Mire jók az arcpermetek? Evian Frissítő Arcpermet és La Roche-Posay Serozinc

péntek, augusztus 18, 2017


A korábbi években két arcpermetet próbáltam ki, ezek a La Roche-Posay és a Rival de Loop termálvíz spray-k voltak, idén viszont újabb vizekre eveztem. Eleinte az volt a véleményem, hogy ezekkel permetezni az arcom pont olyan, mintha vizet spriccelnék rá, ami tény hogy nagyon jólesik a hőségben. De ezen kívül van egyéb funkciójuk is?

Az idei első kiszemeltem az Evian Frissítő Arcpermet volt, amit tavasz óta serényen használgatok is. Mondjuk azt, hogy tonik helyett, de gyakorlatilag egyáltalán nem helyettesít egy tonikot, ha arra van szükség. Nem vártam el sokat egyik terméktől sem, mivel a korábbi tapasztalataim is azt mutatták, hogy ezek mindössze hűsítésre, maximum egy kis hidratálásra alkalmasak, ezért pont ennyit reméltem én is.

Az Evian Arcpermet - Hidratálja a bőr felső rétegét és ellenállóbbá teszi a környezet hatásaival szemben. A francia Alpokból származó különlegesen tiszta, bőrsemleges pH-jú forrásvíz télen-nyáron minden bőrtípust egyaránt felfrissít. Különösen ajánlatos sportoláshoz, kozmetikai termékekkel együtt bőrápoláshoz, nyári melegben napozás vagy autó vezetés közben, várandós anyáknak és érzékeny bőrű kisgyermekeknek.

Az enyém egy 150 ml-es kiszerelés, de kisebben is kapható. A rózsaszín műanyag kupak könnyen levehető és jól záródik is, nem esik le. A spriccelője könnyen lenyomható, megfelelő adag vizet permetez egyszerre, bár már a flakon alja felé érve azt tapasztalom, hogy középen megakad a fújás, szóval jön a fejből felül és alul is, de középen nem, emiatt fura érzés mikor bőrre ér, de a hatásán ez nem változtat. A tökéletes hűsítő melegben, még akkor is ha nem hűtőben tároljuk, de ha igen akkor pláne, ezen kívül hidratálja és frissíti is az arcbőröm. Meglepően sokáig elég, napi szintű használat mellett is van még benne bőven.


A La Roche-Posay Serozinc Spray-t, ami már többet ígér puszta felfrissítésnél, NOTINO-ról rendeltem. Aknéra hajlamos bőrre, eltömődött pórusokra, túlzott faggyútermelésre, valamint zsíros és érzékeny bőrre ajánlják. A Serozinc tonizáló arcpermetet kifejezetten a zsíros, problémás, irritált bőr igényeinek megfelelően fejlesztették ki. Mindössze 3 összetevőt tartalmaz, ami a cink-szulfát, nátrium-klorid és tisztított víz.

Ezekkel az ígéretekkel szemben meglehetősen szkeptikus voltam, de lássuk mit is tesz a bőrrel. A kiszerelése szintén 150 ml, a szórófejét ennek jobban szeretem, mert szélesebb hatósugárban permetez, nekem kellemesebb érzés. Ugyanúgy hűsít és frissít, viszont ennél nem igazán vettem észre, hogy hidratálna. Ellenben nyugtatja a bőrt, mondjuk megpirulás után. Mattító hatását sokan dicsérik, ezt én nem figyeltem meg, reggelente hidratálót kenek rá, esténként előfordul, hogy semmit, viszont a faggyútermelés helyreállítását, pórusok méretének szabályozását ígérni túlzás, ehhez kevés, én ezt más termékkel érem el. Viszont ez sem fogy túl gyorsan, sokáig elég.


Plusz észrevétel, hogy akármelyik permetet is használom éppen, ha nem hagyom teljesen beszívódni, hanem a még enyhén nedves arcbőrömre kenem rá a hidratálót, akkor az sokkal jobban hat.

Mindkét arcpermetet szívesen használom, egyikkel sincs problémám, a szórófejet tekintve a La Roche-Posayt jobban szeretem, míg a hatást illetően jelenleg az Evianéra van nagyobb szükségem, pusztán emiatt teszem le a voksom mellette és valószínűleg azt is fogom újravenni. Árban a Serozinc 2000 Ft körül kapható, míg az Evian 3000 Ft körül.


Ti használtok arcpermetet?
Tapasztaltatok bármilyen hatást a hűsítésen kívül?
Próbáltátok már ezek közül valamelyiket?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék