Kedvenc posztok és videók mostanában

kedd, október 17, 2017


Sokszor nem arra szánom a szabadidőmet, hogy elolvassak minden bejegyzést, ami érdekel vagy megnézzek minden videót, de utólag kikapcsolódás gyanánt pótolni szoktam a lemaradásom. Így eshet meg, hogy a mostanában szót használom a kedvenc posztok és videók után, amiket szeretnék megmutatni Nektek, hátha valaki nem ismeri, nem találkozott még az illető platformjával, pedig szerintem érdemes. Eléggé vegyesre sikerült a válogatás, van itt érdekesség, hasznos dolog, üdítő színfolt, felháborító tapasztalatok és egy számomra rendkívül inspiráló személy is.


Csivettkának ez az első videója, amit láttam, előtte még csak nem is hallottam róla, de jó kezdés volt ez a téma. Sokan tévképzetben élnek és azt hiszik, hogy ha valakiről csak azt látják, hogy állandóan ide utazik - oda megy, itt nyaral - ott telel, akkor az csak úgy belehullott az ölébe és milyen szuper neki, persze ilyen is van, de a legtöbb esetben minden ilyen lehetőség valamilyen más oldalról lemondással, de minimum sok-sok munkával jár. Eltekintve attól, hogy senkinek semmi köze ahhoz, hogy kinek honnan van pénze Ivett mégis elmeséli, hogy ő hogyan tud annyit utazni és tippeket is ad, amivel spórolni lehet egy-egy utazásra vagy éppen utazáson.


Mikor azt hiszed, hogy már nem tudnak neked újat mondani egy témáról, aztán kiderül, hogy mégis. Számomra azért volt hasznos Fruzsi videója, mert adott egy szuper tippet jó melltartó lelőhelyet illetően. Sokszor járok úgy, hogy valahol éppen sikerül végre találnom egy normális melltartót, aztán hónapok múlva már ami eddig jó volt, az később kényelmetlen és a kínálat sem nekem felel már meg az adott üzletben. Ez a videó nekem épp jókor jött, de ha valaki még fiatalabb és nem igazán van képben azzal sem, hogy mi alapján válasszon és hogyan állapítsa meg, hogy egyáltalán mekkora melltartó kell neki, akkor ez a videó számára még hasznosabb lesz.


Szeretek esküvő témájú bejegyzéseket olvasgatni, mostanában pedig egyre többel találkozom, amik nem csak sztorizgatósak, hanem más számára is hasznosítható dolgokról szólnak. Az utóbbi időben pedig ez tetszett a legjobban, szerintem ha valaki még sosem szervezett lánybúcsút és azt sem tudja, hogy mi a rendje-módja, hogyan kezdjen egyáltalán neki az is szuperül megtudná szervezni a bejegyzés alapján, ami csupa hasznos, minden apró részletre és lényegre kitér. Nekem már csak attól kedvem támadt lánybúcsút szervezni, hogy elolvastam :D


Ez a történet nem igazán a tartalma miatt kedvenc, inkább amiatt hogy Luca vette a bátorságot és megosztotta az átélt tapasztalatait a nyilvánossággal. Őszintén szólva mire elolvastam a bejegyzését én is felidegesítettem magam.. egyszerűen felháborító, amit néhány (a néhány egy nagyon enyhe és lefelé kerekített jelző) orvos/nővér megenged magának és ha nem lenne nekem is éppen elég negatív tapasztalásom el sem hinném, hogy ilyen tényleg létezik. Szerintem konkrét hely megnevezéssel és az érintettek nevével kellene megosztani az ilyen sztorikat, megérdemelnék, de megértem a másik oldalt is, aki nem meri. Pedig elkeserítő, ami egészségügyi ellátás címszó alatt ebben az országban a legtöbb helyen folyik. Többet ehhez nem is írnék, mert hetekig ülhetnék a képernyő előtt, de érdemes elolvasni a posztot, aminek második része is van.


A legvégére hagytam Virágot, aki az a személy, akinek nem konkrét blogposztját, instagram képét vagy story-ját kedvelem, hanem mindent és bármit, amit megoszt, magát a személyiségét, ami annyira inspiráló. 25 éves, vegyész, doktori kutatást végez (egy olyan témában, ami az én szívemhez nagyon közel áll), divat blogot vezet, rendszeresen sportol, odafigyel a táplálkozására, maratont fut, sajtóeseményekre jár, mindemellett életmód és táplálkozási tanácsadó képesítést is szerzett. Ha pedig megkérdeznénk, hogy minderre hogy van ideje azt válaszolja, hogy minden csak jó szervezés kérdése. Rendkívül motiváló, hogy ő ennyi mindenre képes egyszerre és ha neki megy, másnak miért ne menne? Csak hozzáállás és kitartás kérdése, legalábbis én mindig ezt mondom magamnak, amikor meglátok bármit, amit megoszt. Azért 25 évesen ennyi mindenben remekelni nem kis dolog, és nem is kérdés, hogy mennyi munka kell hozzá, már csak az eggyel fentebbi posztból következtetve is biztos: úgy kell Virág az orvosvilágba, mint egy falat kenyér. Kövessétek, olvassátok mindenhol, mert megérdemli. Sokan próbálnak ösztönözni szavakkal, írásokkal, de a valódi tényeknél, helyzeteknél nincs inspirálóbb.


Nektek mik voltak a kedvenc bejegyzéseitek, videóitok mostanában?
Osszátok meg hozzászólásban! :)

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék