PUPA kívánságlista

csütörtök, március 10, 2016


Jó ideje volt már, hogy megnyitották kapuikat az első PUPA üzletek Magyarországon, ennek ellenére én eddig csak két folyékony matt rúzst próbáltam ki tőlük. Ezen szeretnék változtatni, mert jó pár ígéretesnek tűnő termék van a kínálatukban. Összeszedtem pár terméket, amire jelenleg fáj a fogam.

1. Illatos permet testre és hajra - 002 Confetti Di Zucchero (4990.-)
Még év elején jártam az egyik Pupa üzletben, amikor csak úgy felkaptam az egyik permetes üveget, hogy megszagoljam és imádtam az illatát (ha emlékezetem nem csal ez volt az, de 100%-ig nem vagyok benne biztos), utána kíváncsiságból végigszaglásztam az összes többit, de azok már nem tetszettek - nem hiába: az édes illatokat kedvelem. Elég drága teljes áron, az illata permet lévén kétlem, hogy tartós lenne, de akkor is szeretném megkaparintani.

2. Ultraflex szempillaspirál (2990.-)
Egy szempillaspirált is mindenképpen szeretnék kipróbálni tőlük, ez a fajta maximális ívelést és hosszúságot ígér, amellett hogy erősíti és védi a szempillákat; mindezt extra fekete színben. Mint már tudhatjátok a szempilláim dússágával annyira nincs baj, az íveltségével már annál inkább, még egy szempillaspirál sem volt képes szépen ívelni, ezért kíváncsi lennék rá, hogy mit tudna ez rajtam.

3. Szemöldökceruza - 001 Blonde (2290.-)
Nem a legolcsóbb szemöldökre való darab, de szeretek kísérletezgetni, mert még nem találkoztam olyan termékkel, amit a nagy ő-nek éreztem volna. Új formulájú, precíz vonalhúzást ígér, vízálló és tartós is. Színben a legvilágosabb lehetne jó nekem.

4. Miss Pupa Ultra fényes ajakrúzs, kristály hatással (2590.-)
Ebből a rúzscsaládból természetesebb, ajakszín közeli árnyalatokat szeretnék kipróbálni.

5. Miss Pupa Velvet Matt hosszantartó ajakrúzs (2990.-)
Ellentétben a matt rúzsokkal, amikből pipacspiros, vörös vagy barack árnyalatban szeretnék egyet; bár a honlapon látható színek alapján barack színek nem nagyon vannak.

6. Easy Liner Lips (1990.-)
A 008 Bubble Gum árnyalat tetszik legjobban, hosszantartó hatást és intenzív színt ígér, mindezt könnyű használat mellett. Kíváncsi vagyok rá, hogy mennyivel szebb és tartósabb eredményt lehetne vele elérni, mint bármelyik másik drogériás ajakceruzával.


7. Active Light fényaktiváló alapozó (4990.-)
Olajmentes, természetes finisű, ultra könnyed alapozó, ami egész napra hibátlan bőrt ígér. Bár a mostani alapozómmal is meg vagyok elégedve, ennek ellenére szívesen próbálnék ki mást is, ráadásul pont fogyóban is van. Vásárlás előtt az összetevőket még feltétlenül csekkolni fogom, mert most már sminkek terén is igyekszem szebb összetevőseket választani. A színskála is elég széles, szerintem lenne a nekem megfelelő árnyalatban.

8. Like a doll kompakt púder (3990.-)
Matt finist, sima, egyenletes bőrt és a bőrhibák elkendőzését ígéri. Eléggé jól hangzik és túl sok dicséretet olvastam már róla, muszáj kipróbálnom, bár szintén elégedett vagyok a mostani púderemmel, ami ráadásul transzparens, de akkor is kell!

9. Like a doll luminys blush (3290.-)
Égetett kompakt pirosító, barack árnyalatban szeretném kipróbálni, nekem egyértelműen ezek az árnyalatok állnak jól, kíváncsi lennék a minőségére és tartósságára is.


Vásároltatok mostanában valamit a PUPA üzletekben?
Van kedvenc terméketek tőlük?

You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. Én a krémes matt szemhéjfestéküket imádom. Rúzsom és lakkom is van tőlük, azok is szuperek. Érdemes kiváltani a kártyát is.
    A púdert meg szeretném majd venni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kártyát már én is kiváltottam, a szülinapi 50%-os kedvezmény keretében legkésőbb biztosan venni fogok valamit. A púderről eddig csak jót hallottam, kíváncsi leszek rá :D

      Törlés
  2. Az utóbbi hónapok alatt a Pupa függőségem csak gyarapodik és ezzel együtt a kívánságlistám is. Én sem próbáltam sok minden tőlük, de a listádon említett Like a Doll púder pont a birtokomban van, és imádom. A legjobb púder amit valaha használtam. Tartós, matt, szép eredményt kapok vele, nekem egész nap tart. Reggel 8-tól este 6-ig. Ajánlom :)
    Én legszívesebben az új kollekciójából vásárolnék, szerintem telitalálat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eggyel több érv a púder mellett, mindenki csak dicséri, egyre jobban érdekel, hogy rajtam mit produkálna. Az új kollekciót pedig majd megkukkantom :)

      Törlés

Címkék