Christmas TAG

csütörtök, december 04, 2014


Mára egy Karácsonyi kérdéssort hoztam, mert itt az ideje hangolódni az ünnepekre. Több blogon olvastam különböző tavalyi kérdéseket, ezeket egészítettem ki egymással. Ha van kedved válaszold meg a kérdéseket Te is hozzászólásban, vagy bejegyzés formájában!

1. Csomagolópapír vagy ajándéktasak?
A csomagolópapírt szeretem jobban, mivel szeretek csomagolni. Az ajándéktasak hirtelen megoldásnak jó, de egyébként én unalmasnak tartom, mert rögtön meglátni benne az ajándékot, és a kicsomagolás, kibontás izgalma hiányzik belőle.


2. A valódi vagy műfenyőt kedveled jobban?
Határozottan az élőt, szeretem az illatát, még azt is szeretem, hogy néha hullik a levele. Nem szeretem a műnövényeket, hosszabb távon talán dekorációnak valamilyen szép művirágot elfogadnék, de ezt leszámítva nem.


3. Mikor díszíted fel a fát?
24.-én délelőtt, vagy kora délután szoktuk feldíszíteni.

4. Melyik a kedvenc színsémád a karácsonyfa díszítésénél?
Hú, hát ez nehéz kérdés. Egy idő után megunom, ha mindig ugyanolyan színű, szóval sokszor egymás után nem fordul elő ugyanaz a kombináció. Talán az arany-piros párost mondanám, mert ezek melegebb és barátságosabb színek. Érdekes módon a klasszikustól eltérő színek nem is igazán tetszenek, pedig egyre több a rózsaszín, narancssárga és hasonló színű karácsonyfa dísz található meg az üzletekben is, de nekem túl bizarr egy karácsonyfát pinkre díszíteni.

5. Mi a kedvenc Karácsonyi italod?
A tojáslikőr! Anyukám csinálja a legfinomabb tojáslikőrt, meg csokoládélikőrt is, de a tojáslikőrt jobban szeretem :P Szóval általában minden Karácsonykor van is.


6. Mi a kedvenc karácsonyi filmed?
Serendipity, magyar nevén Szerelem a végzeten. Néhány évvel ezelőtt láttam először, és azóta minden évben megnézem, imádom! A sablonos karácsonyi filmeket, amiket minden évben legalább kétszer leadnak a tv-ben én már unom.

7. Mi a hagyományos karácsonyi vacsora nálatok?
Nálunk a leves mindig halászlé, amit nem is bánok, mert nagyon szeretem, és az év egyéb napjain nem is igazán szokott lenni. A főétel valamilyen rántott hal szokott lenni, amit én nem szeretek, ezért nekem mindig valamilyen más hús készül, viszont mióta megkóstoltam a lazacot, azóta az egyik kedvencem lett, így ez az én főételem. A sütemények közül, ami mindig biztosan szokott lenni az a bejgli, és a mézeskalács. A többi változó, mikor kinek mihez van kedve. Mmmm.. már alig várom a karácsonyi vacsorát! :D


8. Mi a kedvenc karácsonyi ételed?
Az előző pontban felsorolt menü nekem tökéletesen megfelel minden évben, imádom mindegyik fogást.

9. Szentestén vagy Karácsony reggelén bontod ki a karácsonyi ajándékaidat?
Szentestén, vacsora után szoktuk :)

10. Mi a kedvenc karácsonyi illatod?
Nincs kimondottan kedvencem, szeretem a fenyőfa, a mézeskalács illatát. De szeretem a narancsos csokoládé, a fahéj, a vanília, a mályvacukor illatát is.

11. Mi a kedvenc karácsonyi édességed?
Talán a mézeskalács, és a habcsók. De édességből sincs kimondott kedvencem. Korábban nagyon szerettem a bejglit is, de mára azt is meguntam. Általában megeszek egy-két szelet diósat, meg gesztenyéset, és ennyi.


12. Mi a kedvenc téli körömlakkod?
Konkrét körömlakk márka-árnyalat kedvencem nincs, de télen jobban szeretek sötétebb, vagy pasztell színeket használni, mint a szürke, kék, burgundi, fehér. A karácsonyi időszak alatt pedig a piros, fekete, arany, ezüst színek is csatlakoznak. Meg persze a különböző karácsonyi mintákat. De kimondott kedvencem nincsen.



Neked mik a kedvenceid a télen, és a karácsonyi időszakban?

You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. Jujj ez a tag nagyon tetszik!:) Ha nem baj én is kitöltöm. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dehogy baj, írtam is a bejegyzésben, hogy töltse ki, akinek kedve van :)

      Törlés
  2. Adorable post!! I'm hosting a fabulous giveaway on my blog and would love it if you participated!! Check it out
    here

    VálaszTörlés

Címkék