Cukorka körmök | Rimmel Sweetie Crush

kedd, június 10, 2014



Nem véletlen, hogy a körömlakkok közül mostanában a homoklakkokat kedvelem leginkább; az oka egyszerű: könnyen kenhetőek, gyorsan száradnak, szépen mutatnak és tartósak is!

Idén a Rimmel is előállt egy limitált homoklakk kollekcióval, ami elméletileg 5 árnyalatot tartalmaz - rózsaszín, kék, lila, sárga és zöld -, azonban én eddig csak a rózsaszín és kék árnyalattal találkoztam. Bár nem bánom, mert egyedül ez a cukorkás rózsaszín (009 Candyfloss Cutie) fogott meg igazán, tökéletesen passzol a nyári hangulathoz és egyébként is, a rózsaszín árnyalatokkal engem mindig meg lehet fogni.

Ez a lakk abszolút rózsaszín, nincsenek benne eltérő színű csillámok; igazi vattacukor szín. Nem túl feltűnő árnyalat, de ez így tökéletes.


Alaplakkot használtam alá, két rétegben kentem fel a színt; bár egy rétegben is jól fed, de kettővel az igazi. Fedőlakkot homoklakkok esetén nem szoktam használni és egyébként szükségem sincs rá.



Sajnálom, hogy limitált kollekciós termék; remélem a jövőben lesznek állandóak is és szélesítik homoklakk téren a választékot, szerintem nem csak én örülnék neki. Maximálisan megéri az árát, minden amit elvárhatunk egy lakktól azt teljesíti :)



Ti hogy álltok a homoklakkokkal?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék