Yves Rocher Plaisirs Nature termékcsalád

hétfő, augusztus 01, 2016


Eléggé megkésve, de végre beszámolhatok Nektek erről a termékcsaládról. Tavasszal megújult az Yves Rocher Plaisirs Nature termékcsaládja, ami 3 területre koncentrál: érzékiség, relaxáció, energia. Karácsonykor rájöttem, hogy a limitált illatoknál nagy kincsekre bukkanhatunk (az állandó illatok nem mozgatnak meg), ezért roppant kíváncsi voltam néhány újdonságra közülük.


Málna-Borsmenta hab és tusfürdő (590 Ft): Ez az illat az egyik kedvencem, a málna és a borsmenta jó egyveleget alkot, egyszerre érezni a gyümölcs illatát és mellette a frissítő mentolos illatot. Nagy habokat képez, jól tisztít, az illata sajnos nem maradandó. Sokáig elég, mert egyszerre keveset is lehet belőle használni.

Kókuszdió tusfürdő olaj (1190 Ft): Az illata igazi kókusz, isteni finom, nem túl gejl és tömör, éppen kellemes. Tusfürdőként használni viszont elég érdekes, értelemszerűen szivacsot nem lehet használni, hanem a kezünkkel kell felvinni, olaj révén nem habzik, és nekem a tisztaság érzése a habzással társul, ezért is furcsa a használata. Egyébként hidratálja és puhává teszi a bőrt és az illata is tovább marad meg rajta, mint a tusfürdő esetében. Én inkább egy zuhanyzás közbeni testápoló olajra asszociálok erről a termékről, tusfürdőként nekem nem a kedvencem, mert nem szeretek olajokkal fürdeni.

Bourbon vanília fürdőszappan: Az illata ennek is isteni, bár már picit túl sok. Viszont ezt élesben nem próbáltam, úgy gondoltam, hogy ezt egy játék keretében kisorsolom majd köztetek.

Levendula-Vadszeder fürdőtabletta: Sajnos a képről lemaradt, pedig mindenképp említést érdemel. Sosem próbáltam még ezelőtt az YR fürdőtablettáit, ez volt az első. Lila színű kis tabletta, ami a vízbe dobva úgy pezseg akár egy pezsgőtabletta. Hamar feloldódik és szép lilára színezi a vizet, az illatából számomra teljesen a vadszeder érződik, a levendulát nem éreztem. Az illata nem annyira tartós és akkora fürdőélményt sem nyújt, mint egy bomba, de én szerettem.


Mangó-Koriander hab és tusfürdő (590 Ft): A kedvenc illatom a kipróbáltak közül, friss és nyárra való. Kiérezhető belőle a mangó gyümölcsössége és a picit fűszeresebb illat is. Ezt leszámítva ugyanaz mondható el róla, akár az előző tusfürdőről: tartós illata nem marad a bőrön, de jól tisztít, jól habzik és nagy habokat képez.

Mangó-Koriander testápoló (1090 Ft): Ezt a párost egyszerre szoktam bevetni, a testápoló erősíti az illatot. Őszintén szólva én nem nagyon szeretek testápoló kenegetéssel bajlódni, mert általában sokáig tart mire beszívódna és ezt nincs kedvem megvárni, ennek ellenére keresem a gyorsan letudható darabokat. Ez a termék pedig egy közülük: pont annyira folyékony amennyire kell, a hidratáló hatása számomra megfelelő, és azonnal be is szívódik a bőrbe, nem kell arra várnom, hogy végre ne ragadjak tőle. Ennek az illata is maradandóbb, mint a társának, így az utóbbi időben ezt veszem elő leggyakrabban. A 200 ml-es kiszerelés sokáig elég lesz.

A kupakját egyiknek sem szeretem, mert nagyon nehéz kinyitni őket, ujjbeggyel reménytelen, körömmel pedig esélyes, hogy letörik. Kétségtelen, hogy bombabiztosan zár, de a kinyitással is vesződni kell. Ezek a limitált illatok is nagyrészt elnyerték a tetszésemet, bár mindet még nem is próbáltam. A mangó és koriander, valamint a málna-borsmenta a kedvenceim, igazi nyári illatok. Van egy-két termék még a listámon, amit ki szeretnék próbálni az újdonságok közül, mint például a levendulás-vadszedres tusfürdő/testápoló és a bourbon vanília testradír, egy biztos: lesz még miről mesélni.


Van kedvenc illatotok a termékcsaládból?
Milyen típusú tusfürdőket szerettek?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék