The Ordinary Niacinamide 10% + Zinc 1 % Szérum

kedd, augusztus 15, 2017


A The Ordinary termékek már a megjelenésükkor óriási port kavartak, ezért is a folyamatos készlethiány belőlük, sokat vártam, hogy megrendelhessem a kiszemeltjeimet, de végül sikerrel jártam. Első körben a Niacinamide 10% + Zinc 1% szérummal ismertetlek meg benneteket, ami mostanra az egyik kedvenc bőrápolási termékem lett!

Mit kell tudni a márkáról? Jól ismert, bevált hatóanyagok, egyszerű formulákban, elképesztően kedvező árakon - ez a márka filozófiája. A márka neve szokványost, mindennapit jelent, de a márka minden, csak nem szokványos. 2016-ban jelent meg, a termékeik pedig top hatóanyagokat hoznak el a világnak eddig soha nem látott kedvező árakon. (forrás: Skinsmart)

Mire jó a Niacinamide 10% + Zinc 1% szérum a márka szerint? Segíti a pattanások, bőrhibák és eltömődött pórusok elleni küzdelmet. Kiegyensúlyozza a bőr faggyútermelését. A termékek előállításuknak egyetlen fázisában sincsenek tesztelve állatokon, és mások sincsenek megbízva ezzel.

Két fő összetevője a Niacinamid (B3-vitamin), ami csökkenti a faggyútermelést és normalizálja pórusok méretét, valamint hatásos pigmentfoltok ellen is. Valamint a cink PCA, ami a pattanások ellen hatásos gyulladáscsökkentő. Alkohol, illatanyag és színezék mentes.


Külsőt illetően a márka összes terméke ugyanolyan borítást kapott, nekem tetszik ez az egyszerű fehér - szürke/fekete dobozolás. A Niacinamide szérum 30 ml-es kiszerelés, pipettás adagolóval és 1 éves lejárati idővel. A pipetta jól működik, könnyű vele az adagolás. Az üveg oldalán pedig láthatjuk, hogy mennyi van még benne. A szérum átlátszó színű, a vizes és géles állag között mozog valahol. Illata nincs.

Amit fontos figyelembe venni a használat előtt, hogy mint sok minden másra, ennek a használatára sincsen gyakorisági javaslat, vagyis van, de semmit nem ér, mert mindenkinek más a bőre, így magunknak kell kikísérletezni, hogy milyen gyakran használjuk a kívánt hatás elérésének érdekében. Én úgy kezdtem neki, hogy napi kétszer is használtam, de pár nap múlva észrevettem, hogy eléggé szárad tőle a bőröm, érezhetően sok volt neki, így visszavettem és végül megtaláltam hogyan a legjobb. Azóta két naponta használom esténként, s nekem így a tökéletes.


Könnyen kenhető a bőrön, de egy enyhe ragacsos réteget hagy rajta, ami hidratálóval eltüntethető, de engem anélkül sem zavar, hiszen úgyis csak este használom. 3-4 csepp elegendő belőle az egész arcomra. Ha a használata előtt pont nyomkodtad az arcod, akkor a szérum csíphet.

Normalizálja a bőröm faggyútermelését, ami nálam csodával határos. Mióta rendszeresen használom sokkal kevésbé zsírosodik a bőröm, még a 40 fokban is, ami szintén nagy szó. Nagyon jó hatással van a mitesszerekre, nagy mértékben csökkenti a számukat. Pattanás is sokkal ritkábban és kevesebb fordul elő az arcomon mióta használom. A pórusok nem lesznek kisebbek tőle, de mióta használom, sokkal tisztábbak, ezáltal valóban kisebbnek tűnnek. A bőröm úgy összességében szebb tőle.

Ami még szuper, hogy szinte nyár eleje óta a minimalista rutinomat alkalmazom, tehát a Nián kívül semmi más bőrproblémákra célzott terméket nem használok, szóval önmagában érte el ezeket az eredményeket, bármilyen rétegezés nélkül.


Ritka pillanat, amikor nekem egy agyon dicsőített termék beválik, ráadásul ennyire. Esetemben maradéktalanul hozza az összes dolgot, amit ígér, maximálisan beváltotta a hozzá fűzött reményeimet, egyszerűen semmi negatívumot nem tudok mondani róla, jelenleg az egyik kedvenc arcápolási termékem, s remélem az is marad. A hatásához képest pedig az ára is szuper olcsó (1990 Ft), és nem is fogy el gyorsan, minimum fél évig biztosan kitart.

Én a Skinsmart-ról rendeltem őket, de pl. a Tinamu.hu vagy az Asos.com oldalon is megtaláljátok őket valamivel drágábban. A Tinamu-nak üzlete is van Pesten, a Régiposta utca 19-ben, ha valaki személyesen nézelődne inkább.


Aki használta már a Niát, hogy vált be neki?
Próbáltatok már valamit ettől a márkától?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék