Magyarország Szépe 2015 | Ahogyan én látom

hétfő, június 29, 2015

A mai bejegyzéssel egy kicsit más vizekre evezek, de remélem nem bánjátok és szívesen olvassátok majd, mert végül is nem áll olyan távol ez a téma a 'beauty világtól'.

Egy héttel ezelőtt megválasztották Magyarország legszebb lányát és udvarhölgyeit, a nyertes Kiss Daniella decemberben képviseli majd hazánkat Kínában a világversenyen. 2011-ben néztem meg először a versenyt a tv-ben, akkoriban úgy gondoltam, hogy túl sok jelentőségük nincs, úgyis előre le van zsírozva, hogy ki fog nyerni, és felszínes risza-risza az egész műsor, azonban tavaly óta nem csak nézem a műsort, hanem nyomon követem az eseményeket, figyeltem a részleteket is ugyanis a verseny nem csak arról a pár óráról szól amit a tévében látunk, ennek köszönhetően a véleményem is teljesen átfordult. Rájöttem, hogy a szervezőknek nem érdeke, hogy előre elrendezett legyen a műsor, hiszen ők is minél előkelőbb helyezést akarnak elérni a választott lánnyal a világversenyen, ami csak akkor működik, ha a nyertes 'valódi és szabályos zsűrizés' által nyer. A Miss World Hungary verseny a legnagyobb és legszínvonalasabb verseny az országban, nem véletlen, hogy élő műsorban láthatjuk minden évben a döntőt. Pont jókor kezdtem el jobban odafigyelni rá, így tavaly élő közvetítésben nézhettem a Londoni döntőt is, ahol Kulcsár Edina elsöprő sikert aratott, elérte, hogy jobban felfigyeljenek a magyar lányokra is, és megmutatta, hogy bizony Magyarországnak is van esélye arra, hogy koronát szerezzen. Edina gyönyörű lány, természetes szépség, smink nélkül is; ezen kívül hibátlan alakja van. De egy nemzetközi versenyen ennyi már nem elég, kell az a kisugárzás, és plusz ami benne megvan. Az életvidámsága, az hogy állandóan mosolyog, ami nem mű mosoly, nem a kameráknak szól, nem erőltetett maszk, hanem a természetéből ered. Kell az az akaraterő, kitartás, szorgalom ami neki mind meg van, ennek köszönhetőek a megérdemelt sikerei is, és az elképesztően pozitív személyiségének. Nem hiába lett a világ második legszebb lánya, és nyerte el a Miss Európa címet is.

Idén viszont át kellett adnia a koronát, bármennyire is szeretnék sokan, hogy minden évben ő legyen a királynő, és ő képviselje az országot, ez nem lehetséges. Mióta Daniellát megválasztották új szépségkirálynőnek, minden képnél, cikknél, oldalon azt látom, hogy a többség ilyeneket ír: "Edina te sokkal szebb vagy. Ennek a lánynak esélye sem lesz a világversenyen. Vele biztos nem nyerünk. Csúnya lány. Semmi érdekes nincs benne. Az utcáról is szebbet szedek össze. A zsűrinek nem volt szeme. Volt nála szebb lány is.." és még folytathatnám. Ráadásul nem elég egyszer elmondani a véleményüket, ezt minden egyes képnél megteszik újra és újra. Szajkózzák a sok negatív, lehúzó dolgot, de abba bele sem gondolnak, hogy ez a másiknak hogy esik, és hogy esetleg inkább támogatni kéne őt, mert nem attól lesz boldogabb az életük, hogy a negatív megjegyzéseket teszik, mindezt látatlanba, ismeretlenül.

Szerintem egyrészt Edinát és Daniellát nem lehet összehasonlítani, teljesen más emberek, karakterek. Sosem lesz olyan ember, aki mindenkinek tetszeni fog és ez így van jól. Másrészt, én azt gondolom, hogy ez az a verseny, ahol a döntős lányok nagy része tényleg szép (mert vannak olyan versenyek, ahol a döntős lányokat elnézve én azt sem értem, hogy egyáltalán mit keresnek ott, mert nagyon messze vannak a világszínvonaltól, de ez csak az én véleményem), és az élő műsorban (megint csak szerintem) már nem pusztán az alapján döntenek, hogy éppen akkor ki mennyire szép, különben nem lenne két hetes felkészítő tábor, hanem figyelnek minden egyébfajta alkalmasságot, ezért vannak az alversenyek is és az alapján kerül ki a győztes. Ezeket pedig a tévénézők nem látják, ők csak azt látják, hogy most szép vagy nem szép a lány (szerintük), és vonnak le következtetést.

Már abban a pillanatban, hogy felkerültek a táborba jutott lányok képei Facebookra biztos voltam benne, hogy Daniella lesz a közönségdíjas és végül a nyertes is, egyszerűen azért, mert már kép alapján is ő volt az, aki kitűnt a többiek közül. Ezért nem is igazán értem, hogy látatlanba az emberek hogy tudják megmondani egy idegenről, hogy mennyire esélytelen lesz a világversenyen, és miért próbálják meg lehúzni. Mikor ez nem csak azon múlik ott, hogy ki mennyire szép, hanem azon hogy mekkora erőbedobással készül a versenyre, mit tesz azért, hogy nyerjen, és tavaly Edina tökéletesen bebizonyította, hogy kellő felkészültséggel, kitartással és szorgalommal igenis lehet jó eredményt elérni. Az biztos, hogy magasra tette a lécet, de nem hiszem, hogy lehetetlen lenne megugrani. Szerintem Daniella nagyon szerencsés, hogy a legsikeresebb magyar szépségkirálynő is segíteni fogja a felkészülésben, támogatni fogja, tanácsokat fog tőle kapni és elmeséli a tapasztalatait, mert ez nagyon nagy segítség lesz neki. A szépsége adott, az esélye szintén, az hogy mihez kezd vele, az pedig már csak rajta múlik. Ha megfogadja a tanácsokat és keményen dolgozik érte, akkor igenis lesz esélye neki is. A tavalyi világverseny három helyezettjének országára (Dél Afrika, Magyarország, Amerikai Egyesült Államok) idén kiemelten figyelni fognak, ezért is lenne fontos, hogy az emberek ne lehúzzák Daniellát, hanem támogassák, vagy ha már arra képtelenek akkor inkább maradjanak csendben. Persze véleménye mindenkinek lehet, de alaptalan dolgokat szerintem nem kellene nyomatni napi szinten. Biztosan lesznek most is különböző internetes szavazások, mint tavaly Edinánál, aki akkor a legtöbb oldalon első helyen végzett, ezt akkor összefogással és támogatással érte el, most is így kellene legyen. Aki pedig 'Edina rajongó' annak sem kellene kétségbeesni, mert attól, hogy ez a korona most átkerült más fejére, és évről évre vándorol, attól ő még ugyanúgy szépségkirálynő marad, és ugyanúgy büszkék leszünk rá.

Az én kedvenceim a döntősök közül Dukai Babett, Kiss Daniella, Lepp Dorina és Tóth Tímea voltak egyébként, de mindegyik lány kitett magáért, szépek voltak, a ruhák gyönyörűek; nem kis munka lehetett ezt összehozni. Kíváncsian várom a decemberi döntőt, és innen is sok sikert kívánok a három királynőnek! :)

Balról jobbra fentről indulva: Aranyi Tímea, Bencze Tímea, Bordás Cintia, Dukai Babett, Katona Csenge, Kenyeres Anna, Késmárki Enikő és Kiss Daniella.

Balról jobbra, fentről indulva: Koroknyai Virág, Lepp Dorina, Mike Szabina, Nmekini Agata Blessing, Orosz Rea, Steingruber Virág, Tóth Tímea és Viczián Viktória.

(P.S: Nem ismerem egyik lányt sem, a szervezőkkel sem állok semmilyen kapcsolatban, ez csak az én szubjektív véleményem.)

Nagyon kíváncsi vagyok a Ti véleményetekre is: Ti kiknek adtátok volna a 3 koronát?
Mennyire követitek a szépségversenyeket? Láttátok a műsort?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék