Márciusi PIXIBAG

szombat, március 15, 2014


Ha valaki nem ismerné még a PIXIBAG-et: drogériás márkák termékeinek válogatását tartalmazza, teljes kiszerelésben, mindössze 3990 ft-ért. 2 havonta, limitált darabszámban rendelhető meg, a tartalmát előre nem lehet tudni, ezért izgalmas meglepetés ér, mikor átveszed a csomagot. Ebben a hónapban a képen látható csinos kis fekete neszeszerben érkezett. 
Ha kíváncsiak vagytok rá, hogy mit rejt ez a neszeszer olvassatok tovább.


Én február közepén hallottam először a Pixibox szolgáltatásról (nem is értem azelőtt miért nem), de rögtön megtetszett, el is határoztam, hogy áprilisban majd megrendelem az első PIXIBOX-om, mert nagyon kíváncsivá tett. Azonban ebben a hónapban a PIXIBAG volt soron és most is győzött a kíváncsiságom, ezért megrendeltem.

A neszeszer tartalma:


New Yorker-es testápoló (150 ml)

Kellemes illata van, de ezt leszámítva semmi különlegeset nem tapasztaltam. A legtöbben krém tusfürdőként emlegetik és úgy használják, én tusfürdőnek semmiképp sem mondanám, egyáltalán nem habosodik és semmilyen olyan tulajdonsággal sem rendelkezik, amivel általában a krém tusfürdők. Szóval én testápolóként fogom elhasználni, magamtól biztos nem venném újra.




Himalaya Herbals - Frissítő gyümölcspakolás normál és száraz bőrre (75 ml)

Ennek a terméknek nagyon örültem, mert szemeztem már vele, de mivel láttam, hogy egy ilyen márkájú termék is lesz a csomagban előbb megvártam, hátha szerencsém lesz és az lett! :D Az illatát nem szeretem, de úgy vagyok vele, hogy ha használ, akkor ez a legkevesebb. Hűsítő - frissítő érzést kelt, amikor felkenem, viszont ezt leszámítva sajnos az ígért hatásokat nálam nem váltotta még be.


Essence 2in1 kéz- és körömápoló krém (75 ml)

Finom joghurtos illata van, a kupakja nagyon jól zár, szóval nyugodtan lehet táskában tartani, nem kell attól félni, hogy kifolyik. Először egy kicsit ragacsosnak tűnt tőle a kezem, de szerencsére ez hamar elmúlt. Ha megfelelő mennyiséget használok, akkor tökéletesen beszívja és tényleg nagyon jól hidratál.


Axe Anarchy Women Dezodor (150 ml)

Erre a dezodorra nagyon kíváncsi voltam és nem csalódtam benne, sőt! Nagyon kellemes illata van és ez az illat meglepően sokáig érezhető, ezt még egyetlen dezodornál sem tapasztaltam. Ezenkívül praktikusan zárható/nyitható. 



 Dove Hair Therapy - Hajbalzsam expressz hajpakolással (50 ml)

Ennek a terméknek is örültem, mert ugyanilyen fajtájú sampont használok és azt nagyon szeretem, ezért kíváncsi voltam, hogy ez a pakolás hogyan teljesít majd. Az illata pont olyan kellemes, mint a samponjának, de igazából engem eddig nem igazán hatott meg, semmi különlegeset nem vettem észre benne, "csak úgy van és kész". Lehet, hogy azért mert már van egy jól bevált balzsamom/pakolásom és azt nem tudja felülmúlni.



Gwdihw Smoochy ajakbalzsam (25 g)

Narancs és citrom illatú. Ez a termék ajándék volt azoknak, akik a leggyorsabbak voltak. Szimpatikus, hogy csak természetes összetevők vannak benne és tényleg nagyon jól hidratál.

Essence Eyeshadow - 65 skeye and sand

Ez volt az egyetlen termék a neszeszerben, ami egyáltalán nem nyerte el a tetszésemet, nagyon gyengén pigmentált, szinte nem is látszik felkenve, csak enyhe csillogás.






Ti rendeltetek már Pixibag-et?


You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék