Mit válasszak kívánságlista

szombat, november 18, 2017


A kívánságlistám egy szeletét mutatom meg a mai bejegyzésben, ezúttal a Notino webáruház kínálatából szemezgettem, s kicsit el is szaladt velem a ló. Viszont szükségem lenne a segítségetekre is, mert minden kategóriából csak egy dolgot szeretnék majd megrendelni a jövőben (na jó rúzsból lehet, hogy mégse🙈), csak azt nem tudom még melyiket. Örülnék, ha megosztanátok a termékekkel kapcsolatos véleményeteket. Ha próbáltátok már őket, melyikbe érdemesebb beruházni és melyikbe kevésbé. Előre is köszönöm 😘


Az alapozók közül kettő már régóta kívánságlistás darab. Olyat szeretnék választani, aminek természetes, valódi fedése van, még véletlenül sem ronda maszkos. Nem emeli ki és nem is ül bele a pórusokba. Nem használok napi szinten alapozót, ezért csak alkalmanként venném használatba. Két régebbi kiszemeltem az Estée Lauder Double Wear Stay-in-Place, amivel kapcsolatban hallottam már jót és rosszat is, nagyon nem szeretnék mellényúlni vele, mert az ára igencsak borsos. A Revlon ColorStay alapozót pedig kombinált-zsíros bőrre való verzióban szemeltem ki, ahogy láttam szintén vegyesek a tapasztalatok vele, vagy imádja valaki vagy nem jött be. A Catrice HD Liquid pedig újonnan került a látókörömbe, mert sokat ajánlják csoportokban, s árban is ő a legkedvezőbb. De tartok tőle, hogy én lennék a kivétel, valamiért nem érzem azt, hogy nekem megfelelő lenne.


A paletta őrület a következő, amibe belecsöppentem. Már egy ideje gyűjtögetem a könyvjelzők között a tetszetős darabokat, de választani még nem sikerült. Három BHCosmetics paletta is van a válogatásban. Be by BubzBeauty, Carli Bybel és Illuminate by Ashley Tisdale (utóbbi Eleni posztja láttán ejtett rabul, annyira gyönyörűek a színek a képein). Szeretnék jól pigmentált és különlegesebb színeket, az egyetlen problémám, hogy mindegyik palettáról láttam már szép és kevésbé szép színmintákat is, ezért fogalmam sincs melyik mellett érné meg jobban dönteni. A Maybelline The Burgundy Bar palettával a beharangozás óta szimpatizálok, nagyon tetszenek az őszies színek és ha hasonlóan működik, mint a The Nudes, akkor nem is lennénk rosszban.


Gondolkozom rajta, hogy ismét adnom kellene egy esélyt a filces szemhéjtusoknak, s legutóbb a BHCosmetics Liquid Szemhéjtusába futottam bele - próbálta már valaki? A Real Techniques Limited Edition szettnek tetszik a dizájnja is, bár nem ez az elsődleges szempont. De a szemre való ecseteken kívül nem vagyok benne biztos, hogy kihasználnám, ezért azt sem tudom, hogy megérné-e így megvenni az egészet.

Ajakra való termékek nélkül már nincs is kívánságlista. Továbbra is tartós dolgokat szeretnék és az sem baj, ha matt, de ezt már elengedtem. 3 hosszantartó folyékony rúzst találtam szimpatikusnak. A The Balm Meet Matt(e) Hughes közül 3 árnyalat között vacilálok: Charming, Dedicated, Faithful. A Gosh Liquid Matte Lips közül kettő is tetszik: Berry Me, Arabian Night. Az Artdeco Take Me to L.A-ről pedig egészen idáig nem is hallottam, és valódi színmintákat sem lelek róluk sehol sem, ennyire látatlanban pedig nem szeretek rendelni. Valaki, aki látta/próbálta már bármelyiket?


A másik kedvenc kategóriám a fürdőkellékek, nyilván. Most "csak" három dolog került belőle a kívánságlistámra, kettő habfürdő és egy tejpor, ami kicsit bizarr, de érdekes. Ezek a Radox Feel Luxurious Feel Pampered habfürdő (shea vajas - gyömbéres illat), Bettina Barty Botanical Rise Milk & Vanilla kétfázisú habfürdő és a Scottish Fine Soaps Au Lait fürdő tejpor.


Gyertya szekcióban két márka kínálatát is végignéztem, a Bath & Body Works illatgyertyák közül a Warm Vanilla Sugar, Paris Café, A Thousand Wishes és a Blue Sandalwood & Sage a kiszemeltek. A szantálfa illatát imádom, szóval látatlanban előnyben van. Viszont az áruk szerintem borzasztó drága, így nem tudom megérné-e beruházni egybe. Tud többet, jobbat, mint más márka?

A Yankee Candle illatgyertyák árai már egy fokkal barátibbak, ezek közül ezeket az illatok néztem ki: Sparkling Snow, Winter Glow, Clean Cotton, Snow in Love, Baby Powder, Fluffy Towels, Soft Blanket. Nektek van kedvencetek? Használtátok már valamelyiket?

Szóval ezek lennének azok, amiket ha milliomos lennék, most lehet megrendelnék. De mivel közel sem vagyok, ezért csak egy kis szeletét fogom beszerezni.


Nektek mi szerepel a kívánságlistátokon mostanában?

You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. Köszönöm az említést. ❤
    A Betty habfürdőnek inkább rízstej illata van. Azt hittem nagyon vaníliás lesz, de nem. Egyébként kellemes és majd írok róla teszet. Csak még nem jutottam el odáig. 😂

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így már lehet, hogy egy dolgot ki is húzhatok a listáról. Nekem is főleg a vanília miatt tetszett meg :D

      Törlés
  2. Szia! A Soft Blanket gyertyàt javasolnàm neked a sok hasonló illat közül,mert ez inkàbb télies,testes,selymes. Mandulàs-vanîliàs.A többi inkàbb friss. Jó vàsàrlàst! Nekem is megvolt tegnap az àgyból shopping ;)

    VálaszTörlés

Címkék