Krémmánia kedvencek letesztelve #1

hétfő, július 09, 2018


Mindig elolvasom a Krémmánia kedvencekről szóló cikkeket, és ha valamit kimondottan keresek, de nincs ötletem rá, akkor is a KM toplistát böngészem át először. Ezt az új sorozatot is ez ihlette. Hiszen valljuk be, sokkal könnyebb szívvel vásárolunk meg olyasmit, amit sokan dicsérnek, mint amiről nincs nagyon vélemény, vagy amiről van, de negatív. Lássuk mennyire váltak be nekem a KM körökben kedvenc termékek.

A háromféleképpen (balzsam, pakolás, kiöblítés nélküli balzsam) is használható hajmaszk isteni, lágy banán illattal rendelkezik, ami minimálisan a hajban is érezhető marad. 98%-ban természetes összetevőkből áll. Nem tartalmaz szilikont, parabéneket, mesterséges színezéket és vegán termék. Óriási kiszerelésű, krémes állagú és kedvező árú. Annak ellenére, hogy szilikonmentes, ez a haj textúráján szárítást követően sem vehető észre, ugyanúgy hidratál, táplál és puhává teszi a tincseket. Nem nehezíti el vagy zsírosítja a hajat, sőt. Egyenlőre nekem jobban tetszik, mint bármelyik szilikonos társa. Mindenféle olaj megtalálható az összetevők között (oliva, szójabab, kókusz, avokádó), a maszknak még sincs egy csepp olajos állaga sem.


A SteamPod lényege, hogy a fodrászok a hajápolási folyamatot (hajmosást követően) csak SteamPod kompatibilis termékekkel végzik, majd hajszárítást követően direkt erre a célra kifejlesztett SteamPod hajvasalóval egyenesítik ki a hajat, mivel általa kibocsátott hőre aktiválódnak a hatóanyagok. A kezelés célja a haj hosszabb ideig tartó táplálása, valamint a tartósabb hajegyenesítés.

A fodrászomnál egyszer már igénybe vettem ezt a kezelést, kíváncsi voltam, hogy észrevehető-e különbség. A hajam amúgy is egyenes, erről nem tudok mit mondani, viszont a kezelést követő kb. 5-6 hajmosásig éreztem, hogy még mindig megvan a hatása. A hajmosásokat követően is megmaradt a puha és hidratált hajérzet, a hajam nem is igényelte különösen balzsam használatát, anélkül is kellemes tapintású volt. Egyébként a fodrászom a kezelés nélkül is rá szokott vasalni a hajamra, én a puhaság miatt szeretem kérni, s ehhez termékek nélkül is a SteamPod-ot szokta használni, és önmagában is jobb eredményt hoz, mint bármelyik másik hajvasaló.

Rátérve a SteamPod Hajkiegyenesítő Tejre: az állaga nagyon könnyű, az illata viszont undorító, mint valami rothadó gyümölcs. Törölközőszáraz hajra kell felvinni, kifésülés előtt. A hajam azonnal beszívja egytől egyig minden cseppjét, nem kell egy másodpercet sem várni rá. Nem marad érezhető a hajon, a tapintása is változatlan marad, nem ragad. Hajszárítást követően, sima hajvasalóval vasaltam át gyorsan a hajam és imádtam az eredményt, ami magáért beszél. Gyakorlatilag ugyanolyan volt a hajam, mint a fodrásznál való komplett kezelés után: nagyon puha, tömörebb és selymes tapintású, hidratált. Amikor nem vasalok rá semmivel, akkor is ezt tapasztalom. Szóval én azt mondom, hogy ez a módszer külön-külön is egész jól működik.


Nivea Sunshine Love Tusfürdő - 💔
Amikor először olvastam erről a tusfürdőről, gondolatban már a tengerparton napoztam és éreztem a naptej és napsugarak illatát. Elképzeltem, hogy milyen illat fog fogadni, ha megérkezik és megszagolom, ezért is ért csalódásként, hogy a valóságban nem az volt, amit vártam. Nyomokban érezhető rajta a Nivea SUN naptejek illata, de el van parfümösítve, ami elnyomja a napos oldalát. Maga a tusfürdő egyébként jó, nem szárít, tisztít, jól habzik - de ennek az illata lett volna a lényeg. Ha valaki igazi nyár illatra vágyik, akkor inkább a Balea After Sunt ajánlom, ami tényleg szuper.

L'oréal Smooth Sugars Nourish Scrub - 💔
A 3 féle cukrot, kakaóvajat, kókuszolajat és rozmaring kivonatot tartalmazó arcradírok kivis változata még a kívánságlistámra is felkerült, így hát örültem, hogy a Notino Summer Box-nak köszönhetően kipróbálhatom. Eredetileg száraz bőrtípusra ajánlják, ez már kapásból az állagán megmutatkozik, eléggé sűrű és olajos. A radírozó szemcsék egyáltalán nem durvák benne, ezért én kevésnek is érzem, inkább felületesen lehet vele az arcot simogatni, ajkakra talán elég lehet. Olajos textúrája sem lett jó barátja a bőrömnek, tapad az archoz, puhítja, de közben sok is az arcomnak, így még kombinált bőrre sem ajánlanám.


Dr. Kelen Self Tun Önbarnító Krém - 💔
Kicsit rá vagyok kattanva a barnaságra, imádom a napbarnított bőrszínt, akkor is ha ráncos leszek (mindenki az lesz, anélkül is) blabla. A szoliért nem kimondottan rajongok, a nap pedig mostanában nem igazán szeretné lehetővé tenni a sütkérezést, így amolyan utolsó lehetőségként kipróbáltam életem második önbarnítóját. Leírás szerint 3-5 naponta kell megismételni a bekenegetést, és arcra is használható. Annyira azért nem tetszettek az összetevői, hogy oda is felkenjem, meg amúgy is, először csak a lábaimon akartam tesztelni, ha esetleg probléma lenne vele, kevésbé legyen látványos. Kellemes kávé illata van, nincs tipikus önbarnító szaga, ez mindenképp piros pont. Nem lesz foltos tőle semmim, mert egyáltalán nem is fog. Én napi szinten kentem magam vele, de nulla látható eredménnyel. Vagyis de, sosem volt még annyira száraz a lábam, mint mikor ezzel kentem. Szóval sajnos egyáltalán nem vált be, így hát továbbra sem jött meg a kedvem ahhoz, hogy műbarnítóval kenjem magam.


Neked mik a tapasztalataid a fenti termékekkel?
Próbáltad már őket vagy hasonlót?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék