Inspirációs Szombat #61

szombat, január 23, 2016


Reggeli/Étel
Ti melyik pirítóst választanátok? :D

Smink
Nem tudom eldönteni, hogy a leányzó fejformája vagy a sminkje tetszik-e jobban, mindenesetre a szemöldöke tuti nem.

Haj
Laza kis kócos konty, nem pont télre - mert engem a kiengedett hajam melegít.

Köröm
Visszafogott kis csillogás, most ehhez van hangulatom.

Ruha
Ha már egy menyasszonyi ruhát választottam be ide, ragadjuk meg az témát. Volt már közületek valaki esküvő kiállításon? Én imádom!

Utazás
Gyere nyááár!

Otthon
Nekem most így nagyon tetszik ez a kis csajos sarok.

Kiegészítő
Naná, hogy engem is elért a Wellington karórák láza - de szerencsére nem fenyeget a veszély, hogy annyi pénzt kiadják rá, amennyit kellene, mert nem hordok órát. Ti hogy álltok vele?

Relax
Habfürdőzés ♥

Fitspiration


Kellemes Hétvégét!

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék