Balea Reinigungs Öl arctisztító olaj | száraz bőrre, argánolajjal

csütörtök, október 20, 2016


Sminkeltávolítás olajjal? Először kétkedve álltam ahhoz, hogy a kombinált bőrömet olajjal kenegessem, nem akartam, hogy zsírosítsa vagy elnehezítse a bőrömet. Azóta persze nem ez a termék az első példa rá, hogy ez a félelmem alaptalan.

Ígéret: A Balea tisztító olaj kíméletesen távolítja el a bőrről a sminket, szennyeződéseket. Különösen gyengéden ápolja és tisztítja, nem hagy zsírréteget maga után. Arcra, szemre és az ajkak tisztítására alkalmas. Parfümmentes. Vízálló sminkhez is használható.
Az összetevők között található argán olaj, E-vitamin és bőrpuhító olajok, elég minimalista az INCI. De parfümtől és egyéb irritáló anyagoktól mentes. A műanyag flakon 100 ml-es, pumpás adagolóval van ellátva, az oldalán pedig látjuk, hogy mennyi olaj van még benne. Én száraz bőrre szoktam felvinni, néhány pumpálásnyit belőle, majd masszírozom vele az arcom.


Ezzel feloldódik a smink az arcon, ezután pedig már csak le kell mosni vízzel. Ami a termék mellett szól: kíméletesen és könnyen távolítja el a sminket, maradéktalanul leszed mindent, nincs szükség utána egyéb lemosóra. Hidratálja a bőrt, ugyanakkor nem nehezíti el és nem hagy zsíros érzetet sem maga után. Ami a termék ellen szól: hajlamos eltömíteni a pórusokat, ezért a problémás bőrűek és a tág pórusokkal rendelkezők nem biztos, hogy szeretni fogják. Amit pedig nem szeretek ebben az olajban: a szemsminknél óvatosnak kell lenni, mert ha vízzel próbálom lemosni a terméket, akkor hiába van csukva a szemem és hiába vagyok óvatos, akkor is bele megy a szemembe, amitől egy ideig homályosan látok és a jó érzéstől nagyon messze van. Viszont, ha a szememről nem kézzel/vízzel mosom le, hanem egy bevizezett vattakoronggal, akkor ez a probléma kiküszöbölhető.

Összességében meg vannak ennek az arctisztítónak az előnyei és a hátrányai, kétség kívül kompromisszumokat kell kötnünk, ha őt választjuk, ugyanakkor az összetevők, a könnyű beszerezhetőség, a kedvező ár és a hatékonyság mellette szólnak. Ezek alapján mindenki eldöntheti maga, hogy megalkuszik vagy inkább elkerüli ezt a terméket. Én a gyengeségei ellenére szoktam használni, bár nem rendszeresen, az olajos lemosók koncepciója tetszik, de szerintem ha elfogyott valami mást fogok kipróbálni.



Milyen terméket használtok sminkeltávolításra?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék