Újabb Bioderma kedvencek - Hydrabio termékcsalád

hétfő, március 26, 2018


Eddig bármit is próbáltam ki a márkától sosem lőttem mellé, sőt ezúttal két újabb termékkel bővült a kedvenceim repertoárja, a Hydrabio termékcsalád tagjai közül. Azt hiszem most már akár ki is jelenthetem, hogy a Bioderma a kedvenc patikai márkám.

A Hydrabio család a vízhiányos bőrűeket célozza meg, termékeikkel a bőr belső vízellátását igyekeznek pótolni. A vízhiányos bőr feszül és olykor hámlik, annak ellenére is, hogy rendszeresen van hidratálva. Ennek a bőrtípusnak nem elég egy szimpla száraz bőrre való hidratáló, amellett ugyanúgy hajlamos hámlani, mindenképpen hialuronsav tartalmú termékre van szükség, esetemben is ez a helyzet. Viszont a megfelelő termékekkel szuperül karban tartható.

A Hydrabio Szérumból (40 ml, kb. 5990 Ft) volt ugye egy 15 ml-es utazó méretű kiszerelésem is, elsőként azt használtam el, de nem is bizonyult annyira kevésnek, hónapokig kitartott. Most pedig a 40 ml-es van aktív használatban. Nagyon könnyű a flakon, valamint nem is túl nagy méretű, ezért simán utaztatható ez is. Viszont a kialakítása természetesen praktikusabb, pumpával egyszerűbb kinyerni az utolsó cseppeket is. Másfél pumpányit szoktam egy alkalommal használni belőle, ez elég az egész arcomra. Az állaga nem kimondottan szérumos, inkább egy laza állagú hidratáló krémre hasonlít. Átlátszó, kissé szürkés színű, picit vizes hatású. Az arcom azonnal beissza minden cseppjét, feltölti, hidratálja, idővel pedig eltünteti a picit is hámló részeket. Annak ellenére, hogy szilikontartalmú, ez az állagában nem érezhető egyáltalán. Nem fullasztja, nem nehezíti el a bőrt, de primerként szerintem kevés, nekem legalábbis a tág pórusaim miatt biztosan. Gyakorlatilag mindenhogy használtam már: önmagában, fényvédő alá, másik hidratáló krém fölé - mindenhogy szuperül működött. Megadja azt a pluszt, amire szüksége van az arcomnak, s amit csak a hialuron tartalmú kozmetikumoktól tud megkapni. Nem okoz pattanásokat, nem irritál, nem csípi vagy pirosítja a szemem sem. Nem zsírosítja a bőröm egyáltalán. Azt érdemes szem előtt tartani, hogy ez a szérum vízhiányos bőrre tökéletes, nem szárazra! A szérum jelentős mennyiségben tartalmaz hiarulonsavat, ennek is köszönheti hatékonyságát. 


A márka Sébium H2O Micellás Vize áll jelenleg nálam a dobogón, most azonban a Hydrabio H2O-t (500 ml, kb. 4490 Ft) is kipróbáltam, ami szintén hozza a megszokott minőséget. Ezt is az arctisztítás első lépéseként használom és tökéletesen bevált. Sőt reggelente én korábban mindig úgy használtam a micellás vizeket, hogy még arcmosás előtt áttöröltem velük az arcom, majd csak ezután következett ténylegesen a víz. Ennél a terméknél picit módosítottam ezen, mert ha mosakodás után törlöm át vele az arcom, és nem mosom le, akkor nyújt egy kis plusz vízhiánypótlást az arcomnak, így még jobban bebiztosítva az esetleges hámlás vagy feszülő érzet ellen. Az illata pedig ugyanolyan, mint a szérumé. A két micellás víz között leginkább csak illatbeli, valamint funkcióbeli eltérés van. Míg a Hydrabio hidratál, addig a Sébium a problémás bőrnek nyújt pluszt. Mindkettőt nagyon szeretem, mindkét hatással elégedett vagyok, de a kedvenc továbbra is a Sébium marad. A szemem környéki területet egyáltalán nem csípi, nem irritálja. Sminket nem szoktam vele mosni, de ha mosnék sem valószínű, hogy ezzel tenném, arra az olajos termékek gyorsabbak és hatékonyabbak.

Ha szükség lenne összegzésre: A szérum és a micellás víz is nagyon bejött, előbbit biztosan újra is fogom venni ha elfogy. Vízhiányos bőrűeknek nagyon tudom ajánlani ezeket a termékeket, érdemes tenni velük egy próbát. Kisebb kiszerelésben, illetve mintában is elérhetőek úgy is, így vesztenivaló abszolút nincs.


Van Bioderma kedvenced?
Neked melyik a kedvenc patikai márkád és miért?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék