Pixibag Pink | Az idei nyár legjobbja

csütörtök, augusztus 02, 2018


Ezer éve nem rendeltem már Pixit, valahogy azóta minden kiadás érdektelen volt számomra. Egészen a Pink Pixibag megjelenéséig, ami részemről meg is kapja az idei nyár legjobban sikerült meglepetés csomagja címet. Ez a nyári kiadású Pixibag a pink szín köré csoportosult, így eleve nyerésről indult. A megadott márkák és infók alapján nagyrészt kikövetkeztethető volt a beltartalom, én ezekre tippeltem: Batiste mini szárazsampon, Vöslauer Görögdinnyés Víz, Signal Glossy Chic fogkrém, JimJams kézfertőtlenítő, Rexona dezodor, Baba Magnólia illatú tusfürdő, Dove testápoló és valami Rosetti kiegészítő, ami nem a klasszikus fülbevaló-karkötő-nyaklánc trió. Hogy ebből mit sikerült eltalálnom és mi lapult a pink neszeszerben, kiderül a bejegyzésből.


4790 Ft-ért, ingyenes szállítás mellett kaptunk egy szuper neszeszert, ami jó minőségű, szuperül kihasználható, még zsebek is vannak benne, a színe nálam telitalálat. Valamint 5 teljes kiszerelésű és 1 utazó méretű terméket, 1 minta italt, 1 kiegészítőt és 1 meglepetést.

Nagyrészt általános dolgok vannak benne, amik bárkinek jól jöhetnek, hétköznapi használatú termékek. A hasonló koncepció általában unalmas szerintem, ezért sem rendelek gyakran, ezúttal viszont kifejezetten örültem neki.

A mostani dezodoromért nem rajongok, a Rexona Pink Blush dezodor viszont első látásra tetszik, jól hasznosítható lesz remélhetőleg, ha az illata és hatása is rendben van. Virágos illatú, amiért csak azért nem repesek, mert a bogarak előszeretettel támadnak meg illatok nélkül is... A Rexona ezen kívül egy pink, felfújható flamingót is küldött a csomagban, ami pohártartóként funkcionál és über cuki! Aki ismer, annak nem kell ecsetelnem, hogy miért is ez vitte nálam a prímet minden közül, még úgy is, hogy eredeti céljában nem nagyon fogom tudni hasznosítani. Imádom a flamingókat, a rózsaszínt és a strandot is.


A Glossy Chic-et nem találtam el, valamint a fogaim érzékenysége miatt egyébként is csak egyetlen márkát viselek el. Ettől eltekintve jól kihasználható termék a Signal White Now Care Correction Fogkrém is, ami ideiglenesen fehéríti a fogakat, optikailag, miközben védi a fogínyt. Tusfürdőből sosem elég, a Baba Magnólia kényeztető Tusfürdő már nem ismeretlen számomra, el fog fogyni.

A Dove-tól egy Pink Krémszappan érkezett, ami a márka újdonsága. Ilyen jellegű szappant nem szoktam használni, de kétségkívül jól fog jönni utazásnál, kis mérete miatt könnyen elcsomagolható és bízom a Dove minőségben. A JimJams antibakteriális kéz és bőrfertőtlenítő spray szintén újdonság, én nagyon örültem neki. Táskába dobós apróság, amire bármikor szükség lehet, én már-már túlzottan is higiénikus vagyok, nem szeretek semmit összefogdosni, és legszívesebben fél óránként kezet mosnék. A spray kiszerelés praktikus, jó ha mindig kéznél van.

Szárazsampont még mindig nem használok, az utazó méretű Batiste Blush Szárazsampont vélhetően Anyának fogom adni, de apró mérete miatt ez is könnyen utaztatható, bárhol elfér és kéznél lehet. Imádom a görögdinnyét, kíváncsi vagyok milyen íze lesz italban a Vöslauer Görögdinnyés Víznek. A Rosetti hajpánt is cuki, szép a színe, bár érdemben nem nagyon fogom tudni használni, mert hát elég idétlenül néznék ki ilyesmiben.


Nagyon tetszik ez a kiadás, megérte az árát simán. A neszeszer és a cukiság a kedvencem belőle, amit már a napokban be is vetek. Egyébként mindent ki fogok tudni használni, amit meg nem, azt elajándékozni, így örülök, hogy megmertem rendelni és valóban nagyrészt olyan dolgok vannak benne, amikre számítottam.


Ki rendelte még meg? Mit szóltok a tartalmához?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék