Camaleon Cosmetics - Varázs rúzs, ami mindenkin máshogy mutat

szombat, március 10, 2018


A Camaleon Cosmetics jóvoltából kipróbálhattam egy általam választott árnyalatot a Magiclips varázsrúzsok közül, amik már a megjelenésük óta érdekeltek, hiszen különlegességük, hogy a bőr pH értékétől és hidratáltságától függően változtatják a színűket. A színek azonosak, de árnyalatban eltérőek. A mai bejegyzésben ezúttal egy pro és kontra listát készítettem, amiből kiderül, hogy mik a csodarúzs előnyei és hátrányai, az én tapasztalataimat alapján legalábbis.


A varázsrúzsok kinézetre olyanok, akár egy jumbo szem vagy ajakceruza. Jól záródó kupak van rajtuk, tekerősek és 4g terméket tartalmaznak. A csomagban érkezik még egy kedves üzenet, valamint egy nyalóka is. 4 eltérő színben érhetőek el: zöld, szürke, piros és sárga. Az ajkakkal érintkezve változnak a rózsaszín, piros és lila különböző árnyalataira. Külön-külön, de csomagban is megrendelhetőek a www.camaleoncosmetics.hu oldalról. Aloe Verával, csipkebogyóval és kakaóvajjal dúsítottak, hosszan tartó élénk színt és hidratáltságot ígérnek. Én a N1 sárga árnyalatot választottam, ami rajtam fuksziába vált és gyöngyház szerű fénye van. Egyébként a karomon is ugyanezt az árnyalatot hozza elő. Normális képet felvíve sehogy sem sikerült készítenem, így jobb híján egy korábbi instastory-s képet rakok be, ez viszont hűen tükrözi, hogyan is mutat rajtam, nekem tetszik.


Előnyök:
  • Tetszés szerint fokozható a szín intenzitása, több rétegben akár erősebb szín is elérhető.
  • Evés nélkül tényleg baromi tartós, így nem kell azt lesni, hogy mikor mászott el vagy tűnt el a fele.
  • Ha nem rétegezed többször, természetes a színe, ezért hétköznapokra is jó választás lehet.
  • Nem emeli ki a száraz részeket és nem is szárít.
Hátrányok:
  • Ha véletlenül kicsúszol az ajkak vonalán, lehetetlenség javítani.
  • Nem nehéz kicsúszni a vonalból, mivel felkenéskor még láthatatlan a szín.
  • Már túlságosan is tartós, konkrétan levakarhatatlan. Nem jön le sem micellás vízzel, sem olajjal, sem olajos lemosóval, sem kétfázisúval, de még lekaparni is esélytelen. Ez az erős ragaszkodás nekem már sok is, mert volt, hogy még este sem tudtam leszedni és másnap is rajta volt a számon.
  • Evésnél az ajkak közepén lekopik, a széleken viszont ott marad, de ugye nem lehet lemosni, szóval..

A koncepció nagyon tetszik. Ha le bírnám szedni, amikor szeretném, ha tudnék rajta javítani, amikor szükséges, akkor egészen szeretném is. Nem tudom másnak ez hogyan sikerül. Mert egyébként az ára is kedvező (2990 Ft), a színe is tetszik és különleges is, viszont így nem ez az első termék, ami eszembe jut, ha valamivel ki szeretném festeni az ajkaim.

A termékeket a weboldalon kívül, instagramon (@camaleon_cosmetics) és Facebook-on (@camaleoncosmeticshungary) is megtalálod. Nőnap alkalmából a rúzsok különleges ajándéktokban is megrendelhetőek. A márka kínálata pedig több érdekességet is rejt még a varázsrúzsokon kívül, mint ajakradír, ajakápoló, fényvédelemmel ellátott rúzsok.


Szívesen kipróbálnád a híres varázs rúzsokat?
Ha már próbáltad Te is, hogyan varázsolod le magadról?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék