Inspirációs Szombat #15

szombat, október 11, 2014


Szuper idő volt eddig a hét második felében, én még trikóban is megsültem. Ha a Balaton hőmérséklete is ilyen jó lenne, akkor gondolkodás nélkül rohantam is volna oda :D Remélem minél tovább marad ez a jó idő. Sok-sok outfit fotót és outfit részletet hoztam ma, én mindegyiket imádom kivétel nélkül, minden egyes részletével, kiegészítőjével! Kár, hogy ez a sok szépség csak akkor lehetne az enyém, ha ezek a képek életre kelnének, ami mondjuk nem lenne rossz :D


A szőrmenyak nekem túl sok, de a kabát tökéletes

Nagyon-nagyon jó a bakancs is, és a bőrbetétes naci is, együtt pedig különösen tökéletes ♥

Leopárd mintás sálat keresek ezeregy éve, de a táska is jöhet

A hidegebb időben az egyig mentőövem a "mamusz"csizma, irtó meleg és még jól is néz ki

Imádom ezt a táskát is ♥

Nagyon tetszik ez a szobarészlet is, annyira letisztult, rendezett és csajos

Nem volt még dolgom a MAC márkával, túl borsos árkategória, ennek ellenére a rúzsok már egy ideje mozgatják a fantáziámat

Ugye nem gondoltátok, hogy ma kimaradnak a reggeli finomságokról szóló képek? :P


Kellemes Hétvégét!

You Might Also Like

2 megjegyzés

Címkék