Fürdőélmény AVON módra

hétfő, október 17, 2016


A mai bejegyzésben szereplő termékeket nem apróztam el, csupa-csupa AVON fürdőtermékről lesz szó, illetve egy testápolási termék is megbújik a bejegyzésben - nyílt titok, hogy szinte minden márkánál a limitált illatok a gyengéim, ezúttal sincs ez másképp.

Nyissuk a sort mondjuk a habfürdőkkel, ezen belül is a French Lilac habfürdővel, ami alapvetően tipikus tavaszi virágillat, de azért mertem most ide sorolni őt is, mert én évszakra tekintet nélkül használom, mivel az orgona az egyik kedvenc illatom és egyszerűen imádom. Óriási kiszerelést kapunk (500 ml), eléggé olcsó akciós áron (350 Ft körül volt). Átlátszó flakon lévén nagyszerűen megállapítható, hogy mennyi termék rejlik még benne, ami egyébként a virág színéhez hűen lila, az illata pedig cseppet sem mesterkélt: igazi orgona illat. Nagy habokat képez, amik meg is maradnak, én pedig imádok órákig a kádban feküdni az óriási habok között. 1 kupakkal bőven elég belőle egy kád vízbe, viszont az illata sajnos nem marad meg a bőrön. Ezzel szemben a Planet Spa Relaxing Provence Spa habfürdő sokkal inkább őszre/télre való illatvilág. A 250 ml-es flakon szintén átlátszó, halványlila, nincs benne semmi különös, de nekem még is annyira tetszik a külseje (az imitált levendulák, a visszafogott design és a szürke kupak). Használat előtt fel kell rázni, mert kétfázisú (elég fura ezt mondani, egy habfürdőnél), ezután két kupakkal szoktam belőle önteni a vízbe. Levendula illata van, de nem túl tömör, nem túl gejl mennyiségben. Szintén nagy habokat képez, amik krémesebbek és masszívabbak is, ugyanakkor ennek az illata sem marad meg a bőrön.


Térjünk rá a tusfürdőkre, amik közül az egyik (Senses Peaceful Tuscany) előlépett az egyik kedvenc őszi tusfürdőmnek. Igazából állítólag olívabogyó illata van, gyakorlatilag nem szoktam olívabogyót szagolgatni, szóval nem tudom, de az biztos, hogy egy nagyon kellemes, természetes, növényes, lágy illata van. Nem tudom hogyan jellemezzem, de oda vagyok érte. Pasztell sárga maga a tusfürdő és krémes, illatot nem hagy maga után a bőrön. Kapható kisebb és nagyobb kiszerelésben is, mint minden Avon tusfürdő, ha elfogy tuti, hogy lesz belőle utánpótlás. A Senses Anti-Stress tusfürdő egy olajosabb, erőteljesebb illatú termék, élénk, unisex illata van, elvileg ylang-ylang aroma is van benne, nekem tetszik. Ennek már egy ideig érezhető marad az illata a bőrön. Folyékonyabb állagú. Mindkét tusfürdőre igaz, hogy nagyon nehezen lehet a kupakokat felpattintani.


A hab állagú tusfürdők tavasszal kezdtek szépen sorban megjelenni, az első ilyen, amit kipróbáltam a Planet Spa Revitalising Harmony tusolóhab. Mikor megláttam, hogy az van ráírva, hogy moringa, rögtön arra asszociáltam, hogy a Body Shop-os virágos, édes illat fogja ezt a terméket is jellemezni, emiatt meglepődtem mikor ennek nyomát sem éreztem az illatban. Használat előtt fel szoktam rázni. Egy teljesen unisex, erős és frissítő illat, amit leginkább a nyári időszakban kedveltem. 150 ml-es a flakon, a hab nem annyira tömör, és többet kell belőle használni, ezért gyorsabban is fogy. Egy ideig megmarad az illata a bőrön.


A testápolási rutinomról annyit kell tudni, hogy általában normál vagy enyhén száraz a bőröm, nem szeretem magam testápolóval kenegetni, számomra ez macera, ragad tőle a kezem, míg beszívódik nem lehet csinálni semmit stb. Ezért elég ritkán veszem rá magam, hogy testápolózzam, viszont vannak helyzetek, amikor "muszáj". Pl.: strandolás, napozás, borotválkozás után, illetve amikor szárazabbnak érzem a bőrömet. Emiatt tudom értékelni az olyan termékeket, amik pikkpakk beszívódnak, hidratálnak, és a "túl sok" illatokat nem igazán kedvelem. A Nutra Effects Hidratáló testápolónak pont én vagyok a célpontja, ugyanis normál és száraz bőrre ajánlják, de van más változata is (intenzív hidratáló szárazabb bőrre). 250 ml-es kiszerelés, könnyen nyílik, de biztonságosan záródik. Az illata szerencsére csak enyhe, növényes, parfümös. Nagyon könnyed állagú, könnyű eldolgozni és azonnal be is szívódik, számomra a hidratáló hatása is megfelelő. Igazából semmi belekötni valóm nincs, sokáig elég lesz.

Összességében mindegyik terméket szeretem, amennyire nem vagyok kibékülve az AVON arcápolási vonalával (INCI tekintetében), a fürdőtermékeiket annyira kedvelem. Viszont ha TOP3-at kellene választanom, akkor egyértelmű, hogy az orgonás habfürdő, az olívás tusfürdő és a testápoló állnának dobogóra, ezeket kiemelten ajánlom.


Ti próbáltátok már valamelyiket a fentiek közül?
Van kedvenc őszi/téli illatotok fürdőtermékek tekintetében?


You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék