L'Oreal True Match Alapozó + Essence hosszantartó korrektor

kedd, június 03, 2014



L’Oreal True Match alapozó - C2 Vanilla Rosé árnyalat

Nem szoktam külön kitérni a termékek külsejére, hiszen nem az a lényeg, hogy milyen csomagolása van, hanem az, hogy mi található benne és hogyan teljesít; azonban mint most is, néha kivételt kell tennem. Ez az üvegcse, amiben 30 ml termék található, kifejezetten szimpatikus kialakítású: átlátszó, ezért már rögtön láthatjuk a színét és adagolós tetejű, aminek segítségével annyi alapozót nyomunk ki, amennyit szükségesnek érzünk, a kupak pedig biztonságosan záródik.


Fontosnak tartom megemlíteni, hogy nem tartalmaz sem parfümöt, sem olajokat, ezzel szemben B és E vitaminok találhatóak benne; valamint fényvédő faktorral is rendelkezik, ami nem hátrány, különösen ezeken a nyári napokon.

Nekem kézzel a legegyszerűbb felvinnem és eldolgoznom, bár próbáltam már ecsettel is, de úgy nem az igazi. Elsőre túlságosan maszk hatása van, de pár percen belül szerencsére illeszkedik és egybeolvad az arcbőrrel. Azt az ígéretét, miszerint hibátlanul elfedi az apró tökéletlenségeket cáfolom; a fedése nem tökéletes, inkább közepesnek mondanám. Sajnos én azt veszem észre, hogy igen is beleül a pórusaimba, ezért primerrel elviselhetőbb és egyenletesebb. A szem alatti karikákat sem fedi el. Nem szoktam púderrel fixálni, de így sem fényesedik át és szinte egész nap hibátlanul fent marad az arcomon. Továbbá nem okoz pattanásokat és nem szárítja a bőröm!


Összességében elégedett vagyok vele, különösen a viszonyítási alapjaimhoz mérten teljesít jól. Én a Glamour napokon vásároltam meg 50%-os kuponnal, mert a teljes ára 4000 ft körül van, ami elég húzós; de ki lehet fogni jó akciókat és akkor érdemesebb beruháznia rá annak, aki kipróbálná.

Stay all day 16h hosszantartó korrektor – 10 Natural Beige árnyalat

Ezt a korrektort a szem alatti karikák eltüntetésére szerettem volna használni, annyian dicsérték, hogy csak jóra számítottam tőle. Hát, nem sikerült annyira elájulnom tőle, nekem nem igazán akarja eltüntetni a karikáimat, túl sokat nem is változtat rajtuk.



Egyébként színben passzolna, az applikátora is kifejezetten praktikus; viszont hajlamos több terméket felvenni, mint amennyire szükségünk lenne. Korrektorokból jobban preferálom a folyékony állagú termékeket; ez a korrektor ebből a szempontból is szuper lenne. Az eldolgozhatósága nem a legjobb, de ez függ attól is, hogy megfelelő mennyiséget viszünk-e fel.

Azt gondolom, hogy ár-érték arányban egy jó vétel annak, akinek igazán beválik. Amíg el nem fogy még használni fogom és kísérletezgetek vele, hátha változik valamit, de ha nem, akkor nem veszem újra. 



Nektek milyen korrektor vált be szem alatti karikákra?


You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék