Christmas Mood #5 | Karácsonyi dekoráció

szombat, december 10, 2016


A mai részben néhány karácsonyi dekorációt fogok megmutatni, mindegyik egyszerű, kevés dolog kell hozzájuk, amik könnyen beszerezhetőek, viszont némelyik dolog picit pepecselős.


Fahéjas gyertya | Csupán egy tetszőleges színű gyertya, egész fahéjak, madzag vagy szalag és olló kell hozzá. A dolog pedig nagyon egyszerű, gyakorlatilag csak körbe kell rakni a gyertyát a fahéjakkal, majd megkötni. Lehet teljesen körbe is rakni, vagy ahogy én is csináltam csak részlegesen. Szerintem mutatós is és az illata is finom. Először úgy terveztem, hogy ragasztóval ragasztom hozzá a fahéjakat, de sajnos nem ragadtak meg, viszont a felállításnál ügyeskedni kell, hogy állva maradjanak.


Hópehely vagy csillag girland | Idén nálam a fehér és a szürke árnyalat dominál, ami a dekorációkat illeti, csillogva különösen kedvelem most őket. A girlandhoz szükség lesz tetszőleges színű csillámos dekor gumikra, cérnára, tűre, ollóra és ha sablont szeretnétek készíteni akkor még egy külön papírra is. Sablonból rengeteget találtok a google-ben és pinteresten is, utána pedig csak ki kell vágni és annyiszor körberajzolni a dekor gumikon, ahány mintát szeretnétek, ezután kivágni és én személy szerint tű segítségével cérnára fűztem fel őket. Használhatjuk a falon dekorációként, lóghat az ajtófélfán, és tehetjük a karácsonyfára is.


Gyertyás dekoráció | Mikor megláttam a Rossmann-ban leakciózva ezt a négyes gyertya csomagot ebben a színben, rögtön tudtam, hogy nekem ez kell. Bár fogalmam sem volt róla, hogy mit kezdjek vele, szóval teljesen random jött ez össze belőle. A xmas feliratot már untam, ezért választottam mást, ami ráadásul nem csak karácsonyi dekorációnak felel meg, hanem egész télen jó lesz. Bármelyik online képszerkesztő programba beírhatjátok a betűket, amiket a gyertyákra tennétek, válasszatok tetszőleges betűtípust, utána már csak át kell másolni a betűket, amiket pillanatragasztóval szintén nem sikerült elragasztani, így végül gyurma ragasztót használtam hozzá. Utána fogtam egy szalagot, és próbáltam, hogy hogyan tegyem rá hogy nekem tetsszen, végül ennek a tekerésnél maradtam, de lehet masnit is vagy bármit készíteni. Szerintem ezen a horgolt terítőn kifejezetten jól mutat.


A rénszarvas motívum idén sem maradhatott el, szintén pinteresten kerestem hozzá sablont, majd kivagdostam a dekor gumiból őket, utána pedig felragasztható bárhova gyurma ragasztóval, ahová és amilyen formában tetszik.


Hógömb | Nem a klasszikus változat, mert ebben sajnos nem fog szállni a hó, de azért így is tetszik. Szükség van hozzá egy befőttes üvegre, amiről leszedjük a borítását, valamint sóra, valamilyen figurára és szalagra. Nagyon könnyű elkészíteni: az üvegbe sót öntesz tetszőleges mennyiségben, majd belerakod a figurát, ha tetszik így akkor bezárod a tetejét és kötsz rá egy masnit, ha nem tetszik, akkor pedig addig variálsz, míg el nem nyeri a tetszésed. Szerintem a só jobban imitálja a havat, mint a kristálycukor. Az enyém ajándékba készült, és tervezek még belülre az üvegre ragasztani apró hópelyheket, de dekorációnak is remek.


Képeslap vagy ajándékkísérő | Mikor megláttam pinteresten ezeket a rajzokat azonnal tudtam, hogy nekem is meg kell csinálnom őket, nagyon tetszenek. Csak színes vagy akár fehér, picit vastagabb papír kell hozzá és vékony hegyű filc. Ajándékok mellett és jól mutat, illetve képeslap gyanánt is meglehet lepni vele bárkit.


Ti szoktatok dekorációt készíteni?
Milyen színű lesz a fenyőtök?

You Might Also Like

4 megjegyzés

Címkék