Homoklakk szerelem - Lovely

szerda, március 26, 2014


Már egy ideje szemezgetek a különféle homoklakkokkal, ma el is jutottam odáig, hogy kipróbáljam. A Lovely-tól választottam egyet kékes árnyalatban és csillámosan.
 

Én átlátszó gél lakkra lakkoztam rá, ezért alaplakkra nem volt szükségem. Ez az első gél lakkra történő körömlakkozásom, úgy hogy kíváncsi leszek mennyivel lesz tartósabb így. Annyira jól fed, hogy elég volt 1 rétegben lakkoznom és a száradása is viszonylag gyors volt, ami nálam + pont.


Régóta használom már a Lovely erősítő szérumát, amiben kálcium és C vitamin is van. Ez a legjobb körömerősítő szérum, amit valaha próbáltam, hamar beszívódik és nagyon rövid idő alatt megerősíti a körmöket. Teljesen megéri az árát, szívesen ajánlom bárkinek.


A Lovely Top Coat készítményét ma próbáltam ki először. Azt ígéri, hogy tartósabb lesz a lakkozás és kb 30-55 mp alatt szárad meg. A tartósságáról még nem tudok nyilatkozni, de a száradása tényleg nagyon gyors, ami szuper. Nem olyan állaga van, mint általában a fedőlakkoknak, inkább szérumos az állaga ennek is, de ezáltal a használata is könnyebb nekem. Azt kell mondjam, hogy a fedőlakkok közül is ezzel vagyok a legelégedettebb az eddigi tapasztalatok alapján.


Ti szeretitek a homoklakkokat? Vannak kedvenceitek?





You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék