MARSALA - Őszi manikűr

szerda, szeptember 16, 2015


Végre megnőttek szép hosszúságúra a körmeim és egyenlőre nem is töredeznek, remélem ez most már így is fog maradni. Megjött a kedvem egy különlegesebb manikűr elkészítéséhez, mert már untam az átlagos, egyszerű, egyszínű körmöket. Nem lett nagy durranás, de legalább a szokásostól eltér. Egy őszies színt választottam, sajnos már nem a neon színeké a főszerep. A vakuval készült képek sokkal szebbek, de mivel azokon a képeken a körömlakk színe lilásnak tűnik ezért teszek be olyan képeket is, amiket vaku nélkül csináltam, ezeken láthatjátok a valódi színt, viszont azok a képek eléggé tompák, nekem nem tetszenek. Először háromszög formát szerettem volna elérni, majd félholdat, de sajnos egyik sem sikerült semmilyen eszköz bevetésével sem. Van ötletetek, hogy azt mivel lehet szépen megcsinálni? :D

A körömlakk egyébként szépen fed, egy közepes réteg elég volt a teljes fedéshez, és alap/fedőlakk nélkül nagyon gyorsan is szárad, úgyhogy pont nekem való. Egyébként nélkülük szerintem sokkal szebb a finise is.

Vaku nélkül készült képek

Vakuval készült képek

Mit gondoltok? Hogy tetszik Nektek?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék