Koreai arcápolás | Skinfood Egg White Pore Foam

csütörtök, január 21, 2016


A Now Food terméke óta legjobb tudomásom szerint nem használtam kifejezetten arclemosót, de ismét vágyott rá az arcbőröm, ezért elkezdtem keresgélni. Már egy jó ideje ha szükségem van valamilyen arcápoló termékre, akkor rögtön a koreai termékeknél kezdek keresgélni. A Skinfood Tojásfehérje arctisztítója a krémmániás vélemények és az ígéretei alapján jónak tűnt, ezért egy kis teketóriázás után beadtam a derekam és megrendeltem.

(eBay-hez képest) villámgyorsan, 2 hét alatt megérkezett hozzám. Egy vékony kis fóliával volt becsomagolva, ezáltal egyértelmű, hogy nem piszkáltak bele és senki sem nyitotta ki, ez könnyen eltávolítható. Használat előtt a kupakot le kell csavarni és a védőréteget a nyílásról eltávolítani. A csomagolás tubusos ugyebár, a tojás színéhez illeszkedik, a kupak pedig több, mint jól zár. 150 ml terméket rejt magában, 2000 Ft körüli áron rendelhető a legtöbb eladótól, egészen baráti.

"Egy szappanos lemosó, ami pórustisztító tojásfehérjét tartalmaz és mélyen tisztítja az eltömődött pórusokat, valamint eltávolítja a szennyeződéseket a gazdag fehér habbal."

Összetevők: Fő összetevő az albumin, amit a tojásfehérjéből vonnak ki (amino savakat tartalmaz, feszesítő, ránctalanító és pórusösszehúzó hatású). Az olívaolaj hidratálja a bőrt, a Myristic Acid habot képző összetevő (mint az SLS csak kíméletesebb, de száríthatja a bőrt), antioxidánsok, bőrpuhítók (kamilla, szójabab kivonat). Édesgyökér kivonat (bőrnyugtató, gyulladáscsökkentő, ekcéma kezelésére is hatékony), fűrészpálma (gyulladáscsökkentő). Az összetevőlista végén pedig alkohol, szilikon és parfüm is van (irritáló, szárító hatásúak), de elméletileg ilyen mértékben már nem sok vizet zavarnak.

Javasolt használat: Bőséges mennyiséget kell a nedves tenyérre tenni belőle, hogy jól tudjon habzani. Gyengéden masszírozó mozdulatokkal alaposan dörzsöljük át vele az arcunkat, és aztán mossuk le langyos vízzel. Majd hideg vízzel is mossuk át az arcunkat a pórusok összehúzása érdekében.


Nagyjából fogkrém állagú; fehér, enyhén rózsaszín színű maga a termék, amiből egy nagyon – tényleg nagyon – kevés mennyiség elegendő. A kezemet benedvesítettem előtte, erre nyomtam ki a lemosót, majd így vittem fel az arcomra, nagyon hamar krémes állagú lesz, mintha csak egy arckrém lenne és enyhén habzik is. Az illata akár a tégelyes Nivea krémé, picit zavaró, de nem vészes. Jól tisztítja az arcot, a tenyereim viszont pillanatok alatt csikorgósan szárazak lesznek tőle, ez eléggé zavaró, viszont hidratálás nélkül elmúlik nagyjából, perceken belül. Az arcomon az orcáimon és az orromon okoz enyhe hámlást használat után és szárít is, ami bár nálam hidratálókrém használatával jól karban tartható, de azért egy arclemosótól ezt nem várnám.

Sajnos mielőtt megrendeltem annyira nem elemeztem ki az összetevőket és akkor még nem tudtam, hogy a tág pórusaim miatt nem ajánlott bőrpuhító összetevőkkel telenyomott termékeket használni. Valamint a szappan sem a legjobb dolog, amit a bőrünkre kenhetünk, sem szilárd, sem folyékony vagy krémes állagban; ennek ellenére mivel a legnagyobb problémám a tág pórusaim adtam neki egy esélyt, mert jól hangzott az ígéret, miszerint összehúzza őket. A valóságban azonban sajnos szemernyit sem segít ezen a problémán, legalábbis az én pórusaimat nem húzta össze, de még csak ki sem tisztította - épp ellenkezőleg.


Mivel összességében az egyetlen pozitív tulajdonsága az volt, hogy az arcbőrömet sikeresen megtisztította a szennyeződésektől, ezért már le is mondtam róla, mert ez kevés azért cserébe, hogy kiszárítja a bőröm és eltömíti a pórusaimat. Az én bőröm nem szerette, ettől függetlenül lehet, hogy másnak beválik; de tág pórusú száraz és kombinált bőrre sem nagyon ajánlanám, ha engem kérdeztek.

Linkelek két megbízható eladót akiktől ingyenes szállítással megrendelhető a termék (az elsőnek kevesebb értékelése van, de én is tőle rendeltem): ITT vagy ITT

Valakinek van tapasztalata ezzel az arctisztítóval?
Milyen arclemosót használtok?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék