Christmas Nails | 2014

péntek, december 19, 2014


Az egyik kedvenc karácsonyi manikűrömhöz az ihletet ez a kép adta, nagyon megtetszett, és alig vártam, hogy elkészítsem. Bár azzal tisztában voltam, hogy valószínűleg nem fog teljesen úgy kinézni, mint ezen a képen; mivel nem vagyok egy műkörmös, körömre való rajzolgatáshoz túl nagy kézügyességem sincs (tulajdonképpen még nagyon nem is próbáltam), de ennek ellenére azért szerintem vállalhatóan sikerült.

Az elkészítéséhez a Moyra Gel Look No. 923 Lola nevű körömlakkját, és a Lovely Classic Nr. 25 számú lakkját használtam. A piros már egy rétegben is jól fedett, a fehérnél viszont szükség volt a két rétegre. Viszonylag gyorsan meg is száradtak. A cukorbotok sikerültek a legkevésbé tökéletesnek, akadt egy-két probléma, de első próbálkozásnak nem rossz. A csíkokat és a botokat pontozóval készítettem/próbáltam készíteni :D Továbbra sem lesz kedvencem a mintázás, meg pingálás, de egyszer-egyszer azért majd nekiveselkedem.



Hogy tetszik? Milyen körmöket tervezel magadnak karácsonyra?

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Én maradok a fehér körmöknél, így az ünnepekre meg most szeretné megvenni az essence gel nails at home szettet. :) Szerintem tök jól sikerült ez a mani. A cukorpálcák nagyon tutik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök hogy tetszik! :) Nekem még nem sikerült eldöntenem, de az egyszerű fehér is tök jó szerintem!

      Törlés

Címkék