Mehetnek a kukába - Újra venném őket? #10

hétfő, augusztus 22, 2016


Ahhoz képest, hogy mekkora zacskónyi dolog fogyott el, így a képeket elnézve nem is tűnik annyinak. Mindenesetre végre kidobhatom őket, nézzük hogy mi mennyire vált be.

Balea Abenteuer-lust tusfürdő: Barack és vízililiom illatú, de inkább a barack érződik ki belőle. A szokásos Balea minőség és tulajdonságok, remek limitált illat. IGEN

Balea női borotvahab érzékeny bőrre selyem proteinnel és avokádó olajjal: Már másodjára vettem újra, lágy és tömör habot képez, kellemes illatú, jól teljesíti a feladatát. IGEN

FA Coconut Water tusfürdő: Jól tisztít, nem szárítja a bőrt, szépen habzik és nagyon jó illata van, bár a végére már meguntam. Az illatából nem annyira érezni ki a kókuszt, annál inkább édeskés, nyárias illata van. IGEN

Yves Rocher Plaisirs Nature Energia Hab és tusfürdő málna-borsmenta: A kupakját nem szeretem, egyébként az illata kellemes, málnás és frissítő, jól habzik, sokáig elég, de nem szeretek túl sokáig egy féle illatot használni. IGEN

Balea Coconut Kiss borotvagél - hibiszkusz és kókusz illattal: Tévedésből vettem meg, mert azt hittem borotvahab, de örülök hogy hozzám került, mert talán még jobban meg is kedveltem: nagyon kevés kell belőle, arany színű, de másodpercek alatt habos lesz és fehér, itt sem érzek kókusz illatot, viszont kellemesen édeskés és hatékony. IGEN


Schwarzkopf Essence Ultimate Anti-Breakage Amber + Oil sampon: ITT írtam róluk részletesebben. Kellemes illatú, jól tisztít, hidratálja a hajat, viszont az ára elég sok. IGEN

Schwarzkopf Essence Ultimate Anti-Breakage Amber + Oil balzsam: Megkönnyíti a haj kifésülését, puhábbá teszi a hajat, de annyira nem kiemelkedő termék. NEM HISZEM

Schwarzkopf Schauma Silver Reflex sárga hatás elleni sampon: A kedvenc hamvasító samponom, nem tudok róla újat mondani, mindig ezt veszem újra, mert eddig ez az egyetlen, amivel elégedett vagyok. IGEN


Babydream Extrasensitive fürdető és sampon: Szappanként használom és mindig ezt veszem újra, de egyébként arclemosóként se utolsó. IGEN

Nivea Pearl Beauty dezodor: Ezidáig szinte mindig új dezodort vásároltam, mert egyik sem hatott meg igazán, most viszont úgy tűnik lehorgonyoztam a Niveánál, bár nem ennél az illatnál, mert termékcsaládon belül is vannak hatásbeli különbségek. Ennek a legjobb az illata, de hatásában nem tökéletes. MÁS ILLATBAN IGEN

Cien Soft Cotton Pads: Mostanában nem fogy olyan gyorsan, mert már nem használom annyit, de még még mindig kedvenc. IGEN

Moyra No. 64 körömlakk: Az egyik kedvenc nyári neon lakkom, ezer éve megvan, a lábamat szoktam ezzel festeni, tartós és szép színe is van. IGEN


Rival de Loop Hydro Booster hidratáló arcmaszk: Drogériában nagyjából lehetetlen normális arcmaszkot találni, mindegyiknek borzalmas az összetevőlistája, nekem pedig azonnal szükségem volt egy hidratáló fajtára, végül ezt választottam. Bár van benne parfüm, de csak az INCI végén, egyáltalán nem irritált. Szövetmaszk, nem illeszkedik ez sem tökéletesen az arcomra, nem túl kényelmes viselet, de jól hidratál és SOS megoldásnak elmegy. IGEN

Etude House I need you snail mask: Erről is írtam már részletesen ITT. Nyugtatja a bőrt, lehúzza a pirosságot, segíti a gyulladásokat, hidratál. IGEN

100% whey protein vanilla: iHerbről rendeltem, potom 28 Ft-ért gondoltam megér egy próbát, amúgy is meg akartam már kóstolni valamilyen protein port. Elég kiábrándító volt az első próbálkozás, nagyon vaníliás és nagyon undorító íze van, a finomtól messze van. NEM

Rival de Loop Hydro Aqua Spray: Sokáig használtam ezt a spray-t, mert olcsó és hatásos, kánikulában, SOS hidratálásra stb., de sajnos már egy megújított verzió van a polcokon, aminek az INCI-jét szintén elbarmolták, így helyettesítő verzió után kell néznem.


Ti mit használtatok el mostanában?



You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék