Újravenném? Elfogyott termékek tesztje #15

kedd, március 13, 2018


Lush zacskóval jártam, szemetet találtam.. Kevés már a hely az elfogyott termékeket gyűjtő zacskómban, ezért ismét esedékes egy ilyen poszt. A legutóbbi ilyen óta nem telt el olyan sok idő, mint szokott, mégis szép számmal fogytak a kozmetikumaim, főként a pancsolósak, de mit vennék újra közülük?


Loreal Pure Clay Detox Maszk: Heti rendszerességű használat mellett is elég sokáig kitartott ez a mennyiség. A hatására sem lehetett panaszom, mert elég jól tisztította a pórusokat, még ha ez csak átmeneti hatás is, viszont mellette kicsit szárított is. Újravenném.
Bioderma Hydrabio Szérum: Meglepődtem, hogy mennyi ideig tudtam használni, ezt az egy szem kis mintát. Sokszor kentem másik hidratálókrém fölé, hogy egymás hatását erősítsék, de van amikor önmagában is elég. Szilikont tartalma miatt estére nem szívesen használom, pedig tapintásra egyébként nem is érzékelhető, ahhoz viszont nem eleget, hogy én önmagában sminkalapként ezt használjam. Reggelente viszont szuper, mivel kifejezetten vízhiányos bőrre való így nem csoda, hogy megszerettem. Újravenném és van is egy nagy kiszerelésem.
My Hsin Ni fátyolmaszkok: Elfogyott egy egész csomag ebből a limitált kiadásból, de sebaj, mert azóta már vettem is utánpótlást. A teszt is érkezik hamarosan, csütörtökre már beidőzítettem, elöljáróban annyit, hogy a kedvenc fátyolmaszkjaim jelenleg. Újravenném.
AVON Planet Spa Turkish Hammam Tisztító hatású marokkói agyagos arcmaszk: Régóta megvolt már ez a maszk, ami nagyobb kiemelkedő tudással vagy hatással nem rendelkezett, inkább csak amolyan kikapcsolódós pillanatokkor dobtam fel, ha különösebb extrára nem vágytam. Teljesen nem is fogyott el, de már túl régóta van meg, ezért inkább szelektáltam. Problémám nem volt vele, de nem venném újra, mert vannak jobb maszkok is.
Holika Holika Pig Nose Clear 3step mitesszer eltávolító tapasz: Erről a tesztet ITT találod, sajnos nem igazán csinált semmit, rajtam nem működött, nem igazán távolított el semmit, szóval továbbra sem hiszek a tapaszokban. Nem venném újra.
Bioderma Sébium H2O micellás víz: Nagyjából egy éve, hogy először kipróbáltam ezt az ikonikusnak számító micellás vizet. Előtte elképzelni sem tudtam, hogy tudhat többet a drogériás változatoknál ennyi pénzért. De valóban jobb, több és igaz, hogy ha egyszer kipróbálod, többet nem akarod már a gyengébb társait venni. Újravettem.


Schwarzkopf Fiber Therapy Hajszerkezet Megújító Sampon: Szerintem legalább egy évig mindig újravettem, de most már ráuntam. Van még itthon egy tartalék flakon, ennek ellenére már más fajtát szereztem be. A hatásával elégedett volna, ezért használtam ennyi ideig, problémám most sincs vele, csak úgy érzem most valami más kell a hajamnak. Újravenném.
Kallos Hair Pro-Tox Hajpakoló Krém: Alapvetően szeretem a fodrászkellékes pakolásokat, ár-érték arányban verhetetlenek. A hatását ennek is szerettem, puhította és hidratáltabbá tette a hajam, az illatát viszont egyre jobban utáltam a végére, túl erős. Ezt nem venném újra.
Scwarzkopf Blond Me Színfokozó kötéserősítő sampon: Kedvenc, állandó tag a hajápolási rutinomban. ITT olvashatsz róla bővebben, bárkinek ajánlom, akinek hideg szőke árnyalatú haja van és szeretné fokozni a szín intenzitását, valamint kerülni a sárga tónust. Újravettem már.


Lush Créme de Menthe szájfrissítő tabletta: Onnantól, hogy rájöttem, nálam hogy működik rendesen, azóta megszerettem. A kiszerelése tök praktikus, az ízét is kedveltem. Újravenném.
Barilent Vitalizáló Masszázsgyertya: Roppant praktikus volt a kiszerelés, nem csak első próbálkozók számára. A citrom és eukaliptusz párosa finom illatot komponál együtt. Hátmasszázs során fogyott el, szeretem hogy meleg a bőrömön, de nem túl forró és emellett még hidratál is, anélkül, hogy olajos réteg maradna utána. Újravenném.


AVON Planet Spa Relaxing Thailand Hidratáló Fürdőolaj: Ezzel a termékkel kezdődött a fürdőolajok iránti szerelmem, s egyébként azóta is ezt tartom a legjobbnak. Olcsó, sokáig elég, hidratálja a bőrt, kiváltható vele a testápoló, nem mellesleg isteniii az illata. Újravenném.
Dresdner Essenz Álomsövény habfürdő: Ettől vártam a legjobb illatot, de semmi extra nem volt, picit virágos, de nem túl intenzív. Viszont óriási habokat képzett a kádban. Újravenném.
Kneipp Waldspaziergang Erdei Séta fürdőkristály: Sötét zöldre színezi a vizet, hamar elolvadnak a szemcsék, kisebb habokat is csinál. Az illata erősen mentolos, én valami természetközeli, fás illatra számítottam, de így sem volt rossz. Bár ez nem adott plusz hidratáltságot, de frissítő, élénkítő hatással volt rám. Újravenném.
Dresdnez Essenz Magyal Bogyó ápoló fürdősó: Hideg, savanykás gyümölcs illata van, ami a sok édes után nekem nagyon bejött. Habokat is képez, a vizet is színezi, a bőröm is hidratálra, valamint az illata is intenzív. Nem is drága, ezért tökéletes annak, aki olcsóbban szeretne valami extra fürdőélményt. Újravenném.
Yves Rocher Hófehér Vanília tusfürdő: Az egyik kedvenc tusfürdőm és illatom volt a téli időszakban, nagyon lágy és kellemes vanília volt ez az én orromnak, a minősége is kiváló, hozta azt a szintet, ami a márka limitált kiadásaira jellemző. Újravenném.
FA Cream & Oil Kakaóvajas tusfürdő: Ez pedig a FA márkán belül a kedvenc illatom, ezért gyakran újraveszem. Az illata szuper, a bőrt nem szárítja. Újravenném.
Playboy Play It Sexy Sensual Vanilla tusfürdő: A vaníliás illatok egy újabb fajtája volt ez, szintén a nem túl tolakodó csoportból. Ez is bejött. Újravenném.
Jó pár Lush fürdőbombát is elhasználtam, valamint szilárd fürdőolajat, de ezeket utólag nem fotóztam, viszont külön posztban úgy is szerepelni fognak.


Te mit veszel újra gyakran?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék