Koreai Arcápolás | BENTON Aloe BHA Tonik

csütörtök, január 28, 2016


Most már az arcápolási termékeim jelentős részét a koreai termékek teszik ki, ennek az oka, hogy sokkal jobban beváltak, mint az itthon kapható drogériás termékek, és az áruk is kedvezőbb, mint egy-egy patikai készítményé. Hónapok óta használom ezt a tonikot, most olvashatjátok a véleményem róla.

A kiszerelését tekintve: 200 ml-es pumpás adagolóval rendelkező műanyag flakon, ami éppen átlátszik annyira, hogy láthassuk mennyi termék maradt még benne. Eleinte vattakorongra nyomtam belőle 2-3 pumpányit és úgy vittem fel esténként, fürdés után a megtisztított arcbőrre; de néhány alkalom után rájöttem, hogy ez pazarlás, mert a vattakorong beszívja a terméket és több megy belőle kárba. Most már a tenyerembe nyomok belőle, így egyetlen pumpálásnyi mennyiség elég az egész arcomra belőle.

Ingyenes szállítással, megbízható eladóktól rendelhető:
10 db minta INNEN
teljes kiszerelés INNEN

Összetevők: Az első helyen általában álló víz helyett aloe verát tartalmaz, ez az alapja, ebből található meg benne a legtöbb. Az aloe vera nyugtató, gyulladáscsökkentő és antibakteriális hatású. Hialuronsav (segít megőrizni a bőr nedvességtartalmát, feszességét, természetes hidratáló). Szalicilsav (kémiai hámlasztó, hatékony pattanások és mitesszerek ellen, zsírban oldódik, ezért a pórusokat is tisztítja). Csiganyál kivonat (regenerálja a a bőrt és gyulladáscsökkentő). Beta-glucan (erős gyulladáscsökkentő hatás). Kövér porcsinkivonat (erről még sosem hallottam, de Paula Beguon szerint gazdag forrása a C és E-vitaminnak). Ezen kívül tartalmaz még különféle kivonatokat és természetes tartósítószert. Parabén, alkohol és illatanyag mentes. Tehát az összetevők nagyon szépek.


Egyszerre 6 dolgot ígér, lássuk, hogy mik azok és hogy nekem mennyi teljesült belőle:

  1. BHA (szalicilsav) tartalmú a tökéletes tisztításért, továbbá gyorsítja a bőrmegújító folyamatokat. Aloe tartalmának köszönhetően azonban a legérzékenyebb bőrt sem irritálja, akár mindennapos használat mellett sem.
  2. Eltávolítja az elhalt hámsejteket és a mitesszereket, nem szükséges erre külön terméket használni.
  3. Eltávolítja az utolsó kis szennyeződéseket a bőrről, és felkészíti a bőrt a további bőrápolási készítmények befogadására.
  4. Kitisztítja és összehúzza a pórusokat, egyenletes bőrfelszínt ad.
  5. Javítja a bőr állapotát, és erősíti a bőr védekezőképességét, segít megelőzni a későbbi károsodásokat.
  6. Megszünteti a bőrszárazságot, viszketést, csökkenti az érzékenységet, és minimalizálja az irritációt.
Nagyon folyós, könnyű, vízszerű állaga van. A bőrre kerülést követően pár perc alatt beszívódik és nem hagy maga után semmilyen réteget. A korábbi drogériás tonikjaimhoz képest furcsa volt a használata, de a különbség is nagy mértékben észlelhető - a drogériás tonikok ehhez képest édes kevesek. Mindennap használom, eleinte esténként tettem ezt, egy ideje azonban már a reggeli rutinomba került át, nem kell aggódni, mert nem tartalmaz olyan nagy mértékben szalicilsavat, hogy sok legyen a bőrnek vagy irritációt okozzon, ellenkezőleg nekem mindig megnyugtatja a bőröm és segít a pirosság ellen is. Az elhalt hámsejtjeimet nekem nem távolítja el, viszont a mitesszerekre valóban elég hatékony, rendszeres használat mellett azt vettem észre, hogy az államon egye kevesebb szokott lenni, ha pedig vannak is, akkor sokkal hamarabb tűnnek el, viszont azért azt cáfolnám, hogy egymagában ez a termék elég lenne erre a célra. Hogy eltávolítja-e a szennyeződéseket nem tudom, mert én nem arctisztításra használom, arra vagy ott a micellás víz, vagy pedig az arclemosó. Ha a tisztítást úgy érti, hogy kitisztítja a pórusokat, akkor ebben nincs igazság, az enyémekkel sajnos nem nagyon kezd semmit (még a COSRX BHA hámlasztó sem, szóval mit akarok tőle..), összehúzni pedig aztán végképp nem húzza őket. Sokszor használtam úgy a tonikot, hogy előtte elég száraz volt a bőröm, de miután ezt használtam elmúlt a száraz érzet és valóban nagyon jól hidratált, kifejezetten száraz bőröm valószínűleg kevés lenne, de nekem bevált időnként erre a célra is.

Ez a termék is hozzájárul ahhoz, hogy összességében szebb legyen a bőrképem és annak ellenére, hogy a 6 ígéretből csak 3-4 dolgot valósít meg az én arcbőrömön és a legfőbb problémámra nem nyújt megoldást elégedett vagyok vele, jó sokáig elég, az összetevői szépek és sokkal többet nyújt, mint egy általános drogériás tonik, érdemes kipróbálni.


Milyen tonikot használtok? Ezt próbáltátok már?

You Might Also Like

6 megjegyzés

  1. Köszi a bejegyzést. :) Már egy ideje szemezgettem vele, de azt hiszem a te írásod meggyőzött és hamarosan be fogom szerezni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy hasznosnak találtad a tesztet, remélem be fog válni a tonik :)

      Törlés
  2. Én is használtam, de nekem a többi koreai cucc mellé nem adott semmi pluszt egy hónap alatt, így továbbadtam. Tény, hogy az összetevőlistára nem lehet panasz, de mindezekre van külön kencém nagyjából (cosrx bha hámlasztó, benton snail-bee essence, high content lotion, és a steam cream is :D, mizon hyaluronic ultra suboon, egyedül az aloe vera az, ami "hiányzik" a felhozatalból, de a bőröm nem igényli mindezek mellett). Akinek viszont nincs ennyi kehéje az arcbőrével, annak egy szupi termék, ami egyesít minden fontos összetevőt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is sok kencém van a bőrömre, az általad felsoroltak közül is jó pár, de emellett szereti a bőröm. De természetesen ahány bőr, annyi igény, legalább te egy dolgot megspórolhatsz a rutinodból :)

      Törlés
  3. Ha elfogy a mostani tonikom, ezt fogom megvenni, köszi az ajánlást! Az esszencia és a krém is nagyon bevált, remélem ez is jó lesz majd.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy ötletet adhattam, remélem szeretni fogok Te is :)

      Törlés

Címkék