Inspirációs Szombat #38

szombat, június 13, 2015


Reggeli
Végre végre itt a szezonja a kedvenc gyümölcseimnek, közülük az egyik a görögdinnye ♥ | Ti mit gondoltok ezekről a divatüvegekről, amiket mostanában tucatjával vásárolnak?

Smink
Egy szépség lépésről-lépésre. Sminkeltek ebben a nagy kánikulában?

Haj
Én a hosszú hajamat képtelen vagyok ebben a hőségben kibontva hordani, ezt a fonatot viszont szívesen viselném ♥

Köröm
Cukorka színű pasztell körmök ♥

Cuki
Tündérke :) Ti inkább kutya vagy macska pártiak vagytok? Én egyik sem, a macskák szőrére allergiás vagyok, a kutyáktól pedig félek (igen, ez van); na jó, az ilyen édes kis csöppségektől azért nem :D

Ruha
Kérem ezt az overált!

Utazás
Tengerpart, Balaton, egzotikus helyek bármikor ♥

Otthon
Nem mondom, szívesen élnék egy ilyen helyen :D

Kiegészítő
Szeretném őket is!

Relax
Óriási habos fürdő, kivételesen nem forró vízzel.

Fitspiration
Hiába van 30 fok, akkor is csinálni kell, megéri! ♥


Kellemes Hétvégét!

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Első 2 kép abszolút kedvenc és a kiegészítők, meg a álom otthon képek :) Jókat válogattál össze :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem mind nagyon tetszik :) Kivéve az első körmös, mert azzal a formával baromira nem vagyok kibékülve. Pffffff...... :-)
    A többi szuper jó :-)

    VálaszTörlés

Címkék