Intenzív téli hidratálás | Brilla Mandarin Arcvaj testre?

hétfő, február 06, 2017


Lassan egy éve, hogy tesztelésre érkezett hozzám a Brilla Mandarin Arcvaj, aminek a véleményezése azért váratott ennyit magára, mert eleinte idegenkedtem attól, hogy vajat kenjek magamra. Féltem, hogy túl sok lenne a bőrömnek, ennek ellenére aztán nekivágtam a tesztelésnek.

Ha azt mondom nem rajongok a mandarinért, sem az illatáért, akkor finoman fogalmazok. Ezért is okozott meglepetést, amikor beleszagoltam a termékbe, ugyanis egy meglepően kellemes illat fogadott, amiben szerencsére én egy csepp mandarint sem érzek. Ami az összetevőit illeti nincs túl sok belőle, de ami van, az mind a hidratálást szolgálja: shea vaj, argán olaj, körömvirág olaj, E-vitamin és 100% mandarin illóolaj, ami viszont az érzékeny bőrűeket irritálhatja.

Mikor ajánlott a használata? "Regeneráló, tápláló és fiatalító hatású, zsír és vízhiányos bőr ápolására ajánlott. Védi a hidegben és ellenállóvá teszi a napfénnyel szemben a bőrt. Közvetlenül napozáshoz nem alkalmazható."

A külsejét ennek is a letisztult Brilla design jellemzi, a teteje csavarós és biztonságosan záródik. Ezen felül van még egy műanyag fedőrétege is. A tégely pedig 75 ml-es, mivel kevés kell belőle nagyon sokáig elég.


Eléggé kemény állaga van, de kéz melegére rögtön megolvad és könnyen kenhetővé válik, egyszerre nagy mennyiség emiatt nem nyerhető ki a tégelyből. Én már az elején tudtam, hogy testvajként fogom használni, mivel a kombinált arcbőrömre nem mertem felkenni, féltem, hogy sok lenne neki vagy elnehezíti. A testemen viszont ebben az időszakban a megszokottnál szárazabb a bőröm, különösen a lábaim, de még így is inkább csak az enyhén száraz kategóriába sorolnám. Ezt azért fontos megjegyezni, mert esetemben a vaj nem szívódik be azonnal, kell hozzá egy kis idő, viszont utána szuperül hidratált és puha lesz az eredmény, ami tartós is. Nem irritálta a bőrömet és nem is viszketett tőle. Emiatt sietősebb napokra nem jöhet szóba és macerásabb is, mert nem lehet rögtön pizsamába bújni utána.

Valóban intenzív a hidratáló hatása, bár az arcra gyakorolt hatásáról nem tudok véleményt mondani, de testvajként használva egyáltalán nem kihagyhatatlan termék, mert nem igénylek ilyen szintű hidratálást, másrészről pedig nekem ez felesleges macera, (mondjuk senki nem mondta, hogy testvajként használjam :D).

Beszerezhető a Brilla webshopjából, 2990 Ft-os áron. Korábbi Brilla tesztet pedig ITT találtok.


Próbáltatok már valamit a márkától?
Milyen arckrémet használtok?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék