Kísérlezetés hajfronton #1 | Schwarzkopf, Dove, Avon

hétfő, augusztus 08, 2016


Mostanában kísérletező kedvemben vagyok hajfronton, a Glamour-napokon le is csaptam rendkívül kedvező áron néhány hajápolási termékre. Samponok terén mostanában meg vagyok lőve, nem annyira találom a tökéleteset, ami bevált annak pedig az összetételét módosították, az újított verzió pedig rémes (nekem), szóval nagy (igazából annyira nem nagy) elvárásokkal vágtam neki ezeknek a termékeknek a tesztelésének. A hajam: szőkített, vékony szálú, hosszú, a töveknél viszonylag hamar zsírosodó, töredezésre hajlamos. Általában heti kétszer mosok hajat.

Schwarzkopf Essence Ultime Amber+Oil Anti-Breakage Sampon és Hajbalzsam: Borostyán kivonatot és olajat tartalmaznak, ígérik hogy belülről javítják a haj szerkezetét, így csökkentik a hajtöredezés okozta hajvesztést. Száraz és törékeny hajra ajánlják őket.

250 ml-es flakonban kaptak helyet, a rosegold külső rendkívül tetszik, azonos kiszerelésűek és külsejűek, így oda kell figyelni, nehogy összetévesszük őket. A kupak könnyen nyílik és záródik, utazásbarát. Mindkettőnek kellemes, édeskés illata van, a hajban is megmarad egy ideig. A sampon állaga nem olyan sűrű, gyöngyházas színű, jól tisztítja a hajat, nem zsírosítja és használata után kevésbé érzem száraznak. A fejbőrömet nem irritálta (az ekcémásra hajlamos kézfejemet igen), de ez érzékenység kérdése. A hajmosási időt nem tolta ki, de nem is rövidítette le, simább és élettel telibb tőle a hajam. A hajtöredezésen viszont nem ez fog segíteni. Az az igazság, hogy most már egy átlagos sampont is nehéz találnom, ami csak ezt a pár alap dolgot képes teljesíteni, szóval elégedett vagyok vele, bár az ára teljes áron kissé sok, de akciókor, Glamour-napokon le fogok még csapni rá, mert jelenleg ez az egyedüli, amit szeretek. A balzsam sűrűbb állagú és fehér színű, a hajam alsó háromnegyed részére szoktam belőle tenni és amikor csak tudom rajta hagyom pár percig. Könnyebben kifésülhetővé teszi a hajat, simábbá és fényesebbé teszi, elégedett vagyok vele, drogériás vonalon teljesen jó, elégedett vagyok vele, viszont balzsamok terén már annyira nem vagyok meglőve, szóval kérdéses az újravásárlása.


Nálam egy hajvégápoló akár évekig is kitart, az előző fajtában még volt, de már meguntam, úgyhogy kidobtam és szintén a G-napokon esett a választásom a Dove Advanced Hair Series Regenerate Nourishment Hajápoló Szérumra. Azonnali ragyogást, puhaságot ígér. Táplálja a töredezésre hajlamos hajat. Intenzíven igénybe vett hajra ajánlják. Kókusz, napraforgó és mandula olajat is tartalmaz.


50 ml-es kiszerelés, a kupakot első alkalommal sikerült széttörnöm, szóval az enyém már nem túl táskabarát :D Egyébként a flakonja műanyag és külsőre teljesen nyárias. Egy kevésbé sűrű hajvégápolóról van szó, én ezeket jobban kedvelem szóval plusz pont jár neki, az illata pedig isteni és sokáig meg is marad a hajban, ezért dupla pont. Könnyű eloszlatni a hajon, két pumpálásnyit szoktam belőle használni, nem ragad tőle, gyorsan beszívja és szebb kinézetűvé teszi, de a valóban töredezett hajszálakat nem fogja szebbnek mutatni és igazából a hajtöredezést sem igazán akadályozza meg, ezen a rendszeresen vágás segít csak (legalább hosszú haj esetében). Hidratálja a hajat, a száraz haj jobban néz ki a használatával. Szerintem ez is rengeteg ideig elég lesz, kuponok napokon elég kedvező az ára is, tudom ajánlani.


Évek óta csak és kizárólag Tangle Teezert használok fésülködéshez, de amikor megláttam az AVON újdonságai között a Advance Techniques Prémium lapos hajkefét természetes sörtékkel felkeltette a kíváncsiságomat és úgy döntöttem kipróbálom. 100%-ban természetes vaddisznó sörtéket tartalmaz, a nagy feje miatt hosszú hajúaknak ideális. Tényleg ideális méretű, jól kézre áll és az én hajamhoz a mérete is tökéletes. A fekete és lágy aranyszín jó párosítás. Elég furcsák benne ezek a sörték, amik minden 'fogat' félig körbeölelnek és a port is rendesen vonzzák. De térjünk a lényeg, vagyis hogy milyen vele fésülködni. Legnagyobb meglepetésemre egyáltalán nem tépi a hajamat, jól ki tudom vele fésülni és nem marad gubancos sem. Viszont a sörték miatt pl. copfot készíteni nem lehet vele. Vizes hajon nem próbáltam és nem is fogom, a fodrászok rendszeresen kitépik a hajam a béna fésűjeikkel (kinek jut eszébe hajKEFÉVEL vizes hajat fésülni?), én nem ajánlom. Az átlag hajkeféknél sokkal jobb, viszont a Tangle Teezert nem tudja lekörözni, de váltó társnak beállhat mögé. Az ajánlott fogyasztói ára 3299 Ft.

Egy tipp: Ha töredezett a hajvégetek és sürgős megoldás kellene, hogy mégis jól nézzek ki vasaljátok át hajvasalóval, ennek segítségével nem lesz annyira feltűnő.


Nektek milyen lépésekből áll a hajápolási rutinotok?
Milyen fésűt használtok?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék