natics Aloe Vera Spirulina Natúr arclemosó

csütörtök, július 28, 2016


Ma egy kedvenc arclemosómról lesz szó, amit már több, mint 4 hónapja használok napi rendszerességgel, így mostanra eléggé kiforrott véleményem van róla - natúr termék, szép összetevők, hasznos hatóanyagok, hatásos és pénztárcabarát?!

Vágjunk is bele a közepébe: 200 ml-es kiszerelésben, oldalt átlátszó műanyag flakonban kapjuk kézhez, ami azért praktikus, mert így láthatjuk, hogy mennyi termék van még benne. A kupak akár le is csavarható, egyébként lepattintós, könnyen nyílik és biztonságosan záródik, körömbarát. Teljesen natúr, természetes csomagolása van. A termék maga gélszerű állagú, zöld színű és egy enyhe természetes illata van. Ja és állatkísérlet mentes!


Az összetevők között található Aloe Vera kivonat (gyulladáscsökkentő, bőrmegújító hatású, napégés esetén is hatásos, bőrnyugtató), Spirulina alga kivonat (tele van ásványi anyagokkal), panthenol (hidratál, gyulladáscsökkentő), kíméletes növényi eredetű habzóanyagok (a tisztítást segítik). Az INCI végén található benne alkohol, ezzel tartósítják többek között a terméket, annyira nem örülök neki, de semmilyen irritációt nem tapasztaltam a 4 hónap alatt, és a lista legvégén van, ezért elnézhető.

"Egy mindennapi arclemosó, ami kíméletesen tisztítja és ápolja a bőrt, segít a gyulladások, irritációk leküzdésében, valamint segít az UV sugárzás okozta káros hatások leküzdésében."


Mindennap reggel és este is ezzel mosok arcot, enyhén benedvesített kézzel viszem fel a száraz arcbőrömre, és vagy önmagában mosok vele arcot vagy arctisztító készülékkel. Mikor legelőször kezdtem el használni, nagyjából egy hétig pattanások jöttek elő, de aztán elmúltak és ez nem ismétlődött meg, ez elméletileg a méregtelenítésnek köszönhető. Jól tisztít, nem okoz irritációt, és aminek különösen örülök, hogy abszolút nem szárítja a bőrömet. Segít a pirosság enyhítésén, egyéb azonnal látható tulajdonságáról nem tudok beszámolni, de nekem éppen elég ez az alap teljesítmény is, amit nyújt. Hogy mennyire kedveltem meg, azt mi sem bizonyítja jobban, mint hogy kifogyóban van a flakon, már csak maximum negyedig van benne, pedig még sosem használtam el teljesen egyetlen arclemosót sem. Mikor ideiglenesen máshoz is nyúltam, mindig visszatértem hozzá.

3690 Ft-ért rendelhető meg INNEN, ami szerintem az átlag szép összetevős termékekhez (gyógyszertári vagy koreai) mérten teljesen baráti és körülbelül 5 hónapra elegendő a mennyiség is napi kétszeri használat mellett. Utazásokkal is rendszeresen viszem magammal, jó szívvel tudom ajánlani. Szerintem előbb vagy utóbb mindenképpen újravásárlós lesz. Egyébként utazó kiszerelésben is kapható, de ahogy láttam az csak csomagban beszerezhető sajnos.

*Volt lehetőségem kipróbálni utazó kiszerelésben a Fekete Barack detox arclemosót is, de nekem az sajnos nem vált be, folyamatosan pattanásokat okozott, amik hetek elteltével sem múltak el, csak a lemosó leváltásával, szárította is a bőrömet. A terméknek vízszerűbb állaga volt és enyhe szemcséket is tartalmazott. Közel sem volt annyira kellemes a használata, mint a Spirulinának.


Ti milyen arclemosót használtok?
Mit vártok el egy hasonló terméktől?

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Én még nem kezdtem meg a Spirulinát, viszont a Detoxból már a 2. nagy flakont fogyasztom (közben 1 minit is kiürítettem már). Pedig lassan neki kellene állnom, mert hamarosan lejár a szavatossági ideje, de nem szeretek egyszerre több mindent megbontani :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Láttam már nálad, hogy Neked a Detox vált be nagyon, szerintem a Spirulinát is szeretni fogod, az sokkal jobb :P

      Törlés

Címkék