Áprilisi Szerzemények | 2016

csütörtök, május 05, 2016


Az április hiper sebességgel telt el, mintha a legutóbbi szerzeményes bejegyzést is csak tegnap írtam volna.. Ebben a hónapban is beszereztem pár dolgot, rendeltem eBay-ről, pár dolgot megmutatok azok közül is, amiket a születésnapomra kaptam, illetve tesztelésre. Ezek a borongós, esős napok a fotózásnak semmiképp sem kedveztek, ez meg is látszik a képeken.


Mivel közeleg a nyár egyértelmű volt, hogy ismét fogok bikiniket rendelni, nagyon széles a választék és többnyire jók is szoktak lenni a méretek, az anyagminőségre sem volt még túlnyomó többségben panasz. Ez a fürdőruha az bugyi rész miatt tetszett meg igazán, vidám virágos - bár színben nem olyan, mint ahogyan az oldalon kinézett, ennek ellenére tetszik. Ami viszont kevésbé, hogy úgy érkezett, hogy két kő már ki volt esve a díszből.. ez eléggé bosszantó, de bízom benne, hogy sikerül majd valahogy visszaragasztanom, mert hiányos kövekkel gagyi hatást kelt. A nadrágot egy inspirációs képen láttam meg és nagyon tetszett, szóval megrendeltem, de élőben magamon már annyira nem tetszik, olyan fura "leszaladok a boltba" stílusa van, ezt sajnálom.

Bikini INNEN
Nadrág INNEN


Nem sok mindent próbáltam ezidáig a Pupától, csak két folyékony matt rúzst birtokoltam, de mivel a törzsvásárlók számára van egy olyan akció, hogy a születésnap előtt és után 3 nappal két választott terméket féláron lehet megvásárolni, ez pont kapóra is jött. Így került hozzám a Like a Doll kompakt púder és az Ultraflex szempillaspirál (amik a kívánságlistámon is szerepeltek már). Anyák napja alkalmából pedig 3 napig minden sminktermékre 30% kedvezmény volt, ennek köszönhetően megvettem a Cover Stick korrektort és egy rúzst a Volume kollekcióból (bár nem ajakdúsítás céljából, szimplán azért mert innen tetszett meg egy árnyalat). Négyből hármat már kipróbáltam, lesz majd róluk szó még a blogon szerintem.


Rendeltem a Bookdepository oldalról két könyvet, az egyiket már amúgy is szerettem volna elolvasni és nincs is magyar nyelven, a másik van, de én még is angolul akartam megvenni, mert a nyelvtanulás egyik hasznos módja, ha olyan könyveket olvasunk az adott nyelven, amik nagyon érdekelnek, így bár lassabb tempóban fogunk végezni, de elég hasznos gyakorlás, rám pedig bőven rám fér. Az oldalon azt írják, hogy legkésőbb 8 munkanapon belül megérkezik a rendelés, nekem az egyik könyv valóban megjött a 7. munkanapon, de a másik csak kb. a 15.-en, pedig egyszerre rendeltem, de ez előre várható volt. Viszont az ügyfélszolgálaton nagyon segítőkészek. Elég jó áron lehet kifogni jó könyveket, szerintem nem ez volt az utolsó rendelésem.


eBay-ről rendeltem még 3 Etude House fátyolmaszkot, a csiganyálasat (az egyiket azóta már el is használtam). Egy cuki rózsaszín igazolvány tartót is rendeltem, pár száz forintért megérte, bár nem teljesen olyan belül, mint amilyenre számítottam. Egy rúzstartót pedig már régóta be akartam szeretni, most végre tényleg rendeltem egyet.


A szülinapomra kaptam egy parfümöt (saját kívánság volt :D), imádom ezt az illatot: Jimmy Choo Blossom. Az Invisibobble hajgumik közül egy hajszínben leginkább passzolót kaptam, régóta ki akartam már próbálni az eredeti verziót és tényleg jobb, mint a másolatok. Illetve a BioTech USA Multivitamin for Women vitamin és ajándék volt, szintén jó ideje kívánságlistás volt. A Balea sminklemosó olajról sok jót olvastam és már fogyóban volt a másik terméket, úgyhogy megvettem, azóta már jó párszor használtam, szeretnétek majd róla bejegyzést?


Miután a kedvenc tusfürdőm egy Yves Rocher limitált kiadásból került ki, a megújult termékcsalád is felkeltette az érdeklődésemet. Végigszaglásztam a kínálatot és első körben egy mangós-korianderes tusfürdő jött velem haza, a Réparation sampon ajándék volt a vásárlás mellé. Ezen kívül a márkától kaptam tesztelésre néhány terméket az újdonságok közül: mangós-korianderes testápoló, levendulás-feketeribizlis fürdőtabletta, málnás-mentás testápoló, kókuszos fürdőolaj és vanília bourbon szappan. Már mindegyiket kipróbáltam, de hosszabb távú tapasztalatszerzés után lesz róluk külön bejegyzés.


Miket szereztetek be áprilisban?

You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. Az április nálam annyira pörgős volt, hogy észre sem vettem, el is ment a 2016-ból még egy hónap. Most igazából szinte csak interneten vásároltam, illetve rendeltem az Avonból két matt rúzst amik pont ma jöttek meg!:) Még várok egy Pink Panda és egy ebay rendelést. Régen egyébként nagyon távol állt tőlem a netes shoppingolás de most jött valami késztetés, hogy márpedig nekem internetről kell rendelnem.:D Nagyon szuper dolgokat szereztél be különösen a csiganyálas maszk tetszik.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Régen én sem voltam a netes rendelés híve, de egyre több olyan dolgot fedezek fel, amiknek az esetében sajnos másra nincs mód (pedig a pofátlan szállítási költségek nem a szívem csücskei). A Pink Panda és eBay rendelés is izgalmasan hangzik :)

      Törlés
  2. Ebay-ről én is megrendeltem az igazolványtartót, de nem fogom használni, mert nem fér bele a TAJ kártyám :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem az belefért, de nem olyan pakkok kialakítása, mint amilyenre számítottam :S

      Törlés

Címkék