madre Labs Retinol szérum is ugyanúgy teljesíti, és ezeknek az ára is kedvezőbb. Ezt most elhasználgatom, ha változást észlelnék megírom majd, de újra nem fogom venni.


Ismeritek ezt a szérumot, esetleg használta már valaki?

You Might Also Like

3 megjegyzés

  1. Neked nem fogja be a tenyered? Nekem azon a ponton, ahová tenni szoktam, besárgította és ki is szárította a bőrt, úgyhogy már inkább az ujjamra teszek kicsiket és úgy oszlatom el. A szaga tényleg borzasztó, mondjuk már kezdem megszokni, de az első pár napban hányingerem volt tőle. Én még alig két hete használom, szóval messzemenő következtetéseket nem vonnék le, de eddig kellemes. Remélem, hogy ennek a hatása majd hosszabb távon lesz kifizetődő.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, szerencsére nekem nem fogta be :) Kíváncsi vagyok neked mennyire fog beválni, vannak hegek a bőrödön vagy pigmentfoltok?

      Törlés
    2. Pattanás utáni hegek vannak sajnos, pigmentfolt csak egy picike a szemem alatt, de azon kívül semmi. Nagyon kíváncsi leszek.

      Törlés

Címkék