Júliusi kedvencek 2018

szombat, július 28, 2018


Végre tombol a nyár, ezért amennyit csak bírok igyekszem a Balatonon tölteni, hiszen a szívem csücske és számomra a nyugalom és béke szigete.💙 A fülledtség és száraz idő beköszöntével ismét minimalistára váltott a bőrápolási rutinom, arctisztításra, fényvédelemre és extra hidratálásra redukálódott. Ezért a júliusi kedvenceimet is ezek teszik ki. Egyébként azt vettem észre mostanában, hogy minél kevesebb kozmetikumot használok az arcomon, annál szebb a bőröm.🤷‍♀️


A Bioderma Photoderm MAX Aquafluid 50+ azt leszámítva, hogy csípi a szemem olykor, meglepően csodás kis termék. Nem okoz pattanásokat és nem irritál, pedig még egyetlen kémiai fényvédő sem vált be nekem. Ezt viszont minden reggel használom, strandon is jól működik, igaz, nap közepére fényes lesz már a bőröm, de ez a legkevesebb. A leégés ellen megbízható védelmet nyújt, ellenben lehet vele barnulni is. Végre belefutottam egy BB krémbe, aminek értelme is van. Az AVON Anew Perfect Skin BB Krém nagyon nagy meglepetés volt számomra, nem csak egységesíti a bőrt, elfedve az apró pirosságokat és hibákat, de a pórusokat is retusálja. A Phi Jázminos Zöld Tea Tonikot már inkább csak azért használom, hogy elfogyjon. Bőrnyugtatásban és egy pici extra hidratálásban még mindig jó, de valahogy mostanában nem szeretem a kiszerelését. Vattakorongra elpazarolni kár, az arcomra öntve pedig mindig lecsöpög. Strand napok és napozás után általában szárazabb a bőröm, ilyenkor esténként az Innisfree Green Tea Sleeping Pack után nyúlok, már eléggé fogyóban van. Nagyon könnyed állaga van, nem terheli a bőrt, rögtön beszívódik és kellemesen hidratál.


Szintén főként strandolás után szoktam a Bioderma Atoderm Olajtusfürdővel fürdeni, továbbra is zuhanyzás közbeni testápolóként használom, mert sokkal jobban hidratál, selymessé teszi a bőrt, az illata pedig visszafogott. A Garnier Fructis Banana Hair Food-ot azóta nem váltottam le, mióta megérkezett. Bár szilikon mentes, ez a hajam tapintásán abszolút nem észrevehető használat után, ugyanolyan puha és hidratált tőle, az illata pedig valami isteni. Imádom a nyári, limitált tusfürdő illatokat, jellemzően a Balea rukkol elő a legkellemesebbekkel. Nem meglepő módon a kedvencem most is görögdinnyés és frissítő: Sternfrucht Melone.


Az ajkaim védelme érdekében még ki kell találnom valamit, mert fényvédővel nem szeretem kenni, az ajakápolóm meg nem tartalmaz fényvédőfaktort sajnos. Cserébe a szárazság leküzdésében hasznos társ a Nuxe Reve de Miel csavaros kiszerelése is, ezenkívül praktikus, táskába dobós darab is. Szerintem életem első és utolsó kedvenc szemöldök terméke a Maybelline Brow Satin, még mindig. Előző hónapban a ceruzás végét dicsértem, most viszont a púderes feléről zengenék ódát. Teljesen olyan színű, ami számomra tökéletes. Tetszik, hogy nem kell hozzá ecset, 2 perc alatt elkészülök vele pepecselés nélkül. Jól fed, kitölti az aprócska hézagokat is, egész nap tartós a nagy melegben is.


Te miket használsz leggyakrabban nyáron?
Hogy néz ki ilyenkor az arcápolási rutinod?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék