A tökéletes fényvédő nyomában | Bioderma Photoderm MAX Aquafluid & Hydrabio Perfecteur

csütörtök, július 12, 2018


A fényvédők még mindig nem tartoznak a kedvenc terméktípusaim közé, ha megtalálnám a tökéleteset nem valószínű, hogy többet tesztelgetnék belőlük. Tavaly több kémiai szűrős napvédőt is kipróbáltam, be is bizonyosodott, hogy nem bírja őket a bőröm. De mivel fizikaiból sokkal nehezebb olyat találni, ami megüti a mércémet, ezért úgy voltam vele, hogy a Biodermának adok egy esélyt. Két arcra való fényvédő, egy évszak, finnyás arcbőr.🤷‍♀️

Miért nem szeretem kimondottan a fényvédőket, s miért nem kenem télen is, egy barlang alján is 2 óránként?
- Mert nem találkoztam még olyannal, ami önmagában elég lett volna hosszabb távon is. Általában ha egyedül használok egyet, akkor előbb-utóbb a bőröm szárazabb és addig nem is létező hámló részei emelődnek ki, ha pedig plusz hidratáló krémet használok alatta, némi túlzással zsírban tocsogok délutánra.
- Szinte mindegyik beleül a pórusaimba, eltömíti azokat és ha pattanásokat nem is okoznak, de látványosan rondább lesz az arcom a túlságosan is 'koszos' pórusok miatt.
- Majdhogy nem mindegyik csípi a szemem, pedig figyelek az összetevőkre, amiket használok ezen a téren teljesen rendben vannak.

Ettől függetlenül nyilván nyáron, nagy napsütésekben nem szívesen mászkálok én sem anélkül, hogy az arcom bekentem volna, ezért is tesztelem egy ideje a Bioderma két fényvédőjét.


Bioderma Photoderm MAX Aquafluid SPF50+/UVA24
Kiszerelés: 40 ml
Ár: kb. 4800 Ft
Kiknek ajánlott? Érzékeny, világos és szeplős bőrűeknek. Kombinálttól zsíros bőrig.

Előnyei:
  • Illatanyag és parabénmentes, valamint vízálló.
  • Az állaga nagyon tetszik, elsőre meg is lepődtem, eléggé folyós.
  • Könnyen kenhető, gyorsan beszívódik, nem hagy ragacsos érzetet.
  • A DRY TOUCH formula miatt matt hatást eredményez a bőrön, de nem váltja élettelenné és sivatag szárazzá.
  • Széleskörű védelmet nyújt a káros sugarakkal szemben, leégés nélkül lehet mellette napozni.
  • Ez az első kémiai szűrős fényvédő, ami nem irritálja a bőröm és nem okoz pattanásokat.
Hátrányai:
  • A pórusaimba beleül, nap végére kevésbé szép a bőrképem emiatt.
  • Hajlamos csípni a szemem.
  • A kombinált, vízhiányos bőrömön is kiemeli a szárazabb részeket.

Bioderma Hydrabio Perfecteur SPF30/PA+++
Kiszerelés: 40 ml
Ár: kb. 5700 Ft
Kiknek ajánlott? Érzékeny, vízhiányos bőrűeknek.

Előnyei:
  • Tömörebb textúrájú, púderes hatású, a kenhetősége így is tökéletes.
  • Tapintásra szilikonos, tök olyan, mintha primert kennék magamra, ezt annyira nem szeretem, viszont ennek köszönhetően simítja ki a bőrt és optikailag kevésbé látványosak a pórusok egy időre.
  • A leégés ellen jól véd.
  • Szeretem a pumpás adagolóját, könnyű a használata.
Hátrányai:
  • Borzasztóan tudja csípni a szemem, még úgy is, hogy közvetlen a szemem környékére nem kenem.
  • Beleül a pórusokba, nap végére mindig előjön pár pattanásom, ha ezt használom.
  • Ha hidratálót kenek alá, nap közepére idegesítően fénylik a bőröm.
  • Az illata nagyon erős, nap végén is érzem, jobban mint a saját parfümömet, számomra ez túlzottan zavaró.
  • Hidratáló hatást ígér, én ezt nem tapasztaltam.

Összességében vegyesek az érzéseim ezekkel a Bioderma fényvédőkkel. A tökéleteset továbbra sem sikerült megtalálnom. A Photoderm nem rossz, szerintem el fogom használni, több pozitív tulajdonságát tapasztaltam, mint negatívat. A Hydrabio viszont hiába lenne akár tökéletes is, a szem csípő tulajdonságával ellehetetleníti számomra a használatot, legutóbb konkrétan a fél szememből folyt a könny folyamatosan úgy csípte, s nem is bírtam nyitva tartani, mindezt út közben, amikor nem is tudtam kimosni sem. Pedig neki is lennének szimpatikus tulajdonságai, de így sajnos felejtős.


Te megtaláltad már a tökéletes napvédőt?
Jöhetnek az ajánlások😊

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék