natics arcápolási újdonságok | Hydra-N arczselé & Advanced Oily hidratáló arckrém

hétfő, május 09, 2016


Nem mondanám, hogy olyan sok mindenhez tudnék nyúlni, ha egy jó hidratáló krémet keresnék, ezért is próbáltam ki szívesen a natics natural cosmetics két arcápolási termékét. Natúr termékek, természetes összetevőkkel. Nagy reményeket fűztem hozzájuk és izgatottan kezdtem bele a tesztelésükbe, most pedig itt az ideje, hogy véleményezzem is őket.


natics Hydra-N hyaluron arczselé | natics Advanced Oily hidratáló arckrém

Csomagolás | Letisztult design, fémhatású külső, ami gyűjti az ujjlenyomatokat. A címkén csak a legszükségesebb információkat találjuk, mint a márkanév, terméknév, INCI, mennyiség lejárati dátum. Pumpás adagolóval rendelkeznek, nekem az ilyen típus a kedvencem. Mindkét termék esetében könnyű az adagolás, fél vagy egész pumpányit is kinyerhetünk belőle, viszont az advanced oily esetében a legtöbb nyomás hatására szanaszét "fröcsköl" a termék, mindenhová jut belőle, a ruhánkra is. Ezt leginkább azért furcsállom, mert a hydra-N esetében ez sosem fordult még elő, pedig ugyanolyan csomagolásúak.

Összetevők |  Hydra-N -> aloe vera lé (gyulladáscsökkentő, antibakteriális és antioxidáns hatású), zöld tea hidrolátum, glycerin (vízmegkötő), panthenol (vízmegkötő, bőrpuhító), hialuronsav (só formában, megőrzi a bőr nedvesség tartalmát, feszességét), fekete nadálytő kivonat (gyulladáscsökkentő, nyugtató hatású, segíti a sebgyógyulást), tartósító összetevők.

Advanced Oily -> sáfrányos szeklicéből kivont olaj (illatmentes, bőrpuhító, omega6 zsírsavban gazdag), jojoba olaj (hidratáló), szőlőmag olaj (bőrpuhító, antioxidáns hatású), panthenol, glycerin, E-vitamin (antioxidáns hatású), aloe vera por (bőrkondicionáló hatású), természetes hidratálók, gyulladáscsökkentők, bőrpuhítók és tartósítószerek.

Mindkét arckrém estében szerepel az összetevők közözz benzyl alcohol is, ami a rossz alkoholok csoportjába tartozik, a bőrre irritáló és szárító hatással lehet, ezért érdemes kerülni, legalábbis, ha az INCI lista első 7 helyén szerepel. Én azért mertem adni nekik egy esélyt, mert csak a lista vége felé található meg bennük.


Hatás | A Hydra-N arczselé azt ígéri, hogy mélyen hidratálja és ápolja az arcbőrt, segít tonizálni és felfrissíteni. A benne található természetes hatóanyagok puhítják, ellátják nyomelemekkel, védik a külső behatások ellen, segít megőrözni a bőr feszességét és egészségét. - Illata minimális van, ami engem a fogászati rendelőkre emlékezetet, de még mindig jobb ez a természetes illat, mintha tele lenne pakolva illatanyagokkal. Egy pumpálással elég belőle használni, nagyon hamar beszívja a bőröm, azonnal puhábbá és feszesebbé válik a hatására, de számorma nem mindig elegendő a hidratálása.

Az Advanced natúr arckrémet zsíros bőrre ajánlják. Azt ígéri, hogy segíti a bőr megújulását, segít a nedvesség megkötésében, gyulladáscsökkentő, sejtmegújító hatású, enyhíti a UV sugarak okozta káros hatásokat, nyugtatja a bőrt. - Természetes növényi illattal rendelkezik. Szintén egy pumpálásnyit szoktam belőle használni, hamar beszívódik, de nekem legtöbbször ez is kevés volt önmagában.

Viszont együtt ütős párost alkotnak, legtöbbször együtt használom őket, fél pumpa az egyikből és fél a másikból. Így picivel több idő mire beszívódik, de remekül hidratálnak, nyugtatják a bőrt és segítenek a pirosságon. Minden reggel őket használom és 2 hónapnyi használat után elmondhatom, hogy száraz/hámló részek abszolút nincsenek az arcomon, az arcom élettel telibb. Nem irritálnak, és nem is csípnek. A pattanásokon és tág pórusokon sajnos nem segítenek, bár ezt nem is ígérik.

Szavatosság | 30 ml-es kiszerelésűek az adagolók, utólag majd módosítom a bejegyzést, hogy mennyi ideig voltak elegendőek, jelenleg még bőven van bennük. A lejárati idejük október, ami azt jelenti, hogy 7 hónapig állnak el (elvileg), ennyi idő alatt pedig szerintem már bőven el fognak fogyni.

Ár/beszerezhetőség | Az árukat közepes árkategóriába sorolnám, de ár-érték alapján korrektnek tartom, ha figyelembe veszem, hogy sokkal drágább arckrémet is használtam már, aminek kevésbé voltak érdekesek az összetevői, vagy kevésbé volt hatékony. A Hydra-N arczselé 5290 Ft (INNEN), az Advanced Oily arckrém pedig 4490 Ft-ba kerül (INNEN), mindkettőt megtudjátok rendelni a natics webshopjából.

Összességében ami számomra negatívum az az arckrém fröcskölése és a benzyl alcohol jelenléte, de hatásukat tekintve együtt tudom ajánlani őket, mert jól működnek, jól hidratálnak, természetesek összetevőket tartalmaznak és eddig hatékonynak bizonyultak. Az Advanced Oily-t inkább csak zsíros bőrűeknek ajánlanám, vagy esetleg kombináltnak nyári időszakra. Illetve én még önmagában használtam úgy, hogy fölé fényvédőt tettem, és így is jól működött. Az én bőröm kombinált és vízhiányos, ezért van rá különösen jó hatással a hialuron.


Ismeritek ezt a márkát?
Van jól bevált arckrémetek?
Használ valaki hyaluron savas terméket?

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Utána néztem ennek a benzyl alcoholnak, mert már érdekel miért ódzkodik tőle mindenki :D Engem nem zavar, mert egyáltalán nem szárít, bár nyilván ha az összetevő első helyére került volna bármelyik általam próbált márka termékeiben okozhat irritációt, azt nem vonom kétségbe. Viszont, ha jól olvastam kis mennyiségben nem káros, mert max egy-egy cseppet tesznek a krémekbe, mert enélkül viszont 3 hét alatt dobhatnánk a kukába mindent. Mivel nem vagyok nagy INCI elemző, így azon gondolkodtam, hogy akkor mivel lehet megoldani a további tartósság növelést? Már egy ideje látom, hogy benne vagy a témában, ezért bátorkodom megkérdezni :) Szeretnék többet tudni a témáról.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi a megkésett válaszért. Vannak olyan tartósító összetevők is, amik amellett, hogy tartósítanak nincsenek negatív hatással a bőrre, fejből most nem tudok ilyet mondani neked, mert annyira jó még nem vagyok, de utána néztem és pl: Phenoxyethanol, Dehydroacetic Acid. Amúgy ennek a két krémnek az esetében is tartalmaz az INCI ahogy láttam ilyet is. Ha bővebben érdekel ez a kérdéskör szerintem nézz rá Ildi (szépségreceptek) blogjára, ott tuti megtalálod a pontos választ a kérdésedre :)

      Törlés

Címkék