Summer Lovin' TAG

kedd, július 22, 2014


Külföldi és belföldi youtube csatornákon is láttam már ezt a TAG-et, megtetszett, ráadásul mivel imádom is a nyarat (természetesen), ezért úgy gondoltam kitöltöm én is. Ez az első ilyen bejegyzésem, úgy hogy remélem tetszeni fog. Ha van kedvetek töltsétek ki Ti is, vagy válaszoljatok a kérdésekre kommentben. :)

1. Melyik a kedvenc nyári rúzsod?

Annyira különösen kedvencemnek egyenlőre egy rúzsomat sem mondanám, de most nyáron az Artdeco Perfect Color Lipstick 115-s korallos árnyalatát szeretem leginkább. Illetve a kérdésbe bele veszek még egy terméket, ami a kedvencem jelenleg, mégpedig egy Lumiére Pink Satin Sheets elnevezésű szájfényt; ami leheletnyi pink árnyalatot ad csak az ajkaknak, én azért szeretem mert szuper fénye van, nem ragad, ellenkezőleg nagyon krémes és még hidratálja is az ajkaimat.


2. Melyik a kedvenc nyári körömlakkod?

Nyáron nálam a neon lakkoké a főszerep, azok közül is a legkedveltebb árnyalatom a pink. Így meglepő módon ide is két neon színű körömlakkot sorolnék, mégpedig a Moyra 64-es élénk, neonos pink árnyalatú, fényes finisű lakkját, valamint a Lovely Ibiza kollekció 2-es számú neon pink, homokszemcsés körömlakkját.


3. Kedvenc bikinid ezen a nyáron?

Az egyik kedvencem ez a világos rózsaszín bikini, már pár éve meg van, bár nem hordom rendszeren, de nagyon szeretem mert kényelmes és csinos is; viszont mostanában pánt nélküli bikiniket szívesebben viselek.


4. Melyik a kedvenc nyári Frappuccinod a Starbucksban?

Ez a kérdés nálam kimarad, mert nem szoktam Starbucksba járni, így nem hogy Frappuccinot, de semmit nem iszom ott. :D

5. Melyik a kedvenc önbarnítód?

Valamint ez a kérdés is, nem használok önbarnítót. Nem szeretem őket, annyira természetellenes megoldás számomra, hogy inkább várok, míg napon tudok barnulni.

6. Melyik a kedvenc nyári dalod?

Ha kifejezetten egyet kell kiemelni, akkor jelenleg a ByTheWay - Sose múló nyár című számát szeretem nagyon, még csak mostanában jelent meg és abszolút nyárba vág ♥ A másik szám amit nyáron különösen imádok mindig, az a Balatoni láz című "régi" sláger ♥





7. Mi a kedvenc nyári kiegészítőd?

Naná, hogy a szalmakalap, mert jól néz ki, ráadásul még védi is a fejünket a napszúrástól :D Leginkább Balatonon, tengerparton, nyaralásokon szeretem viselni.

8. Melyik a kedvenc nyári parfümöd?

Nyáron kevésbé gyakran használok parfümöt, mint egyébként. Túl soknak érzem, ezért jelenleg a kedvencem a The Body Shop - Japán Cseresznyevirág testpermet, nagyon könnyed és kellemes virágos illata van, még véletlenül sem túl sok, így nyárra (is) tökéletes.


9. Mi a kedvenc nyári könyved?

Imádok olvasni, de kifejezetten nyári könyvem vagy kedvenc nyári könyvem nincs. Amit mostanában olvastam az Oravecz Nóra - Összekötve című könyve, illetve aminek az olvasása folyamatban van az pedig ennek a folytatása, Az igazi kötelék.


10. Mit vársz nagyon ezen a nyáron?

A nyaralást, és ezerszer is a Balatont, hogy élvezhessem a vizét, a hűsölést minél többször ebben a melegben! :)


You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék