Elfogyott termékek - rövid tesztek #10

csütörtök, december 01, 2016


Most néztem, hogy májusban volt utoljára ilyen bejegyzés, ezért szép számmal összegyűltek már a termékek. Van itt minden: arcápoló, hajápoló, testápoló, smink...

Balea Glossy Blond sampon és balzsam természetes és festett szőke hajra | Eleinte terveztem róluk bejegyzést írni a hajápolós rovatba, ez aztán elmaradt és most már szerintem nem is pótolom, inkább röviden megemlékezem róluk itt. Mindkettő szilikonmentes, kellemes illatúak, a balzsam nélkül a sampon száraz és szálkás hajat eredményez, de a balzsammal párosítva ez elkerülhető. Jól tisztítanak, de én mégsem annyira szerettem őket, szerintem nem sokat jelentett az sem a gyakorlatban, hogy az van ráírva, hogy szőke hajra való. Újravenném? Nem.

Schauma Fresh it Up! sampon | Ebből a samponból talán már a 3., 4. flakon volt, amit elhasználtam; ebből következik, hogy nem volt vele problémám, jól tisztít, nem szárítja a hajat, nem fokozza a zsírosodást sem, viszont mostanra már meguntam és áttértem másra. Újravenném? Igen.


Balea Melone tusfürdő | Mennyire fura a nagy hideg közepén nyári termékről írni? :D Szokásos limitált kiadás volt, imádni való görögdinnye illattal, nem lehetett otthagyni és nem is okozott csalódást, de szerintem már nem kapható. Újravenném? Igen.

AVON Senses Calming Tuscany hidratáló krémtusfürdő (TESZT) | Tusfürdőkkel nem igazán lehet mellé lőni, hiszen a boltban mindig megszaglászom őket és csak olyat hozok el, ami tetszik, viszont rendelésnél már más a helyzet. Ennek ellenére is sikerült jól választani, az egyik kedvenc őszi illatom lett az a krémes, kellemes olíva illatú tusfürdő, de a bőrön nem igazán marad meg az illata. Újravenném? Igen.

Yves Rocher Mangó- koriander hab és tusfürdő (TESZT) | Kellemes gyümölcsös-fűszeres illat, tökéletes kombináció, jól habzik, nagy habokat képez, az illata enyhén megmarad a bőrön. Újravenném? Igen.

natics Natúr nádcukor testradír (TESZT) | Erőteljesebben radírozó szemcséket tartalmaz, olajos állagú, radírozás közben rögtön hidratál is, viszont hamar elolvad, ellenben hatásos, egyedül az ára lehet visszatartó erő. Újravenném? Talán.


Babydream Extra sensitive fürdető és sampon | Legközelebb szerintem már nem is őrzöm meg ennek a flakonját, mert túl sokszor szerepelt már, még mindig kézmosásra használom, minden mentes, szépek az összetevői, nem szárít, tökéletes érzékeny és ekcémás bőrűeknek. Újravenném? Mindenképpen.

Nivea Stress Protect dezodor | Az illatában nincs semmi különleges, sőt már kezdem is unni, de egyébként elég hatásos, a márka dezodorai közül ez vált be legjobban, jelenleg is ezt használom, próbáljátok ki. Újravenném? Igen.

Rimmel Kate Moss ajakrúzs (38) | Igazából nem elfogyott, csak elegem lett belőle. Egy nude árnyalat akar lenni, de narancsos, téglás színbe hajló, abszolút nem tetszik magamon. Ezen kívül kiemeli a nem létező szárazságot is, nem mutat jól az ajkakon, baklövés volt. Újravenném? Nem.


Ziaja Sensitive hidratálókrém | Drogériás szinten kb. nem találni olyan krémet, aminek "szépek" az összetevői, mondjuk hogy ez egy kivétel, fényvédőt is tartalmaz, nem túl nehéz állagú, viszont vannak sokkal jobbak is, és már mást használok, amik jobban beváltak. Újravenném? Nem.

AVON Nutra Effects 3 az 1-ben arcradír (TESZT) | A véleményem még mindig ugyanaz róla, mint amit a tesztben leírtam, gyengédek a radírozó szemcséi, jól radíroz, egyedül az összetevőkkel nem voltam megelégedve, és már sikerült is olyan verziót találnom, ami ennek a kritériumomnak is megfelel. Újravenném? Igen.

Akneroxid (TESZT) | Nagyon hatékony krém aknés bőrre, ami gyógyszertárban kapható. Amíg ezt a tubust használtam maximálisan elégedett voltam vele, most járhatok a második felénél, de már annyira nem érzem hatásosnak, mint régen, lehet hogy hozzászokott a bőröm? Mindenesetre szeretnék kipróbálni mást is. Újravenném? Igen.

natics hydra-N hidratáló arczselé hyaluronsavval (TESZT) | A bőröm egyik kedvenc összetevője, nagyon szerettem, de sajnos pontosan ez már nem kapható, hanem egy megújított verzió. Egyébként más hidratálóval keverve működik a legjobban, gyakorlatilag bármivel kompatibilis (egyedül fényvédővel nem keverjük), remekül hidratál, imádtam. Legközelebb ki szeretném próbálni a Purito márka hasonló termékét és nem kizárt, hogy a megújított zselét is megveszem majd. Újravenném? Igen.

DABBA Alma virágvíz (TESZT) | Sajnos csak félig tudtam elhasználni, mert túl szoros a lejárati ideje, de szerettem használni, frissített és a pirosságra is jót hatással volt. Újravenném? Talán.

Benton Snail Bee High Content Essence (TESZT) | A bőröm második kedvenc összetevője. Nyugtatja, hidratálja a bőrt, segít lehúzni a gyulladást, eltüntetni a pirosságot, sokáig elég, szintén keverhető bármilyen hidratáló krémmel. Újravenném? Igeeen.

Innisfree The Minimum Sun Screen SPF25 (TESZT)| A kedvenc őszi/téli fényvédőm volt tavaly, amit sikeresen el is használtam, viszont sajnos már kivonták... kár érte, pedig az összetevői is szépek voltak, nem irritált, nem okozott pattanásokat, szóval nagyon szerettem. Újravenném? Igen.

Balea Aqua Hidratáló Szövet-Arcmaszk Alga Kivonattal | Fátyolmaszk, ami fogjuk rá, hogy még passzol is az arcomhoz. Nagyon bőségesen át van itatva folyadékkal, időnként jól esik a bőrömnek ez az extra hidratálás, amit nyújt. Ezen kívül a bőrömet "feltöltöttebbnek" és simábbnak érzem a használata után, nagyon szeretem. Plusz pont, hogy könnyen beszerezhető. Újravenném? Igen.


Nálatok mi fogyott el mostanság?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék